Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Newsy Star Trek Online › Specjalny projekt dla baz floty #12
Po trwającej miesiąc przerwie wydany został nowy specjalny projekt z cyklu "Starbase Featured Project", którym można poprawić estetykę baz floty. Słowem przypomnienia: od rozpoczęcia sezonu 6 i wprowadzenia do gry baz floty co drugi czwartek Cryptic regularnie udostępnia graczom zadania trwające 2 godziny i kosztujące 200 tysięcy dilithium. W wyniku ukończenia projektów nie zmienia się funkcjonalność bazy, a jedynie jej wygląd lub stan osobowy. Od czwartku (17 stycznia) przez dwa tygodnie dostępny będzie kolejny projekt specjalny o kryptonimie "Staffing" w wyniku którego korytarze stacji przemierzać będzie dodatkowy personel. W mrocznych zakamarkach Klingońskich baz spotkać będzie można Ferasan, natomiast Federacyjne przybytki patrolować zaczną Exocompy.
[more]
Zasady projektów specjalnych pozostają bez zmian. Przez dwa tygodnie, czyli do przerwy technicznej 31 stycznia będzie można rozpocząć zadanie, które wykonywać się może już po tej przerwie. W danym momencie można wykonywać tylko jeden projekt specjalny na raz, dlatego twórcy i deweloperzy STO sugerują pośpiech przy jego rozpoczęciu.
Źródło: Season 7 Dev Blog #29[/more]
bóg dał, ciemny lud weźmiewzięli by odpuścili, to już nawet nie jest zabawne
ciemny, nie ciemny ale może komuś się to podoba, takie szmery-bajery-głupie bzdety. jak innych stać i chcą niech sobie robią. tobie nikt nie kazuje tego tykać
Ok. Na początku, gdy baza była pusta, przyjemnie było ją jakoś urozmaicić. Ponadto część projektów fajnie nawiązywała do universum ST (Morn, wystawka Enterprisów). Ale teraz, gdy większość pewnie ma już jakieś kwiatki, bar, czy inne tribble to nie ma najmniejszego sensu. Co za dużo bibelotów, to niezdrowo. Nie wspominając już o tym, że cena 200tys dil za kawałek latającego metalu to gruba przesada...
Jeśli dadzą coś wyjątkowo ciekawego i nawiązującego do seriali, to będę się zastanawiał. Ale to... Ech...
Projekt powinien się nazywać "Forever Alone".Ludzie nie mają praktycznie żadnych podstaw by odwiedzać bazę, nie licząc okazyjnego zakupu doffów czy wymiany cxp, to Cryptic próbuje ją sztucznie zaludnić bezużytecznymi NPC.Kolejny projekt z cyklu "baza lepiej będzie wyglądać bez niego".A że to w założeniu miały być dekoracje - prawda. Sęk w tym, że Cryptic coraz częściej idzie na łatwiznę i dorzuca do baz absolutne bzdety. W tym przypadku to już nawet nie jest "ozdoba", tylko sztuczny tłok, w dodatku któryś z rzędu. Były tribble, targi, ochrona, handlarze, to teraz mamy latający złom.Pas.
no dobra- trible czy inne świnie to było faktycznie przegięcie, ale takie ruchome "patrole" mimo wszystko mają trochę wiecej sesnu na stacji kosmicznej niż jakieś zwierzaki. co nie zmienia faktu że devovie rozdrabniają sie i coś takiego powinno być razem z ochroną w jednym projekcie i faktycznie teraz to jest naciąganie graczy. a co do odwiedzania stacji: skąd wiesz czy w innych flotach życie nie odbywa się właśnie na flotowych stacjach? bo chyba nie oceniacie innych flot według własnej? ;-P
skąd wiesz czy w innych flotach życie nie odbywa się właśnie na flotowych stacjach? bo chyba nie oceniacie innych flot według własnej? ;-P
Wystarczy czytać opinie graczy umieszczane na oficjalnym forum. Obecnie bazy Flot nie oferują niczego więcej (a wręcz nawet mniej) niż główne lokacje socjalne jak ESD czy DS9, nie ma exchange, vendorów z hypo czy komponentami naprawczymi itp. A to przekłada się na fakt że chyba tylko gracze RP spędzają w bazie Floty więcej niż 5 minut.
skąd wiesz czy w innych flotach życie nie odbywa się właśnie na flotowych stacjach? bo chyba nie oceniacie innych flot według własnej? ;-P
Nie wiem jak inne floty, ale życie to my mamy poza grą. 😉
Jak już Mel zaznaczył, pomijając sprawy czysto roleplay'owe, nawet te całkowicie rozbudowane bazy nie oferują absolutnie nic, co by zachęcało do ich odwiedzania częściej niż na kilka minut w celu wspomnianej wymiany CXP czy zakupu doffów. Nie ma exchange, nie ma wielu przydatnych vendorów, NPC, czy konsol obecnych na innych stacjach, a sama baza nawet nie jest stałą lokacją, lecz funkcjonuje niczym mostek okrętu. Tj. postać gracza tak naprawdę nie przesiaduje w lokacji bazy, lecz w Eta Eridani Sector Space, co wymusza ciągłe przedzieranie się przez kolejne instancje, aby wrócić na stację po relogu lub STFie. W efekcie o wiele praktyczniejszy okazuje się pobyt na DS9, ESD, czy też Drozanie. Cała reszta to wspomniany RP w najlepszym przypadku, a i to przecież jest raczej sporadyczne.
Dla mnie "prosiaki" sa znacnzie lepszym dodatkiem niz nastepne dwu nozne postacie tworzace sztuczny tlum - exocompy tez sa kiepskim dodatkiem.Natomiast fakt dodawnia czegos prawie identycznego do tego co juz bylo wczesniej jest conajmniej dziwny.
Ba, nawet Zone chatu nie można w niej wykorzystać do omawiania spraw Floty, bo wszystkie bazy korzystają z tego samego Zone Chatu.
takie ruchome "patrole" mimo wszystko mają trochę wiecej sesnu na stacji kosmicznej niż jakieś zwierzaki.
może. ale nie ruchome patrole złożone z chodzących npc'ów, npc'ów ochrony, exocompów (KDF też pewnie taki dostaną, a co - na zasadzie analogii ze stołem konferencyjnym) oraz dodatkowych npców w strojach KHG (fed dostana maco, pewnie caitian - analogia powyżej) czyni z bazy hm...
jeszcze kilka takich projektów, i nie będzie można się między npc'ami przepchać, by oddać CXP i kupić doff
Ba, nawet Zone chatu nie można w niej wykorzystać do omawiania spraw Floty, bo wszystkie bazy korzystają z tego samego Zone Chatu.
/fleet 🙄
"Upiększanie" na siłę.
IMO szkoda czasu i zasobów.
Zamiast wymyślać kolejne bazowe popierdółki zajęliby się lepiej nowymi mundurami dla KDF. Większy byłby z tego pożytek...
Zamiast wymyślać kolejne bazowe popierdółki zajęliby się lepiej nowymi mundurami dla KDF. Większy byłby z tego pożytek...
Ależ przecież dostaliśmy ostatnio mnóstwo mundurów KDF:
- Korath Uniform za "jedyne" 200 kryształów Lobi...
- Bortasqu Uniform za 16000 dilithium po osiągnięciu Tier 3 bazy (648000 dilithium) i zakończeniu projektu z flotowym krawcem (160000 dilithium), który i tak się odwlecze, bo wpierw wypada postawić resztę upgrade'ów (średnio 324000 dilithium).
- Adapted KHG Mk XII po osiągnięciu Tier 5 reputacji Omega (~1500 OM) i zakupie trzech części setu (500 OM, 5BNP i 9000 dilith za każdy), a następnie odblokowaniu kostiumu u krawca (125 OM, 1500 dilith), lecz tylko jeśli posiadamy wszystkie wcześniejsze części setu KHG Mk XII i stosowny unlock (powyższe ceny x2).
- Uniform po wybudowaniu Tier 3 Ambasady i zakończeniu niezależnego od głównej bazy projektu z kolejnym krawcem (nawet nie liczę...)
I jeszcze Ci mało?
o kurcze! aż tyle nam dali? ja nie mogę. chyba musze dokupić slotów na stroje co by wszystkie na mojej klingonce miec ;-)a tak poważnie: wg mnie wszystkie te projekty na "upiększenie" bazy są nic nie warte, a już na pewno nie tych 200k dilu. ale to że mnie czy wam się one nie podbają czy tez uważacie ja za glupie, nie oznacza że ktokolwiek może potępiać czy wyzywać chętnych do ich zakupu, wide " ciemny lud weźmie"- kogoś stać-> ktoś chce-> ktoś bierze, i nic nikomu do tegops: a siostry Duras faktycznie niezłe sztuki były ;-P