Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Dyskusje ogólne Pytanie o Star Trek Online Digital Deluxe Edition

Pytanie o Star Trek Online Digital Deluxe Edition

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • LIBERTO
    Participant
    #102691

    PODOBNO JAKIŚ BŁĄD JEST I NIE CHCE DAĆ?

    Silver Phoenix
    Participant
    #102693

    Liberto - nie chciałem Cię straszyć, po prostu byłem ciekaw.

    T'R - wierzę Ci, ale chętnie pokazałbym Ci treść swojego ticketa i odpowiedzi supportu Cryptic 🙂 Wygląda na to, że sami nie wiedzą, jak to jest z tymi retailami 🙂 A cała sprawa zaczęła się od tego, że keye.pl zamiast prepaidu wysłało mi kod do retaila (wpisałem jako prepaid i poszło, zdziwiłem się dopiero po kilku dniach, gdy sprawdziłem datę ważności konta. Była o miesiąc krótsza niż powinna...). Jak zacząłem dymić, Cryptic odpowiedział, że da się dwa retaile wpisać na jedno konto; keye otrzymało od nich odpowiedź, że jest to niemożliwe...

    Gdy zacząłem drążyć temat okazało się, że mój pierwszy kod STO nie był kodem retailowym, tylko jakimś promocyjnym. Szczegół, że bez doładowania grałem na nim 2 miesiące i miałem więcej dodatków niż Gold Edition (NX, liberated Borg officer, 5 slotów na postacie, jeśli dobrze pamiętam to i darmowy Constitution class, jakiś armor, red matter capacitor, karabin fazerowy, odblokowany dostęp do części mundurów)... 🙂 Wtedy też Cryptic oznajmił, że nie ma sposobu, by wbić dwa retaile na jedno konto. Wesoło 🙂 Sami sobie zaprzeczyli 🙂 Nawiasem mówiąc, sporo mojej niechęci do STO wzięło się właśnie z tamtego okresu - nie ma to jak "kompetentny" support 😀

    Cieszę się jednak, że udało Ci się z kodem do DDE.

    LIBERTO
    Participant
    #102694

    może to miałeś tą promocję co to na 60 dni dawała dostęp do gry, coś gdzieś o niej czytałem ale nie pamiętam szczegółów. a czy się udało to sie okaże, dopiero pobieramy

    Slawek
    Moderator
    #102695

    Support Cryptic nie należy do najlepszych. Sam miałem z nimi drobną przygodę i w pewnym momencie zacząłem się zastanawiać, czy osoba tam pracująca w ogóle potrafi władać językiem angielskim, gdyż to co mi wypisywała dalece odbiegała od poprawności zarówno gramatycznej, jak i stylistycznej. Sama treść też była kompletnie pozbawiona sensu i logiki.Generalnie wydaje mi się, że to jest tak, iż poszczególne klucze można wpisać tylko raz, ale nie każdy będzie się z każdym gryzł. Retaila czystego można mieć jednego, dlatego też te klucze z Alienware Arena na ten przykład się nie nakładają na istniejące konta. Niemniej jednak bonusy z edycji Collector's (Gold) czy też Digital Deluxe stanowią zupełnie odrębne klucze, które można jak najbardziej przypisać na istniejące już konto. Wielu graczy do dziś tak robi zbierając poszczególne wersje dla samych pre-order bonusów wchodzących w skład zestawu.Dla przykładu, po wejściu na status konta na oficjalnej stronie mam w trzech odrębnych pozycjach Retail, Gold i Digital Deluxe, nie licząc pomniejszych In Game Items i temu podobnych. Każdy mogę mieć wpisany tylko raz, ale generalnie nie jest to to samo, lecz osobne pozycje.W przypadku Liberto jak najbardziej powinien mu działać klucz ze Steam, a nawet klucz Collector's/Gold, gdyby takowy znalazł.

    LIBERTO
    Participant
    #102696

    no to fajnie, jest tylko jeden problem: "nie można nawiązać połączenia z serwerem kluczy"! znowu pewno mają jakiś burdel z serwerami :-(((

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram