Raport Inzynierski II - 11 marca

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • Dr Bobaz
    Participant
    #5440

    Dołączona grafika

    Ledwo minął tydzień, a już pojawił się kolejny raport podsumowujący postępy prac nad ulepszaniem gry. Zbiegł się on z dzisiejszą pierwszą dużą paczką poprawek dla serwera testowego Tribble. Dzięki temu mamy bliższy wgląd w to, nad czym pracują twórcy i na własne oczy możemy przekonać się, jak będzie wyglądała przyszłość (no, przynajmniej ta w Star Trek Online). Ze względu na mnogość zmian i poprawek, raport nie uwzględnia treści, które można przetestować na PTS.

    Dobra wiadomość - wiele z rzeczy wymienionych w pierwszym raporcie już jest dostępnych na Tribble, co oznacza że lada moment zobaczymy je oficjalnie.

    [more]Testujemy

    • Respec, czyli ponowne rozdysponowanie punktów umiejętności
    • Drugi STF zatytułowany "The Cure"
    • Poprawki misji "State of Q"
    • Poprawki map iPvP
    • Nowe przedmioty i możliwości do zakupienia w C-Store
    • Poprawki misji "Caves of Fire"
    • Zmiana nazwy swojego konta (@twojanazwa)
    • Poprawki misji "Trapped"

    Obserwujemy i szukamy rozwiązań:

    • Problem z zoomem mapy
    • Zawieszanie klienta podczas ładowania
    • Opóźnienia interfejsu
    • Długość ładowania układu Sol* i Ziemskiego Doku
    • Problem z nagrodami za wykonanie epizodu "Infected" (niektórzy gracze)
    • Zacinanie się broni uniemożliwiające strzelanie
    • Lotniskowiec Klingoński
    • Trafienia krytyczne
    • Specjalne efekty broni antyprotonowej
    • Problem z zakładaniem przedmiotów
    • Problem z podnoszeniem łupu
    • Problem ze sklepami - kiedy nie da się kupić tego, co powinno się dać (:))
    • Umiejętność Feedback Pulse
    • Komenda /Stuck
    • Możliwość wyłączenia efektu graficznego (pierścieni) osłon
    • Poprawienie liczenia punktów w potyczkach PvP tak, by uwzględniały "leczenie" osłon
    • Zawieszanie się kandydatów na oficerów w banku

    Pracujemy nad:

    • Regulowanie poziomu trudności
    • Kara za śmierć
    • Pełne automatyczne prowadzenie ognia (autofire) w kosmsie
    • Rozszerzenie funkcjonalności Memory Alpha
    • Rozbudowanie i przemodelowanie misji "towarowych" (tych, w których należy dostarczyć określoną ilość danego "towaru")
    • Nowe epizody Special Task Forces
    • System wyróżnień (Accolades, osiągnięcia)
    • Poprawki w systemie aukcyjnym
    • Poprawki w kompletowaniu drużyn i dowodzeniu
    • Powtarzanie epizodów
    • Handel wyszkolonymi oficerami
    • Losowi oficerowie w Bridge Officer Requisition
    • Mini-gra Dabo
    • Możliwość grania połączonym Trillem po stronie Imperium Klingońskiego (sic!)
    • Damskie mundury z TOS/Lustrzanego Wszechświata (Mirror Universe)

    * - osobiście nie lubię określenia Układ Słoneczny jako nazwy własnej naszego układu słonecznego, dlatego używam Sol jako nazwy naszej gwiazdy 🙂[/more]

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram