Forum › Fantastyka › Gry › Gry Star Trek › Spis gier Startrek
Witam.Jestem tu nowy i po przeczytaniu (pobierznie) forum, nie znalalem topicu takiego, ktory by opisywal wszystkie gry w swiecie Startrek.Tzn., w ktorym by bylo zawarte: - nazwa gry- i jej opis, - o czym owa gra i- jakiego rodzaju (RPG, RTS ..... i inne).- Czy jest polskawersjajezykowa, - i jaka cena. - Gdzie ja mozna kupic i - czy ja w ogole warto kupic.Ja niestety gralem tylko w Bitrth Of Federation i nic wiecej.Stad ten pomysl o takim topicu, poniewaz jestem "laikiem", a chcialbym zagrac w cos innego ale nie mam pojecia w co ?
O ile sie orientuje byla strona z opisem trekowych gier, ale nie pamietam adresu
A to byla strona w polskiej wersji jezykowej ?
Hmmm...A czy nie warto by bylo stworzyc jednak tego tematu na FORUM, wydaje mi sie ze by byl przydatny.