Setowy build

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • Dariusz
    Participant
    #8208

    Witam.

    Ostatnio naprawde coś cicho na tym forum.

    Proponuje byśmy podyskutowali na temat możliwości ustawień space setu na statkach oraz ich buildy.

    Oczywiście statek jest w ciągłej modernizacji 🙂

     

    http://gateway.startrekonline.com/#char(Dariusz@Ratucus)/

     

    PRZEDNIE UZBROJENIE:

    1. Protonic Polaron Beam Array Mk XII [Dmg]x2

    2. Gravimetric Photon Torpedo Launcher Mk XII (Protonic Arsena Technology Set)

    3. Experimental Proton Weapon MK XII (Protonic Arsena Technology Set)

     

    TYNLNIE UZBROJENIE:

    1. Ancient Omni-Directional Beam Array (Ancient Obelisk Technology Set)

    2. Kinetic Cutting Beam Mk XII [Dmg]x3 (Omega Adapted Borg Technology Set)

    3. Protonic Polaron Beam Array Mk XII [CrtD] [CrtH]

    KONSOLE TAKTYCZNE:

    1. Console - Tactical - Auto Targeting Module Mk XII [+Beam]

    2. Console - Tactical - Auto Targeting Module Mk XII [+Beam]

    3. Console - Tactical - Auto Targeting Module Mk XII [+Beam]

     

    KONSOLE NAUKOWE:

    1. Console - Universal - Proton Particle Stabilizer (Protonic Arsena Technology Set)

    2. Console - Universal - Tholian Tetryon Grid

    3. Console - Universal - Assimilated Module (Omega Adapted Borg Technology Set)

    4. Console - Universal - Plasmonic Leech

     

    KONSOLE TECHNICZNE:

    1. Console - Universal - Hydrodynamics Compensator (Counter Command Ordnance Technology Set)

    2. Console - Universal - Nukara Particle Converter (Nukara Appropriated Munitions Technology Set)

    3. Console - Zero-Point Energy Conduit (Romulan Singularity Harness Technology Set)

    4. Console - Tachyokinetic Converter (Temporal Warfare Set)

     

    DEFLEKTOR:

    1. Assimilated Deflector Array (Assimilated Borg Technology Set)

    SILNIK IMPULSOWY:

    1. Assimilated Subtranswarp Engines Mk XII (Assimilated Borg Technology Set)

     

    CORE:

    1. Elite Fleet Reinforced Warp Core Mk XII [EPS] [W->S] [ECap] [AMP] [SST]

    TARCZE:

    1. Elite Fleet Adaptive Resilient Shield Array Mk XII [Cap]x2 [ResB] [Adapt]

     

    Bonusy z setów:

    Zestaw ten daje/wnosi najwięcej do mojego statku.

    Pozostały sety może by coś wniosły ale nie dla mojego uzbrojenia lub statku.

    1. Protonic Arsena Technology Set:

    Set 2: Arsenal Synergy

        Passive
        +22.9% Photon Projectile Weapon Damage
        +3% Critical Chance
        Enables usage of Beam Array: Fire at Will with the Experimental Proton Weapon

    Set 3: Particle Stabilizer

        Passive
        +10% Critical Chance with Photon Projectile weapons
        +10% Critical Severity
        Enables usage of Cannon: Rapid Fire with the Experimental Proton Weapon

    2. Omega Adapted Borg Technology Set

    Set 2: Omega Weapon Amplifier

        On hit with any energy weapon, 2.5% chance: to self: Applies Omega Weapon Amplifier:

            +10 Current Weapon Power
            +500 Current Weapon Power Resistance Rating for 3 sec
            +500 Maximum Weapon Power Resistance Rating for 3 sec

     

    3. Assimilated Borg Technology Set

    Set 2: Autonomous Regeneration Sequencer

    Passive

        Regenerates 1% of your Hull every 2 seconds
            (equivalent to +30% Hull Regeneration Rate whether in or out of combat).
        +10 Starship Hull Repair

    Proc

        When taking damage, 2% chance to trigger Autonomous Regeneration Sequencer for 10 sec:
            2.0% of your Hull Regenerated per sec
            +0-50 All Damage Resistance Rating (value increases as Hitpoints fall)
        Cannot trigger more than once every 60 seconds.
        Skills that affect this ability:
            Starship Hull Repair (Improves Hull Healing)
        HoT Formula
            Bonus Heal % / sec = (Skill / 200) + 2

    Dariusz
    Participant
    #120352

    Nikt nie ma pomysłu jak podrasować ten statek ?? 🙂

    Jak by co ma odblokowane wszystkie reputacje

    Kazjul
    Participant
    #120354

    Cześć, czy mógłbyś swoją konfigurację przedstawić np. na [ http://www.stoacademy.com/tools/skillplanner/ ] - jestem wzrokowcem  ^_^  , ponadto nie wiem jaki masz statek, jakich zdolności używają Twoi oficerowie, czy masz przypisanych DOff?

    Jestem raczej świerzak i nie mam wiele doświadczenia w tej materii ale moje spostrzeżenia są następujące: rdzeń i tarcze w porządku, zamieniłbym torpedy i antyproton (z obelisk set) na Protonic Polaron Beam Array (crtd/crth), silnik z reputacji romulańskiej, deflektor z reputacji undine, ewentualnie deflektor i tarcze z reputacji nukara.

     

    Na chwilę obecną to tyle.

     

    Pozdrawiam.

    Melnikor
    Participant
    #120355

    Podstawowe pytanie, do czego ma być ten build? DPS, Support, Crowd Control, debuff'y?

    Dariusz
    Participant
    #120360

    Po wprowadzeniu nowego sezonu widzę, że postawili to na DPS a nie na tank/suport/cc

    Więc myślę tu o wyciagnięciu jak największego dps. problem w tym, że uwielbiam grać carrierami i nie chce zmieniać na inny statek. Wstępnie na dzień dzisiejszy wydaje mi się, że Tholianski jest najlepszy. Jeszcze jest chyba jem'Hadar Dreadnought carrier ale dopiero z attack fighterami a na to mnie nie stać finansowo.

     

    @Kazjul użyj star trek Gateway. Podałem link w poście do mojej postaci. tam jest wszystko od ekwipunku i statku po skille i doffy

     

    dziwne... link nie odsyla tam gdzie ma. spróbuje jeszcze raz

     

    "http://gateway.startrekonline.com/#char(Dariusz@Ratucus)/"

    Melnikor
    Participant
    #120364

    Gateway nie pokazuje doff'ów ani skilli kapitana. A po ostatnich zmianach w systemie BOff też kiepsko radzi sobie z ich umiejętnościami.

    Dla DPS'u podstawowe zmiany:

    Uzbrojenie z modyfikatorem [crtd] lub [crth], zależnie jaką masz obecnie szansę krytyka. Typ obojętny acz większość idzie w Antyprotony z racji wbudowanego [crtd]

    Konsole pod typ obrażeń zamiast ogólnych do typu broni, najlepiej flotowe z iglicy z bonusem do [crtd] lub [crth].

    Dariusz
    Participant
    #120423

    Udalo mi sie naniesc build 🙂

    http://skillplanner.stoacademy.com/?build=dariusz_2359

     

    mam nadzieje, ze teraz jest przejzyscie

     

    PS. po małych poprawkach 🙂

    FAB
    Participant
    #120425

    Na pewno wprowadziłbym takie zmiany: z przodu dałbym 3xDBB crtdx3 (czyli bez torpedy), silnik repki Romulan (bonus to Attack Patterns). Koniecznie 3 konsole flotowe do antyprotonów z crth.

    AP:B zmieniłbym na FAW III

    Ugand
    Participant
    #120428

    Na pewno wprowadziłbym takie zmiany: z przodu dałbym 3xDBB crtdx3 (czyli bez torpedy), silnik repki Romulan (bonus to Attack Patterns). Koniecznie 3 konsole flotowe do antyprotonów z crth.

    AP:B zmieniłbym na FAW III

    każdy z nas jest inny i lata na unikatowym buildzie. czy jest jakikolwiek sens zakładania takich tematów, skoro wszystkie pytania będą prowadzić wyłącznie do takich odpowiedzi?

     

    scimitar

    antyprotony

    crtd x3

    na dziobie same dbb

    na rufie omni, ancient-omni i KCB

    faw 3

     

    najlepiej byłoby od razu naskrobać temat "jak osiągnąć największy dps najmniejszym kosztem" i przykleić możliwie najwyżej, jak się tylko da

    Dariusz
    Participant
    #120430

    Rozumiem Ciebie ale jest tutaj jeden mały szczegół. Mianowicie gram w tą grę od początku tylko z przerwami i wiem, że tutaj znajdują się osoby co ta grę rozgryzły.

    Pamiętam kiedyś jak na TS była rozmowa o skillach. Jak rozdawać punkty by ich nie zmarnować. Wtedy to normalnie były matematyczne kalkulacje.

    Mój build był może kiedyś dobry ale teraz to już centralnie widać, że CRYPTIC stawia na DPS. Już nie ma sensu robić TANKA lub SUPPORTA 🙁

    Dlatego staram się o pomoc w celu osiągniecia jak największego dps-a szczególnie, że nie chce latać eskortami. Mój cel to carriery (lubię ten typ okrętu)

     

    Hmm to może jeszcze złoże sobie Ancient Obelisk Technology Set - Set 2 (bedzie dodatkowe +10% do dmg)

     

    Zmiany naniesione mam nadzieje, że teraz jest lepiej

    http://skillplanner.stoacademy.com/?build=dariusz_2359

    Ugand
    Participant
    #120432

    teraz to już centralnie widać, że CRYPTIC stawia na DPS. Już nie ma sensu robić TANKA lub SUPPORTA 

    to nie Cryptic stawia na DPS, tylko gracze stawiają na elitaryzm. albo należysz do jakiegoś kanału pokroju DPS-1000500100900, albo jesteś... plebsem. przynajmniej ja takie odnoszę wrażenie. obrażenia, wystarczające do zaliczenia każdej misji, wraz z optional, uzyskasz praktycznie każdym w miarę wysokim okrętem ze sprzętem mk13-mk14. nawet nie musisz mieć wszystkich punktów Intel/CMD/Pilot. to, że MUSISZ mieć MAKSYMALNY dps to wyłącznie presja osób próbujących wykreować rzeczywistość, ujednolicić graczy do identycznych dron. nie liczy się ani jak grasz, ani jak chcesz grać. ważna jest przynależność do możliwie jak najwyższej kasty i złudne poczucie wyższości nad tymi, którzy są niżej.

     

    obecny stan, a właściwie abominacja, to nie wina Crypty, lecz graczy.

    Dariusz
    Participant
    #120435

    to nie Cryptic stawia na DPS, tylko gracze stawiają na elitaryzm. albo należysz do jakiegoś kanału pokroju DPS-1000500100900, albo jesteś... plebsem. przynajmniej ja takie odnoszę wrażenie. obrażenia, wystarczające do zaliczenia każdej misji, wraz z optional, uzyskasz praktycznie każdym w miarę wysokim okrętem ze sprzętem mk13-mk14. nawet nie musisz mieć wszystkich punktów Intel/CMD/Pilot. to, że MUSISZ mieć MAKSYMALNY dps to wyłącznie presja osób próbujących wykreować rzeczywistość, ujednolicić graczy do identycznych dron. nie liczy się ani jak grasz, ani jak chcesz grać. ważna jest przynależność do możliwie jak najwyższej kasty i złudne poczucie wyższości nad tymi, którzy są niżej.

     

    obecny stan, a właściwie abominacja, to nie wina Crypty, lecz graczy.

     

    Tu chyba troche przesadziles 🙂

    Bronisz Cryptic a niestety oni robia tak jak mowie. Wez pare misji STF i zobaczysz jak postawili na DPS. Prosty przyklad Nebula Resciu czy jakos tak (4 asteroidy i trzeba oswobodzic romulanskie okrety) Kiedys spokojnie sie misje robilo i tylko liczylo by dobre statki byly spownowane. Teraz na starcie masz odliczanie gdzie muszisz w nim oswobodzic 3 okrety inaczej koniec misji. Wez zrob go w standardowym buildzie to zycze powodzenia. Wiem bo sprawdzalem

    STF z borgiem to samo. Nie masz DPS to zapomnij, że zrobisz zadania dodatkowe. A teraz jest tak, bedzie porazka z dodatkowej i juz koniec misji.

    Wybacz ale niski dps rola suport tank to moze w misjach fabularnych a reszta to bez DPS nie ma po co wchodzic

    Smiecho
    Participant
    #120439

    Zgadzam się, że gracze zawsze chcieli większego DPS - niezależnie od tego, jaki mieli w danej chwili. Ale...

    ...to Cryptic w wielu misjach grupowych dawał/daje nagrody dla trzech graczy z największym DPSem, przy jednoczesnym ignorowaniu tanków czy healerów. Do tego dodajmy argument Dariusza o ograniczeniu czasowym w niektórych misjach (dla grupy np. 5 tanków to nie do przeskoczenia, 5 gości z dużym DPS da sobie radę wszędzie). Nawet na tym forum pojawia się często wątek zabawek podnoszących "power creep", a ani razu nie biadoliliśmy nad "heal creep". Według mnie mamy tutaj brak balansu.

    A gracze to wykorzystują, bo podnoszenie DPS ułatwia życie. Cały trik polega na tym, żeby robić to do momentu, dopóki to sprawia radochę.

    Ugand? Wspominałeś kiedyś, że bawiłeś się w inne MMO. Możesz jakoś porównać ważność tanków/healerów z innych gier do STO?

    Z innej beczki. Każdy z nas inny build - prawda. Build musi być dostosowany do stylu gry i preferencji gracza - fakt. Nie ma czegoś takiego, jak "najlepszy sprzęt" - ok. Ale mimo wszystko podejrzewam, że istnieje kilka ogólnych rad, które mogą pomóc nowym lub zagubionym graczom poprawić to lub owo (pewnie dla starych wyjadaczy reguły będą oczywiste). Może da radę zrobić coś w rodzaju "Dekalogu buildu"? Np.:
    1. Skup się na jednym rodzaju obrażeń energetycznych (nie dla "beam boatów" czy "skittles boatów".
    2. Najlepsze konsole taktyczne są we flotowych iglicach.
    3. ???

    Ugand
    Participant
    #120440

    [abstrachując do posta Śmiecho: w innych mmo tank i healerabsolutnie niezbędni. specjalizacja jest tak wysoka, że DPS nie posiadają praktycznie żadnych zdolności leczących (a jeżeli posiadają, są ekstremalnie ograniczone)].

     

    nie, nie przesadzam. kilkadziesiąt minut temu pięknie zrobiłem ww. Azure Nebula Kumari nie ruszanym praktycznie od 1,5 roku. oczywiście ktoś może oburzyć się, że to Kumari wraz z pełnym zestawem konsol... jednak niech spojrzy na całą resztę. można też oburzać się, że przecież to jest zrobione na eskorcie. tak, zgadza się - niestety ja inaczej nie potrafię grać w STO.

     

    powinniśmy również zdefiniować, czym w STO jest tank i support. jeżeli za tanka można uznać krążownik obładowany ośmioma wiązkami nastawionym stricte na przyjmowanie obrażeń, jest to bez sensu - pozostali gracze mają okręty, które w przeciwieństwie do fantasy mmo wyposażone są w umiejętności leczące. nie potrafię sobie przypomnieć, by typowy dps, jakimi są szelmy w innych MMO, miały jakieś zdolności leczące oprócz mikstur czy bandaży. w STO natomiast nawet na Kumari czy Scimitara można zapakować Hazard Emitters, Engineering Team, Science Team, Transfer Shield Strength, Extend Shields, Aux to SIF - zdolności leczące innych. Tak więc tank, który potrafi przyjąć na siebie obrażenia, być na nie odpornym i zgarniać uwagę przeciwników dookoła jest... w moim odczuciu nigdy nie było miejsca na taką klasę w STO, a tym bardziej w zawartości PvE. Tutaj śmierć to jedynie "Respawn in 15...", gdzie w fantasy MMO bez battle res nie ma co podchodzić do upadłego kolegi. jeszcze lepiej jest w przypadku walki naziemnej, gdzie postawić może praktycznie każdy, czasami nawet okrzykiem (taktyk - Rally Cry - adekwatny DOff)

    bolączka ta w pewnym stopniu dotyczy to również okrętów wsparcia, które należałoby najpierw podzielić na przynajmniej 3 kategorie główne:

    -okręty stricte leczące

    -okręty wzmacniające drużynę

    -okręty osłabiające przeciwników

    oraz hybrydy wszystkich powyższych, a także hybrydy tanków i okrętów wsparcia. osłabianie przeciwników zdolnościami naukowymi jest zazwyczaj... bezcelowe. zdaje się, że obecnie jedynie Gravity Well spełnia taką funkcję w stopniu bardzo dobrym, Tykens Rift w... dostatecznym, zaś cała reszta jest na przeciwników bezużyteczna (pamiętając oczywiście, że Target: Subsystem to zdolność taktyczna). W tej sytuacji jestem w stanie się zgodzić, że efektywniej jest zwyczajnie ubić wroga, niż bawić się w Scramble Sensors, Viral Matrix itp. Okręty stricte leczące cierpią na tę samą bolączkę, co tanki. Z bardzo dużym prawdopodobieństwem można założyć, że w typowej, nieskażonej wirusem DPS-szowinizmu drużynie okręty byłyby zróżnicowane, jedne posiadające stanowiska Lt. Sci/Lt. Cmdr Engi lub Lt. Cmdr Scr/Lt. Engi (czasami nawet wyższymi) mogące w stopniu wystarczającym ochronić gracza obecnie przyjmującego obrażenia.jednakże wiąże się to z posiadaniem, lub dokładniej mówiąc brakiem posiadania takich umiejętności jak:

    -wzrok skupiony na czymś innym, niż pasek zdolności

    -spostrzegawczość

    -umiejętność przewidywania pola walki W sytuacji jednak, kiedy trzon drużyny stanowiłyby 4 okręty bardzo wyspecjalizowane, np. Kumari (wersja z 3 stanowiskami tac., 1 engi i 1 uniwersalnym Lt. ustawionym na tac.), wtedy rola szpitalnika, lub hybrydy tanka-szpitalnika byłaby nie do przecenienia. W tym miejscu, w moim odczuciu, pojawiają się Command Cruisers. wraz z rozwojem drzewka Command/Pilot ich ubicie staje się coraz trudniejsze, zdolności Command świetnie spełniają rolę taktycznych buffów/debuffów, potrafią zadawać świetne obrażenia i bez problemu mogą służyć jako tanki. w gruncie rzeczy są to okręty idealnie spełniające warunek tanka lub okrętu wsparcia. problem w tym, że są... anachroniczne z punktu widzenia tego, co w trakcie pisania tego elaboratu opublikował Śmiecho, i większość wybierze opcję, o której wspomniałem parę postów wyżej.

     

    jeszcze na prawie sam koniec: wzrost ilości HP przeciwników wiąże się z faktem, iż specjalizacje dają naprawdę potężny zastrzyk średniej ilości obrażeń zadawanych wrogom. jeżeli komuś bardzo zależy na tym, by być ultra-elitarnym, z wyłącznie najlepszym sprzętem itp., to osiągnie to niemal bez problemu, gdyż gra uszykowana jest pod typowego gracza. typowy gracz to mieszanka tych lepszych i tych gorszych. tych bardziej eskortowych i mniej eskortowych itp. pomijając niektóre fakty, a inne wzmacniając do ekstremum osiąga się takie wyniki, jakimi niektórzy z lubością chełpią się na lewo i prawo, w szczególności na oficjalnym forum

    z zawziętością niemal zbliżoną do zachowania kiboli Chelsea śpiewających jesteśmy rasistami i jesteśmy z tego dumni - by nie być gołosłownym: tak wyglądają niektóre reguły kanałów DPS-tysiącpińcetstodziwińcet:

    No cross channel groupings without prior notification--meaning if you call out in 30k, don't call out in 10k or pestf as well unless you notify players you have done so.

    Prior notification must be given if using a lower DPS alt, or inviting a low DPS friend into the run.

     

    podsumowując:

    -w STO można grać czym się chce, jak się chce i mieć z tego przyjemność, bez konieczności uniformizacji

    -z drugiej strony jednak, można stać się DPS-droną

    -w STO istnieją okręty umożliwiające spełnianie roli tanka, wsparcia i dps

    -ale nie oznacza to jednocześnie, że takie role są wymagane w każdej sytuacji

    -Ty i Twój styl gry są unikatowe, jak buty. zakładając na stopy obuwie Marcina Gortata czy Kamila Stocha nie oznacza, że z dnia na dzień staniesz się znanym sportowcem. musisz sam wypracować swój styl gry, a wtedy będziesz świetny, bez względu na okoliczności. to okręt jest Twoim mieczem, nie zaś ty mieczem swojego okrętu. ulepszenia wynikające z konsol, ulepszenia broni itp. to naturalna kolej rzeczy wynikająca z wzbogacania się gracza wraz z czasem spędzonym w grze.

    Slawek
    Moderator
    #120441

    Bronisz Cryptic a niestety oni robia tak jak mowie. Wez pare misji STF i zobaczysz jak postawili na DPS. Prosty przyklad Nebula Resciu czy jakos tak (4 asteroidy i trzeba oswobodzic romulanskie okrety) Kiedys spokojnie sie misje robilo i tylko liczylo by dobre statki byly spownowane. Teraz na starcie masz odliczanie gdzie muszisz w nim oswobodzic 3 okrety inaczej koniec misji. Wez zrob go w standardowym buildzie to zycze powodzenia. Wiem bo sprawdzalem
    STF z borgiem to samo. Nie masz DPS to zapomnij, że zrobisz zadania dodatkowe. A teraz jest tak, bedzie porazka z dodatkowej i juz koniec misji.

    Żeby zaliczyć Azure nie trzeba WCALE zadawać jakiegokolwiek DMG. To wręcz idealny przykład misji, gdzie tank z dobrym aggro będzie bardziej przydatny, niż ktoś z DPSem. Okrętów Tholian wcale nie trzeba rozwalać. Wystarczy skupić na sobie ich ogień, podczas gdy reszta drużyny będzie uwalniać Romulan z asteroid.

    STFy i DPS? Bardziej w takim CSA przyda się ktoś zdolny odepchnąć spawny z sześcianów od Kanga, aniżeli ekipa z potężnym DPSem. Sześciany i Nanity idzie zniszczyć szybciej, niż te spawny, dlatego też odepchnięcie czy spowolnienie ich jest o wiele ciekawszą taktyką, niż dotychczasowy wyścig DPS. To samo zresztą mogę powiedzieć o ISA czy KSA, gdzie zdolności typu GW czy TBR są równie przydatne, co wysoki DPS.

    Przykładów misji, gdzie "tank" czy sci będą równie przydatni co DPS jest więcej. Problem często jest taki, że nie są oni dostatecznie doceniani, biorąc pod uwagę, że koniec końców i tak większość zadań sprowadza się do "zniszcz XYZ". Bo co z tego, że np. sci debuffuje Crystalline czy odpycha shardy, skoro w głowach reszty graczy i tak tkwi wyłącznie "szczelać do kryształka!!!11one". Albo, że ktoś skupi na sobie ogień Undine w VCE, żeby ktoś inny mógł otwierać jamy Planet Killera - i tak trzeba "szczelać do planet killera!!11one".

    Zresztą, najzabawniejsze w tego typu dyskusjach jest moim zdaniem przytaczanie ciągle tych samych misji, z STFami obecnymi w grze od ponad 4 lat na czele. Jakoś nie widzę nikogo grającego czy komentującego taktykę Undine Assault, The Breach, Storming the Spire, Borg Disconnected, czy Battle of Korfez... Ba, zebrać ekipę na te misje graniczy z cudem, bo "lepiej" zamiast tego policzyć DPS w 765543424 podejściu ISA.

    Nie twierdzę, że specjalizacje w STO nie są pozbawione problemów, ani że DPS jest nieistotny, bo to nieprawda, ale też już nie przesadzajmy, że w grze nie liczy się nic poza DPSem, bo miejsce dla innych profesji też się znajdzie, nawet w PvE.

    Z innej beczki, wysoki DPS drużyny w moich oczach często rujnuje całą ZABAWĘ płynącą z gry, kiedy to np. misja PvE kończy się po dwóch minutach, a wrogowie wybuchają sekundy po tym, jak wezmę ich na cel. Szczerze, nie wiem co ludzie widzą w tym całym wyścigu na cyferki DPSu. STO jest tak banalnie prostą grą, że nie widzę tego potrzeby. A tak jak mówiłem - jak już Cryptic utworzy coś trudniejszego, czy bardziej wymagającego, to gracze jęczą, że za trudne, że za długie, że nagrody za małe i w efekcie wracają do ISA...

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram