Raport Inżynierski z 3 marca

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • Dr Bobaz
    Participant
    #5429

    Dołączona grafika

    Wczoraj pojawił się pierwszy z raportów inżynierskich. Dotyka on wielu spraw, o których niejednokrotnie już pisaliśmy, nakreślając mniej więcej zaawansowanie prac i terminy ich zakończenia. Kilka ze wspomnianych spraw zostało już rozwiązanych i zawartych w dzisiejszej aktualizacji.

    W dalszej części zamieszczamy raport inżynierski z dnia 3 marca 2010.

    [more]Testujemy

    • Możliwość re-specjalizacji (respec)
    • Dopasowanie poziomu anomalii naziemnych do poziomu gracza i misji.
    • Poprawienie kolejek PvP
    • Ograniczenie dostępu do Fleet Actions zależnie od poziomu gracza, co pozwoli na sprawiedliwe podliczanie punktów i rozstrzyganie zwycięstwa.
    • Zmiana nazwy swojego konta (po @, np @mojanazwa)
    • Poprawki w SI w zadaniu "Cage of Fire"
    • Uniemożliwienie założenia więcej niż jednego danego unikalnego przedmiotu jednej postaci.
    • Naprawienie klingońskich sklepów - ustawienie poprawnej waluty
    • Poprawki do błędów związanych z awansowaniem
    • Poprawki w klingońskim drzewku umiejętności - usunięcie odniesień do umiejętności Federacyjnych
    • Dodatkowe mostki, zarówno dla okrętów Federacji, jak i klingońskich
    • Klingońskie misje w gromadach gwiezdnych - eksploracje
    • Dodatkowe rodzaje misji w gromadach
    • Modyfikowanie wyglądu okrętów klingońskich
    • Nowe Fleet Actions i poprawki do już istniejących (DS9 Invasion, Gorn Minefield, Breaking the Planet, Romulan Temple, Crystalline Entity)
    • Epizody Special Task Forces
    • Dostęp do sektorów Borg dla Klingonów
    • Potyczki z Borg dla obu frakcji jednocześnie
    • Więcej animacji emot
    • Więcej wariantów okrętów na najwyższych stopniach
    • Nowy krążownik dla Klingonów
    • Efekty graficzne transportera specyficzny dla ras
    • Stroje niesłużbowe
    • Aktualizacja pomieszczeń wyboru statków
    • Poprawienie błędów blokujących postęp niektórych misji.
    • Ponowne udostępnienie map iPvP (PvP wewnątrz jednej frakcji)
    • Poprawienie terenu w misji Trapped, gdzie gracze mogli utknąć.

    Obserwujemy i szukamy rozwiązań:

    • Zawieszanie klienta podczas ładowania map
    • Napotykanie przez graczy przeciwników o znacznie większym poziomie w czasie Deepspace Encounters
    • Poprawienie mylących opisów umiejętności
    • Opóźnienie w czasie operacji na przedmiotach w inwentarzu
    • Długi czas ładowania sektora Sol i Bazy Ziemskiej
    • Niepoprawne działanie komendy /stuck
    • Cele w zadaniu Borg Hunt
    • Sprzedaż niewłaściwych przedmiotów przez klingońskich sprzedawców
    • Błędy w wyświetlaniu efektów graficznych broni wiązkowej
    • Problemy z Admirał Zelle w czasie misji Divide et Impera
    • Problemy z ukończeniem misji Temple Offerings
    • Poprawienie liczników czasu w powtarzalnych misjach dla Klingonów
    • Poprawki w ustawieniach frakcji, by wyeliminować niepoprawne użycie umiejętności takich jak "Seduce"
    • Możliwość obchodzenia założeń misji dzięki umiejętnościom ukrywania.
    • Problemy z oznaczeniami rang na mundurach

    Pracujemy nad:

    • Możliwe kary za śmierć
    • Crafting w Memory Alpha
    • Łączenie się w drużyny graczy na różnych poziomach
    • Neutralne wielofrakcyjne obszary socjalne
    • Poprawki w interfejsie misji powtarzalnych
    • Aktualizacja okna statusu - poprawne pokazywanie zarysów statku
    • Poprawienie powiadomienia o zamianie punktów umiejętności w punkty oficerów, kiedy gracz osiągnie maksymalny poziom
    • Większe zróżnicowanie misji nie powiązanych z walką (!!!)
    • Opcję utrudnienia misji
    • Więcej różnorodnych misji powtarzalnych
    • Możliwość handlu oficerami (!!)
    • Przekształcenie misji "towarowych"

    Źródło: forum Star Trek Online[/more]

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram