Dzikowy, dostałem jeszcze jedną sugestię odnośnie FB, mianowicie, że niepotrzebnie poruszamy bieżące tematy, ale moim zdaniem jest zupełnie inaczej.
Co do samego blipa, to jest on medium różnym od facebooka, na pewno nie tak popularnym. Co nie znaczy, że nie da się oszacować wpływu na naszą promocję. Przygotowałem krótki raport.
Poniżej - tagi ze strony #treksfera (czyli w skrócie mówiąc: to co się mówi o TSF):
Dla porównania ostatnie wpisy z tagiem #startrek:
jak widać wpisy związane z TSF pojawiają się co jakiś czas i są klikane. Niestety mechanizm blipa nie pokazuje ile tych kliknięć było unikalnych, ale od czego mamy staty na stronie?
W tabelce lista witryn, które przekierowują na treksfera.pl - uwaga skrypty zliczające działają dopiero od 1 listopada, dlatego spora część kampanii zarówno blipowej, jak i fejsbukowej i na NK nie będzie widoczna. Ale od listopada liczymy wszystkie kliki 🙂
To co może interesować to jakość wejść - użytkownicy FB to 100% nowych odwiedzin na stronie, z Blipa tylko 14%. Bardziej szczegółowe analizy mogę poczynić jak już będą jakieś konkretne dane... na razie mamy ich zbyt mało.