Forum Fantastyka Gry Gry Star Trek Star Trek Armada II

Star Trek Armada II

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author
    Posts
  • I. Thorne
    Participant
    #21653

    Wiesz może Armada miała jakiś klimacik to szybko on został wywiany przez dłuuugość gry.

    Krusty
    Participant
    #21660

    Jeśli chodzi o moda BI2 to nie testowałem go na single player, ale na pewno wydłuża się czas potrzebny na przejście misji. Ponieważ jak pisałem już wcześniej im lepsza jednostka tym droższa i dłużej się ją buduje, dlatego każda jednostka jest bardzo cenna a strata tych silniejszych może pozbawić zwycięstwa. Tu taka mała ciekawostka a mianowicie oddział składający się ze sześciu takich większych jest w stanie sam pokonać wroga doszczętnie umiejętnie kierowany.

    Przy czym przypominam ze gra w Armade II na innym poziomie niż hard to żadna satysfakcja na tym modzie na innych zresztą też.

    ...

    Nie wiem, przez co rozumiecie klimat jedynki, bo jeśli chodzi wam fabułę i klimat misji to mody nic w tym nie zmienią(no może poza klingonami, dla których istniej mod zmieniający ich kampanie). Armada II jest i trudno się z tym nie zgodzić kalką części pierwszej i nic tego nie zmieni -nie ma w niej zera świeżych pomysłów jednak dzięki dobrej grafice i modyfikacją staje się ciekawa w innych trybach gry.

    Slawek
    Moderator
    #21662

    Oj... nie wiem czy kalka, jak pierwszy raz włączyłem Armade 2 to normalnie inna gra. W jedynce jakoś bardziej czuło się tą strategię i potrzebę inwestowania w różne jednostki i ich zdolności, a tutaj po prostu wrzucasz jak najwięcej statków i czekasz aż się powybijają. Klingoński abordaż już się nie sprawdza, i w ogóle ciężko jest z tych wszystkich opcji kożystać. A i odnosze wrażenie, że okręty coś szybko padają... jak dla mnie to zupełnie inna gra niż Armada 1.

    Krusty
    Participant
    #21663

    W dalszym ciągu pytania i komentarze mile widziane;)

    ...

    No i znowu minęło około 24 godzin, więc pora na nowego moda. Może, więc rzucę hasło: "co dzień opis nowej modyfikacji! - aż mi się nie znudzi lub ich nie zabraknie;)”

    A więc dzisiaj przedmiotem moich dywagacji będzie modyfikacja: Concept: Future Full Mod do której można dodać też "stylową" muzyczkę jak dla mnie to ona momentami zbyt przypomina entkową, ale warto to sprawdzić samemu. CFFM, bo tak będę zwał go w skrócie to już zupełnie inne podejście do modyfikacji gry. Od razu widać, kogo autor lubi a koga nie - ale o tym później. W tym modzie oprócz nowych dźwięków, muzyki tekstur i efektów wizualnych a także nowej inteligencji otrzymujemy też nowe budynki i jednostki, których jest całkiem sporo, przy czym niektóre dotychczasowe zostają zastąpione nowymi. Każda z tych jednostek a i czasami niektóre z budynków otrzymuje nowe możliwości specjalne Np. Federacja może budować stocznie z możliwością kamuflażu;) o statkach już nie wspominając. I tu dochodzimy do głównego zarzutu wobec tego moda. W tym modzie to nie Borg ani Gatunek 8472 dyktuje warunki, lecz właśnie Federacja, która dzięki technologii znanej z Voyagera ustawia wszystkich po katach. Tak moi milusińscy, jeśli zawsze interesowało was jak wyglądałaby Gwiezdna Flota wyposażona w te cudeńka to macie okazje to sprawdzić. No może trochę przesadziłem z ta potęga, ale inne rasy w szczególności Klingoni mają mniej tych bajerów by nie powiedzieć ze wcale.

    Podsumowując jest to jeden z tych modów, które trzeba samemu zagrać by móc go ocenić, ale na nawet przy swoich niewielu minusach jest wart polecania, szczególnie zaś dla federastów;) bo osobniki pokroju Coena mogą dostać miejscami padaczki 😛 .

    ...

    Jeśli ktoś z was zna angielski to polecam zawsze przeczytać komentarze czy opis autora odnośnie pobieranego moda. Da wam to zawsze lepszą orientacje czy ściągać czy nie.

    ...

    Chciałem zaznaczyć też, że ja opisuje moje subiektywne odczucia odnośnie tych modyfikacji i dlatego nie spodziewajcie się recenzji z cała listą zmian, jakie zachodzą w grze;).

    Reyden
    Participant
    #21665

    Odnośnie moda i technologii z EndGame , generator pancerza ma tam tylko Intrepid , ekadra 16 takich okretów z włczonym generatorem jest wstanie rozgromić każdego z 8472 i borg na czele .

    Zaś co do orginalnej Armady II , to frafika z niej dobrej gry nie uczyni , sam tryb 3d jest w AII spartolony , gry pokroju Homeworlda czy Hegemonii miały lepszy tryb 3D .

    Zaś wytrzymałośc jednostek jest odrotnoscią tej z A I - tam okręty miały mocne osłony , a kadłuby słabe ( jeden danube potrafił załatwic zmaskowanego N'V czy D'D ) tu jest odwrotnie .

    Btw. Moze zaczniemy opisywać mody do Armady I ??

    Krusty
    Participant
    #21667

    REYDEN

    Odnośnie moda i technologii z End Game, generator pancerza ma tam tylko Intrepid, eskadra 16 takich okrętów z włączonym generatorem jest wstanie rozgromić każdego z 8472 i borg na czele.

    Chyba zapomniałeś o promku, u którego na bank to jest, nie jestem zaś pewien, jeśli chodzi o inne jednostki, ale pamiętam, że niektóre też miały taką możliwość. Ja osobiście skupiałem się tylko na wybranych rzadko, kiedy budowałem wszystko co popadnie;).

    Mav
    Participant
    #25519

    Czy tylko ja mam gorsza grafike w Armadzie 2 czy wy tez ? te okrety jakies mniej wyrazne i w ogole jakos dziwnie mniej szczegulowo wygladaja wszystko mam oczywiscie na maksymalnych detalach

    Sai
    Participant
    #25609

    Czy tylko ja mam gorsza grafike w Armadzie 2 czy wy tez ?

    [post="24568"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]

    Czy ja wiem ? Chyba wiele się od jedynki nie różni. Aczkolwiek mam wrażenie, że dwójka jest jakby ogólnie gorsza. To chyba przez inny rzut kamery, nie wiem. Fakt, że gorzej mi się grało w dwójkę, poza tym menu początkowe jest gorsze niż w jedynce.

    TeMPOraL
    Participant
    #26439

    Ja proponuję obejrzeć mod Fleet Operations - http://www.fleetops.net. Jest to prawie całkowita przebudowa Armady II [nie wymaga wgranej Armady II - installer FO zgrywa pliki z płytki Armady II, i tworzy własną instalację]. Oferuje inny styl gry, i usuwa dużo mało realistycznych elementów, np. planety. Statki są tam droższe i bardziej wytrzymałe; generalna idea jest taka, że np. klasa Sabre nie wychodzi z uzycia nawet, jeśli budujemy Sovereign. Zmieniony jest także całkowicie techtree, statki są odpowiednio zbalansowane [dochodzą też nowe klasy], oraz poprawione jest także AI. W Fleet Operations mamy tylko 5 ras - Federację, Klingonów, Romulan, Borg i Noxter'ów - ci ostatni zostali wymyśleni, głównie ze względu na to, że 8472 nie pasuje do Armady [za to Noxter'y zadziwiająco klimatem przypominają Zergów ze StarCraft'a]. Dostajemy także o wiele lepsze tekstury, dźwięki, oraz nową muzykę [w sumie ponad 60 minut]. Fleet Operations korzysta z własnych map, których jest całkiem sporo. Więcej już nie przynudzam; sprawdźcie i oceńcie sami. [UWAGA - z powodu podpakowanych tekstur gra ma troszkę większe wymagania od oryginalnej AII, więc jak u kogoś Armada klatkuje, to FO lepiej nawet nie ściągać]

    Pozdrawiam,

    TeMPOraL.

    Piotr
    Keymaster
    #41001

    Ostatnio zaczalem grac w Armade 2 - jakos nigdy wczesniej nie mialem okazji. Niestety jedynka nie chodzi dobrze na moim sprzecie, a szkoda, bo wiem ze lepsza. Dwojka jest dosc monotonna, ale gra mi sie niezle. Niestety mam problem i potrzebowalbym rady kogos, kto gral w kampanie. ;>Chodzi o 9. misje Federacji, jej tytul to Staging Ground. Zeby bylo latwiej skojarzyc, wkleje wytyczne tej misji.*Locate and assess the strength of the Borg staging grounds while waiting for reinforcements*Do not let the Enterprise be destroyedW skrocie: dostaje garstke statkow - scoute'a, 2 defianty, galaxy, sovereign i cos tam jeszcze. Znajduje baze wroga (tracac przy tym wszystko poza Entkiem, bo Borg ma spora obrone) i nic sie nie dzieje. Pamietacie jak ta misje przejsc?

    Zeal
    Participant
    #41011

    Dawno to było....Ale na wyczucie... A latałeś Sovkiem wzdłuż bazy Borg? Masz oszacować jej siłę. A to można zrobić tylko w jeden sposób... Oblecieć ją. Tak mi się wydaje 😉

    Admirał Małecki
    Participant
    #41072

    Sovkiem nie warto. Bierze się scouta i śle na najniższy pułap. I nie ma problemu z tym że borg będzie atakował.

    Piotr
    Keymaster
    #41074

    Sprobowalem ponownie i nawet nie musialm odkrywac bazy Borg - odkrylem mniej wiecej polowe mapy, troche poczekalem okretami w miejscu startu i flota przyleciala. Dziwne. Dzieki za rady. 😉

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram