Przyszłość STO

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 52 total)
  • Author
    Posts
  • I. Thorne
    Participant
    #7687

    Ostatnio sie zastanawialem nad gra i jej przyszloscia. I interesuje mnie co wy chcielibyscie zmienic i zobaczyc w tej grze.Od razu powiem, ze nie chodzi mi o nowe statki, rasy czy bronie. tez nie o dodatek z grywalnymi Kardazjanami czy Dominium.Ja pomyslalem o aplikacji na smartfona. Jakas prosta gierka, dzieki ktorej mozna farmic czy nawet odblokowywac jakies rzadkie rzeczy i tylko przez grania na telefonie. Tak jak jest z Nintendo, gry sa polaczone i by zagrac cos na Wii trzeba cos zrobic na gameboy'u.

    Ugand
    Participant
    #115720

    ja miałbym więcej pomysłów:

    -poziom trudności Elite na dowolnym epizodzie, robiony w 2+ graczy stawałby się STF, tzn. nagrodą byłby dylit + ileś marków w postaci paczki do wyboru. im więcej graczy, tym większa nagroda (więcej przeciwników już jest, więc nie byłoby problemem ze skalowaniem poziomu trudności). oczywiście wyłączając z tego Cold Comfort i Spin the Wheel

    -rozszerzenie tego również na misje foundry, z pozostawieniem bonusu za bycie misjami foundry, ew. adekwatne go zmniejszenie

    -Crafting z możliwością tworzenia elementów mk12 ORAZ przybliżoną szansą stworzenia oczekiwanego przedmiotu, tzn. wybranie u NPC cech, jakie dany element miałby posiadać, chociażby antyprotonowe DHC z 3x[CritH]. po kilku kliknięciach NPC oddawałby gotową misję doff, z powiedzmy x% na spodziewany efekt, y% na 1 różniący się parametr, w% na różnicę w 2 pozycjach i z%, jako katastrofa (disaster), gdzie nie byłoby żadnej oczekiwanej cechy

    -reputacje związane z craft-em, pvp, misjami foundry, misjami doff... generalnie rzeczami bardziej powiązanymi z istniejącą już zawartością, niż szukanie na siłę jakiegoś nowego. nagrody dotyczyłyby stricte tych dziedzin, np. skrócenie czasu misji doff, zwiększenie ich nagród, szansa na lepsze przedmioty lub jakość ultra, lepsze nagrody, jakieś stare nagrody (Android boff) etc etc etc możliwości jest co niemiara

    -misje doff z poziomu Gateway

    -żeby faktycznie testowali zawartość, zanim wypuszczą ją na światło dzienne

    -żeby pisali kod z głową, a nie z batem nad nią

    -porządnego scenarzysty

    -oraz artysty projektanta okrętów

    -latania okrętem w faktycznym 3D, a nie 2,5D

    -mieczy łańcuchowych

    -Variable Fighters lub Gundamów

    Smiecho
    Participant
    #115725

    Mnie marzy się nieliniowość misji. Wyobraźcie sobie, że Wasze decyzje mają wpływ na rozwój fabuły...

    Slawek
    Moderator
    #115841

    Stwierdziłem ostatnio, że tak naprawdę chciałbym w STO trzech rzeczy:

    - Wyższego poziomu trudności, bądź też bardziej wymagających misji, także dla pojedynczego gracza.

    Na chwilę obecną tzw. power creep sięgnął tak absurdalnych poziomów, że gra przechodzi się sama. Misje, które niegdyś stanowiły jako takie wyzwanie teraz wykonuje się w mniej niż minutę (Pi Canis Sorties na przykład), podczas gdy misje drużynowe przekształciły się w wyścig na jak największy dps i zabawę w przechodzenie ich w pojedynkę. Ba - postać, którą zrobiłem sobie tylko pod doffy i zakupy latająca frachtowcem sulibańskim (okręt poziomu T1) jest w stanie sama zrobić dosłownie każdą misję fabularną i daily dla pojedynczego gracza bez szczególnych problemów, więc co tu dopiero przepakowane potęgi typu Scimitar czy Avenger...

    - Żeby Cryptic przestał traktować graczy jak obiekt do wyzysku i zaczął szanować ich czas.

    To właściwie dwie kwestie połączone w jedną. Developerzy sami przyznają, że nic w STO nie powstaje bez powodu i praktycznie jeśli wprowadzane są jakieś nowości, to koniecznie muszą one być jakoś spieniężone, bądź też mają wręcz zmusić graczy do poświęcenia im czasu. Efekt jest taki, że gracze robią nie to co chcą robić, lecz to co Cryptic każe im robić celem zdobycia nowych świecidełek - przynajmniej do momentu, aż nie zostanie wprowadzona kolejna "nowość" czy inny event. Tyczy się to wszelkich reputacji, placówek floty, czy też ogólnych kosztów dilithium. Teraz gdy na to patrzę, to stwierdzam, że nawet zakładając, iż wydaje się Zen, to w STO nie da się pograć dla odprężenia bez poświęcenia jakichkolwiek osiągnięć typu reputacja i temu podobne. Gra stała się niczym druga praca - zdobywaj dilithium żeby rozbudowywać bazę, grinduj marki z określonych misji żeby rozwijać reputacje i temu podobne. Tu pojawia się problem szanowania czasu - są po prostu misje w grze, które CHCIAŁBYM robić, ale które są zwyczajnie nieopłacalne jeśli chodzi o oferowane nagrody. I gracze o tym wiedzą, więc w efekcie chętnych brak a kolejki PvE świecą pustkami, a tymczasem większość nieustannie wałkuje od lat te same STFy.

    Uogólniając, bardzo lubię STO jako grę, ale ostatnio stwierdziłem, że o wiele więcej czasu mam zwyczaj spędzać na "obowiązkach", aniżeli faktycznej zabawie i tym co chciałbym robić. Gdy zmieniłem priorytety to od razu stwierdziłem, że jakiekolwiek sensowne dochody walut szlag wzięli. I w drugą stronę - wracając do kwestii pierwszej - gdy już wziąłem i pograłem troszkę dłużej to co chciałem np. nowym okrętem, to stwierdzałem, że jest za łatwo, a wrogowie nie są w stanie praktycznie nic mi zrobić...

    - I jeszcze trzecia kwestia - żeby Cryptic wreszcie poświęcił trochę czasu silnikowi gry i naprawie bugów, a nie nieustannym wprowadzaniu nowych.

    Gdyby trzeba było zilustrować STO, to byłby to stary zdezolowany samochód, który jeździć może i jeździ, ale trzyma się na stercie taśmy klejącej, co chwila się krztusząc, wyłączając, w którym nieustannie coś się psuje dalej, ale którego jedyną opcją naprawy jest jeszcze więcej taśmy klejącej, drutu, i może odrobina farby, dla stwarzania pozorów.

    To już nawet przestało być śmieszne, bo co sezon, to kolejne bugi i błędy, z których naprawiana jest może 1/3. Mało tego - nawet zgłaszanie Crypticowi błędów podczas testów na Tribblu jest bezcelowe, bo i tak nie kwapią się oni niczego naprawić. Wielu graczy przez prawie miesiąc nie mogło uruchomić gry po starcie S8, mimo licznych zgłoszeń jeszcze na Tribblu. Teraz natomiast wiele osób boryka się ze znikającymi teksturami, co wymaga restartu gry celem przywrócenia ich do normy. A to tylko przykłady, które w ogólnym rozrachunku po prostu zniechęcają do gry.

    Efekt taki, że robię sobie przerwę od STO. Może nie całkowitą, bo loguję się raz dziennie żeby wyścig zimowy jeszcze odbębnić na przyszły rok oraz żeby parę rzeczy przypilnować, ale poza tym całkowicie przystopowałem jakiekolwiek misje doff czy zdobywanie dilithium. Po prostu chwilowo nie widzę w tym celu. I nawet perspektywa zabawy nowymi okręcikami czy innymi zabawkami przestała już tak kusić jak dawniej. Nie sądzę też, żeby te drobne zmiany systemowe i przemodelowane misje fabularne Season 8.5 przyciągnęły mnie na dłużej niż parę dni.

    Silver Phoenix
    Participant
    #115842

    Życzyłbym sobie:

    1. Możliwości odpalenia i przejścia STF-ów w pojedynkę.

    2. Większego zróżnicowania w misjach fabularnych dla poszczególnych ras.

    3. Czegoś na kształt Starship Creator (pamięta ktos jeszcze tę gierkę?). Innymi słowy - większej customizacji okrętów w obrębie wariantów danej klasy.

    4. Kiecek dla KDF (poza kieckami z lobi, które są...Średnie)!

    5. Kiecek - ale długich! Dla każdej strony 😉

    6. Usunięcia choć z 50% obecnych bugów...

    Coen
    Participant
    #115843

    Ze swojej strony mam dwa życzenia - zróżnicowania misji, nie wiem, na przykład przez minigierki. Aby nie każda misja wymagała tylko i wyłącznie walki.Oraz wyrównania zawartości dla wszystkich ras.

    I. Thorne
    Participant
    #115853

    Odpisze na post Słąwka - w pelni sie z nim zgadzam.Cryptic zatracil tworzenie gry dla graczy, tworzy gre dla pieniedzy. I podstawowo nie mozna narzekac, przeciez nikt nie zrobu gry charytatywnie. Pensje pracownikow kosztuja, konserwacja i praca serwerow kosztuje, zatrudnienie aktorow kosztuje. Dobrze, ale KAZDA nowa rzeczy to wyciagaczka kasy. Nowe klasy za ZENy, promocje z Jem'Hadar Attack Ship, coraz bardziej podkrecone statki z Lock Boxow (kazda moja postac niefarmiaca bedzie lub ma statek ze skrzynki), bonusy za budynki flotowe...Ale wyobrazcie sobie teraz gre za 5 lat. Mamy zalozmy 2 nowe rozszerzenia: Cardassian Way i Delta Quadrant. Tylko nowe rasy tak samo jak Romulanie musza sie przylaczyc do wojny Federacji z Klingonami, ciagle mamy 2409 rok, mamy na oko 15 strukture flotowa, dajaca flotowe costam i nowiutki statek naukowy rasy Brimbranow 🙂 (kolejni sluzacy Ikoniani ) z modyfikatorem oslon 2.0 i 12 miejscami na konsole z Brimbran Lock Box. Nie wspomne juz o tym, ze i mamy Brimbran Reputation, dajace mozliwosc podrozy do przestrzeni miedzywymiarowej Brimbranow i dokopywanie im.Chcielibyscie grac w ta gre i jak zwykle walic STFa Infected: The Conduit?Albo cos zrobia, zaczna wprowadzac zmiany dajace czysty "fun", a nie nowa farme, bo gracze zaczna odchodzic coraz bardziej. Szczegolnie to stare pokolenie, tych co wyrosli na TNG i DS9, a TOSa poznali od rodzicow. Tylko obawiam sie, ze raczej Cryptic ma to gdzies, bo nowi gracze, tak smao jak w innych produkcjach, nastawinie na "bycie najlepszym" i tak wydadza hamburgerowe dolce by kupic te 500 czy 1000 ZEN.Sadze, ze jest jedna rzeczy, ktora powinien zrobic Cryptic. Tylko jedna - posluchac czego chca gracze. A wredy bedzie to godna kontynuacja wieloletniej sagi.EDITJest jeszcze inna rzecz o jakiej zapomnialem. Cena statkow. Troche dziwnie nazwane, ale juz wyjasniam. Patrzac z polskiej perspektywy to ZEN jest tani - nie liczac kosztow PayPala czy innego planecnia 1 ZEN jest warty 3, 08 grosza. Czyli po prostu nic. Jak ktos chce szybko sie rozwinac to kilkaset ZENow nic go nie kosztueje, a tym bardziej Amerykanina. Ale zakup statkow z Lock Boxow to juz inna sprawa.Bawilem sie w wyliczenia walutowe i wyszlo mi, ze 1 ZEN jest warty okolo 14 000 ec. I kupujemy sobie teraz powedzmy Elachi S'Golth escort za 60 000 000 (60 milionow) ec. Podzielimy i wyjdzie nam, ze ta mieszanka bitiw jest warta 132 PLN. Chyba lekko drogo, prawda?

    Slawek
    Moderator
    #115867

    Też już nie przesadzajmy. Gdyby Cryptic słuchał każdej zachcianki graczy, to STO byłoby jeszcze większym bałaganem niż jest teraz. Gracze sami nie wiedzą czego chcą, tudzież nie wiedzą jak biznes funkcjonuje.Też nie można mieć pretensji do Cryptic za próby zarobku, ale w moich oczach robią to oni po prostu źle. Sami przyznali, że skupiają się na krótkotrwałych atrakcjach do przyciągnięcia graczy, którzy przestali grać; że każdy kolejny nowy okręt nie ma być zbalansowany, ale mocniejszy celem lepszej sprzedaży; a także, iż nic w grze nie powstaje bez powodu i w miarę możliwości wszystko należy spieniężyć. W efekcie w grze nie ma praktycznie co robić, ale zabawek to gracze mają już tyle, że o połowie pewnie już zapomnieli. I gdy tak czytam forum STO, to mam wrażenie, że Cryptic wkrótce się na tym przejedzie, bo nawet gracze, których kojarzę dobrze wyrażają coraz częściej niezadowolenie takim stanem rzeczy.Z drugiej strony to też nie tak, że Cryptic nie skupia się na rzeczach bardziej praktycznych. Toż nawet Season 8.5 to na chwilę obecną przede wszystkim zmiany w UI, mechanice oraz misje fabularne. Z jednej strony patrzę na to i stwierdzam, że nic dla mnie, bo i do gry mnie to nie przyciągnie na dłużej niż jeden wieczór, ale z drugiej ciężko wskazać jak niby ma się to przełożyć na zwiększony zysk - przynajmniej na chwilę obecną.Innym problemem Cryptic jest to, że developerzy nie znają własnej gry, i nawet ci, którzy publicznie twierdzą, że grają stosunkowo często nie są tak dobrze obeznani jak przeciętny gracz. Geko w którymś z wywiadów twierdził, że w pojedynkę gracz nie będzie w stanie przejąć strefy w Battlezone, a on sam ginął za każdym razem, podczas gdy w praktyce jest to jak najbardziej możliwe i wcale nietrudne. A to tylko przykład. Developerzy patrzą na to z punktu biznesowego - tj. trzeba przyciągnąć graczy perspektywą nowego contentu, a zarazem utrzymać ich przy nim za sprawą reputacji, przy okazji wyzyskując z walut za sprawą nowości z lock boxów, placówek flotowych, lobi i c-store.Gdyby tak na to spojrzeć, to niby wydaje się to sensowne, ale im dłużej Cryptic w tym kombinuje, tym więcej stwarza to problemów w ogólnym rozrachunku. Bo misji jest teraz tyle, że połowy nikt nie robi. Nagrody są mizerne, w większości przypadków sprowadzające się do marków, których nikt nie potrzebuje. Sporo z nich jest także zależna od wbudowanego timera, bądź też nie stanowi jakiegokolwiek wyzwania dla lepszych graczy. Wspomniane okręty stały się parodią, właśnie za sprawą przegiętych często statystyk, gdzie stawiając np. nowy okręt z Lock Boxa obok podobnego odpowiednika C-Store/Fleet wyraźnie można zauważyć przewagę tego pierwszego, nawet jeśli subtelną. Tymczasem rzeczy, które jak najbardziej można by było spieniężyć - np. dodając jeszcze większą ilość tzw. convenience items/services - próżno szukać. Całość stała się tak przewidywalna ostatnimi czasy, że można to traktować jak parodię. Season 8.5 nadchodzi, a ja już na Tribblu szukałem czegoś, co by mogło zasugerować nowy Lock Box. Niewykluczone, że w kolejce są Hirogeni, gdyż zostali w kilku miejscach przytoczeni, a i Cryptic teraz skupia się na kwadrancie Delta.

    FAB
    Participant
    #115881

    Podzieliłbym kwestie przyszłościowego chciejstwa na 3 kategorie:

    1. kwestie techniczne:

    *Silnik gry jest mocno przestarzały. O ile w space jeszcze jakoś to wygląda, to w dobie gier jak Battlefield czy nowy Tomb Raider, ground jest parseki za nimi i masakrycznie trąci myszką. Najwyższa pora coś z tym zrobić.

    *Zdarzają się jakieś dziwne awarie, przerwy w dostępie albo kolejki by dostać się do gry. Pora popracować nad stabilnością sprzętu.

    2. zawartość:

    *Gra staje się coraz bardziej arcadowa, ma być szybko, łatwo i przyjemnie. Ekspertem nie jestem, ale wygląda to tak, jakby producenci przygotowywali się do świata konsolowego. Błagam, dajcie trochę więcej strategii, planowania, spokoju.

    *Gra zjada swój ogon (nieruchomość/repka/box/nowe statki/nieruchomość/itd). Nie będę się nad tym rozwodził, bo już temat był przez Was wałkowany, ale może pora na jakieś świeże spojrzenie na rozwój?

    *Wielu z Was chciałoby pograć w misje pve, ale brakuje zainteresowanych i nie można ich uruchomić. Możnaby znieść ograniczenia liczby osób potrzebnych do uruchomienia.

    *Chciałbym, aby można było eksplorować planety w sirius block, wszystkie. A docelowo wszystkie w dostępnym wszechświecie.

    *Chciałbym nowych wyzwań, przecież obecnie statki są praktycznie niezniszczalne, Krystynkę czy NWS zrobi byle burek latający wanną.

    *Chciałbym więcej zróżnicowanych nagród za wykonane misje.

    *Chciałbym przebudowy kwestii levelowania - niech postaci zyskują doświadczenie i statsy w nieskończoność. Przecież to jest bardziej naturalne. Kwestie stopni mogą być niezależne. Oczywiście tempo rozwoju musi być zbilansowane i rozsądne, by uniknąć wypaczeń.

    *STO jest niby MMO, ale poza faktem, że potrzebujemy innych do uruchomienia misji, brak praktycznie innej interakcji z pozostałymi graczami. To szerokie pole do eksploracji i rozwoju.

    *Chciałbym, by misje foundry były wcielane życie, by stały się stałą częścią gry i historii, która się w niej dzieje.

    *Chciałbym przywrócenia i rozwoju kwestii craftu.

    3. Ludzie/gracze

    *Denerwują mnie ci, którzy chcą mieć wszystko i natychmiast. Oraz ci, którzy przenoszą swoje życiowe problemy do gry. Mam nadzieję, że przestaną się oni pojawiać.

    *Chciałbym również, by gracze mieli jakiś wpływ na to, co się w rozwoju gry dzieje, by producenci umożliwili jakiś sposób interakcji z użytkownikami, żeby podpowiedzieć czasem dokąd podążyć.

    Anya
    Participant
    #115887

    Myślę podobnie jak poprzednicy. Obecnie poziom trudności Space Elite STF jest żaden. Można zrobić go z celem opcjonalnym grając pierwszy raz, z losową drużyną. Przydałoby się coś naprawdę trudnego, ale wymagającego więcej myślenia niż wciskanie spacji i posiadanie odpowiednio dużego dps. Obecnie takie style gry jak healer/support praktycznie nie istnieją w PVE. Mało też jest przyjmujących cały atak na siebie, wystarczy przecież zainwestować w moc broni, praktycznie zero taktyki.Przypomina mi się jedna z misji z epizodu Dominium - przylatuje flota i trzeba bronić DS9. Niby cała potęga. Obecnie dałoby radę wziąść wszystko na siebie i wygrać, robiąc za całą flotę Federacji.Może większa "inteligencja" przeciwników? Lepsze wykorzystanie umiejętności przez nich posiadanych.Dobrym pomysłem jest otwarcie większej ilości planet niż jest to obecnie, i na coś więcej niż "patrole". Może jakieś ciekawe nawiązania do TNG czy DS9?Nowe statki: powinny być alternatywą dla obecnych. Nie słabsze, nie mocniejsze. Nowe wyglądy i wyposażenie mogłyby urozmaicić grę, ale powinny być zbalansowane.Bugi: wszystko jest chyba jasne jak to być powinno.Nie jestem pewna czy nieskończone levelowanie to dobry pomysł, ale stanowczo powinno być to dłuższe (dajmy na to że 5x). I nie powinno polegać na poleceniu w jedno miejsce i zdobyciu iluśtam leveli w dzień. Misje epizodowe dają level 50 już po zrobieniu ich połowy, a dodawane są nowe, i w perspektywie mają być kolejne. Gra na niższych levelach powinna być mniej więcej tak samo atrakcyjna jak na maksymalnym. Obecnie chyba nikt nie zatrzymuje się na niższych poziomach z powodu ich uroku.Craft jest również ciekawą opcją, obecnie przez większość graczy jest zupełnie pomijany, bo po co się męczyć zbierając sample i punkty craftingu, gdy misji epizodowych można dostać tak samo dobre (albo i lepsze) wyposażenie. Inna sprawa że równie łatwo jest dostać coś dobrego z przeciwników w tych misjach.Rzadkość przedmiotów: Teraz może być na na to trochę za późno. Prawie każdy ma kolekcję wyposażenia Very rare, z lootów, reputacji lub bazy (to nawet ultra rare). Myślę, że ciekawym pomysłem byłoby, gdyby najlepsze rzeczy leciały naprawdę bardzo rzadko, z przypadkowych przeciwników, i były w miarę unikalne. Żeby było jakieś zróżnicowanie w wyposażeniu, a nie same rare+ mk12. Może jakaś misja z bardzo mocnym bossem, którą robi się nie z losową drużyną, ale z najlepszymi graczami z klanu, wymagająca współpracy i czegoś więcej niż sam dps. Jako nagroda za pokonanie tego bossa mogłaby być taka bardzo dobra rzecz, oczywiście nie za każdym razem, może tylko 1 do podziału? Szczegóły jakby to miało wyglądać nie są takie istotne.Nie wiem czy ktoś zwraca na to uwagę i się tym przejmuje, ale jak dla mnie trochę za mało jest możliwości konfiguracji ubrań.Inne rzeczy już wspomniane: Nie wszystko powinno dać się kupić lub zdobyć w jeden dzień, z drugiej strony nie powinno to być monotonne i sprowadzać się do "obowiązku" grindowania. Nie wiem jak to zrobić, ale Cryptic ma chyba od tego ludzi? W każdym razie powinien mieć.Inna sprawa że bazują na tym, co już się sprawdziło jako względnie skuteczne - lockboxy, reputacja, inne zabawki, przez co gra jest zbyt przewidywalna. Niech wymyślą coś nowego, w końcu za to kasę dostają, żeby wymyślali.Do tego trzeba pomyśleć o nowych graczach - zanim nie ogarną wszystkiego, wydaje im się, że gra jest bardzo skomplikowana i rozbudowana - tak naprawdę z większości możliwości się nie korzysta. Kontynuacja dodawanie nowego "contentu" w obecny sposób może prowadzić do tego, że nowy gracz, żeby być mniej więcej dobrze wyposażony, będzie musiał poświęcić bardzo dużo czasu na grindowanie i zdobywanie wszystkich reputacji. Stąd też rodzą się pytania o najlepszy statek - jest ich sporo, nie wiadomo co brać pod uwagę (jakie cechy statku), i nieprawdą jest że nie ma grupy tych najlepszych. Oczywiście wszystkie nowe statki są za ZEN, albo nie są warte uwagi.Developerzy nie muszą znać własnej gry - wystarczy żeby wiedzieli, co wprowadzić, żeby przyciągnąć graczy na dłuższy czas.Powinni za to popracować nad wydajnością gry - wiele graczy nie ma najnowszych komputerów, a i im się to opłaci, jeśli zainwestują w to, co pod maską - mniejsze obciążenie serwerów to więcej graczy przy niższych kosztach.To co słyszałam o sezonia 8.5 brzmi ciekawie - poprawienie istniejącej treści i funkcjonalności zamiast dodawania nowych rzeczy.

    Popen
    Participant
    #115920

    To ja tak może nieco inaczej niż poprzednicy.Najbardziej chciałbym nie wykonywać parę razy tych samych misji różnymi nacjami. Bardzo mnie to irytowało kiedy rozpoczynając przygodę z postacią Klingona musiałem przechodzić te same misje co wcześniej dla Federacji. To jest nudne i mocno irytujące. Jak ktoś chce jeszcze raz przechodzić te same misje to ok, ale jak ktoś przeszedł je już wcześniej to dlaczego nie mógłby mieć ich zaliczonych?Zgodzę się też z postulatami wpływu na otaczający świat. Jakiś zmian po ukończeniu ważnych misji. Nastawienia postaci- cokolwiek.Dodatkowo przyjemnie byłoby zobaczyć polskie napisy w grze.Z resztą wcześniejszych postulatów moich poprzedników się zgadzam 🙂

    domirex540
    Participant
    #116040

    Dla mnie największe nerwy są przy zbieraniu dilitium. To chore w jeden dzień mogę uzbierać tyle że wusyarcz na tydzień rafinownia. Samo rafinowanie nie jesy złe ale przy tych cenach masz 8k limitu a okręty na 40 lvl po 130k. Dla mnie limit nie ograniczony ale żeby rafinowanie było proporcjonalne do ilości ore danego do rafinowania. Co do walki naziemnej, cóż trochę to nudne. Takie strzelanie i rzucanie skilow. Skile mogą być jednak w lepszej oprawie mechanikę strzelania trzeba dopracować niech kucanie za osłoną mam jakiś sens. I niechodzi mi o kucniecie za osłoną być nie mogli trafić lecz strzelanie z za nieje bo tetaz to wygląda tak czy stoisz na polu czy za murkiem otrzymujesz te same obrażenia. Natomiast walka 2D w kosmosie mnie już lekko nudzi. Jaki mam sens dawać ogranicznik uniesienia jak nie mam tu grawitacji. Dodać ręczne obracanie wokół osi poziomej i już walka jest ciekawsza. Jak ktoś być nie chciał o tym pamiętać automatyczne poziomowanie po manewrze.Ostatnia moja uwaga tyczy się okrętów a mianowicie krążowników fed (nie licze tego nowego battle crusera ). Trochę rostraj mnie kiedya jak się męczę z sferą klingoni i romulanie rozwalają już cube mówię tylko o krążownikach. Staty podobne jednak działka robią różnice. W ramach wyrównania nie fed dostaną mocniejsze kadłuby i emitery osłon. Bonus do obrażeń też by nie zaszkodził. Oczywiście nie jakiś super hiper mocny lecz taki który zrekompensuje brak dual cannos.

    Melnikor
    Participant
    #116049

    [...]Samo rafinowanie nie jesy złe ale przy tych cenach masz 8k limitu a okręty na 40 lvl po 130k.[...]

    Jeden okręt na 40 lv dostajesz darmo tak jak na poprzednich rangach, dodatkowo na exchange za grosze możesz zawsze kupić wersję mirror wszystkich okrętów w z tego tieru.

    I. Thorne
    Participant
    #116053

    domirex540, musze Cie zmatwic. Nie zmienia tego systemu, a to z bardzo prostego pwoodu.Grasz za darmo, wiec jest ograniczenie. Ale chcesz miec sprzet Ultra rare MKXII. Placisz dilitem. Chcesz miec lepsza baze. Placisz dilitem. Chcez miec dodatkowe sloty na ekwipunek i wieksza ilosc doffow? Zamieniasz dilit na ZENy. Jednak chcesz to miec ZARAZ. Wiec kup ZENy i zamien je na dilit. Czyli wtedy fundujesz pensje pracownikom Cryptic.Ale jest inna denerwuja sprawa i niestety jest juz za pozno na zmiane. Za duzo wypada rzadkiego lootu. Po prostu, sami odplacie jakas farmiaca misje i zauwazycie, ze zielonych leci jak diabli i jeszzce kilka niebieskich przedmiotow. Po kiego tak duzo? Zielone powinny wylatywac jak niebieskie, niebieskie jak purpurowe, a te ostatnie to naprawde bardzo rzadko. A tu mi wylatuja oslony MKXII purpurowe i sprzedam je zaledwie za 50k ec. Smieszne.Nie podoba mi sie tez za szybciej wbijanie 5- pzoiomu, ale to jest tak ustalone by gracze szybko wskoczyli na rynek dil/ZEN.

    domirex540
    Participant
    #116118

    Co do rzeczy to jeszcze zrozumiem 3 dni i masz. A te okręty dałem na przykład. Chodzi mi o ten limit 8k co prawda z kontem gold i kopalnią flotową można mieć nawet 9k. Jednak przy cenach trochę to mało podniesienie limitu chociaż do 10. Pisząc wcześniejszy post zapomniałem o exchange. Ewentualnie wspólne dilithium dla konta.Wracając do cen okrętów to też dobija że na rynku kupisz minora za za nawet 30k i masz dostęp do okrętu za kilkadziesiąt dilka. Pytam się z kąd ten ceny. Pomijam darmowe tokeny.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 52 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram