Aved, nie do końca rozumiem do czego pijesz. Filmweb ma 2,5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, nawet jeśli trek ma tylko dniówkę to będzie 100 tysięcy osób. Reklamy w komunikatorach to kolejne setki tysięcy młodych ludzi, nie wspominając o trailerach w MTV. Artykuły w prasie to częściowo fala zachodniej kampanii promocyjnej, ale nie wierzę, by i tutaj UIP nie miało żadnych wpływów. Metro, Newsweek, Polityka, Machina, Kino - a to pewnie nie jedyne tytuły.
Widzieliśmy mało outdooru, to prawda i trochę mnie niepokoi, że żadne kino nie ma trekowych standów ze Spockiem 🙂 To są rzeczy, które chętnie bym później przechwycił na TrekSferę, ale najwyraźniej obejdziemy się smakiem. Ale to są bajery dla fanów serii, którzy jak powszechnie wiadomo nie stanowią zbyt dużego % populacji i najwyraźniej tak to zostało skalkulowane.
Jedyna rzecz, której się można czepnąć to ilość kopii - coś poszło nie tak, skoro jedna z największych sieci kinowych nie pokazuje filmu. Tu do końca nie wiemy czy to wina dystrybutora, czy rozgrywek między sieciami, czy Borg wie czego jeszcze.
edit:
Jeszcze więcej treka na WP:
