Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Star Trek: PBF PL Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki

Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 327 total)
  • Author
    Posts
  • Wolf
    Participant
    #14057

    Poczytaj Dilt a dokładniej dział Weapons  🙄 

    A co do wytrzymałości Novy to niestety okręt ten nawet w 1/10 nie dorównuje Sovkowi

    Właśnie czytam i jak wół jest napisane cytuje:

    Standard Photon 18.5 Isoton yield of a standard photon stated in the TNG TM;

    Type VI photon 200 Isoton yield stated in "Scorpion" i raczej do tej wartości bym się zwracał jako podstawowej. A odnośnie Novy to chciałem pokazać beznadzieje z używaniem zbyt słabych torped. Jeden strzał w gondole warp podczas finałowego pościgu Voyagera za Equinoxem doprowadził prawie do rozwalenia statku, druga torpeda i byśmy mieli duzy fajerwerk a tak to nawet tak słabą Novę mógłbyś ostrzeliwać torpedami i nic. Popraw mnie jesli się mylę. A co do zarzutu Coena o zbytnią komplikacje chodzi mi tylko o zmniejszenie obrażeń jakie zadają niektóre fazery. Owszem mi tez nie za bardzo by się uśmiechało przeliczanie tysiąca wartości w jednej rundzie walki ale nie doprowadzamy do takich absurdów że siła Novy będzie porównywalna do siły krążownika bo akurat ma dużo fazerów. Podzielmy fazery na 4 strefy (dziób, lewa i prawa burta, rufa), zbierze je w tabelke, jaka strona zadaje jakie obrażenia i bedzie po krzyku. Później tylko do niej zaglądasz, odejmujesz obrażenia i nie mija więcej niż 15 sekund no 30 max. Tym sposobem jedna runda zabierze max 10 minut przeliczeń a i realizm bedzie zachowany.

    Np:Sovek 100.000TW

    - dziob 60000TW

    - lewa burta 10.000TW

    - prawa burta 10.000TW

    - rufa 10000TW

    - dół 5000TW

    Interpid 10.000TW

    - dziob 7000TW

    - lewa burta 700TW

    - prawa burta 700TW

    - rufa 600TW

    - dół 1000TW

    Nova 6000TW

    - dziób 3600TW

    - lewa burta 600TW

    - prawa burta 600TW

    - rufa 600TW

    - dół 600TW

    Reszta będzie jak to zatwierdzicie. Chyba że to też jest jeszcze za dużo z przeliczeniami.

    Coen
    Participant
    #14058

    No to mamy podzielone na strefy bez znaczenia ile okręt ma emiterów, no ok i teraz mamy sytuacje w walce okręt ma strącić 5 emiterów i tu już mamy komplikacje. Dlatego prościej będzie przeliczyć uszkodzenia fazerów i po krzyku. Poza tym, co jak trzeba będzie włączyć okręty borg, romulanskie lub klingonskie? Dla nich będziesz musiał przeliczać osłony i pancerze teraz na nowo.

    Wolf
    Participant
    #14060

    Jestes drażliwy Coen ale cóż, a niby jak myślisz wyliczyłem te wartości. Podaje teraz ile emiterów jest gdzie i ile TW na emiter.Sovek 61TW/ em- dziób 1000 emiterów = 61.000TW (3 pasy)- lewa burta 180 emiterów = ok. 11.000TW (3 pasy) - prawa burta 180 emiterów = ok. 11.000TW (3 pasy)- rufa 180 emiterów = ok. 11.000TW (2 pasy)- dół 100 emiterów = ok. 6000TW (1 pas)Suma daje 100.000TW. Poprzednie dane mogą cię ciut niezgadzać

    Coen
    Participant
    #14063

    No, tyle ze inny okret z takimi samymi emiterami zadaje durzo

    Wolf
    Participant
    #14064

    No, tyle ze inny okret z takimi samymi emiterami zadaje duzo mniej uszkodzeń, np Galaxy i Akira

    Właśnie o to mi chodzi o realizm w rozgrywce, ale coś mi się zdaje że raczej cię nie przekonam, dobra pozostańmy przy starych założeniach. Na nich skorzystam ja i te osoby które mają dużą liczbe fazerów a małe okręty.

    Tazman
    Participant
    #14068

    Wł śnie o to mi chodzi o realizm w rozgrywce, ale coś mi się zdaje że raczej cię nie przekonam, dobra pozostańmy przy starych założeniach.

    Może jednak racja, system mimo, że niedokładny ale sprawdzony.

    Ale Coen muszę przypomnieć o jednej sprawie i już była ona poruszana

    Otóż taki Galaxy traci z 60% albo więcej wartości bojowej z powodu nie brania pod uwagę seryjnych wyrzutni torped. Planuje załatwić to w ten sposób: Klingoni faktycznie mają mocniejsze głowice ale za to Federacyjny ( Co niektóry ) jest w stanie wywalić torped trzy a nawet 4 razy więcej. Proponuję podział torped fotonowych dla federacji zrobić pod względem szybkostrzelności czyli standardowe wyrzutnie to torpedy MK I, Pulsacyjne Mk II, Seryjne MK III ( Tu już siła zrównana conajmniej z Klingońskimi ) i Wyrzutnie seryjne MkIV potężniejsze od Klingońskich torpedy Mk IV

    Reyden
    Participant
    #14090

    Włśnie o to mi chodzi o realizm w rozgrywce, ale coś mi się zdaje że raczej cię nie przekonam, dobra pozostańmy przy starych założeniach.

    Może jednak racja, system mimo, że niedokładny ale sprawdzony.

    Ale Coen muszę przypomnieć o jednej sprawie i już była ona poruszana

    Otóż taki Galaxy traci z 60% albo więcej wartości bojowej z powodu nie brania pod uwagę seryjnych wyrzutni torped. Planuje załatwić to w ten sposób: Klingoni faktycznie mają mocniejsze głowice ale za to Federacyjny ( Co niektóry ) jest w stanie wywalić torped trzy a nawet 4 razy więcej. Proponuję podział torped fotonowych dla federacji zrobić pod względem szybkostrzelności czyli standardowe wyrzutnie to torpedy MK I, Pulsacyjne Mk II, Seryjne MK III ( Tu już siła zrównana conajmniej z Klingońskimi ) i Wyrzutnie seryjne MkIV potężniejsze od Klingońskich torpedy Mk IV

    do tego nalżezy doadac zę :

    Defiant jest w stanie wystrzlić 1 torpede na 1 s ,

    sovek 4 torpedy na s ,

    natomiast o k ( al promek ) to nie wiem

    niestety na DITL dział o fotonówkach nie działa

    poza tym przy osłonach trzeba wziaść pod uwage powstawanie wyrw

    Coen
    Participant
    #14091

    Do jasnej cholery rozmawialiśmy już o tym ze 100 razy. Czy naprawdę chcecie mięć walkę o taką

    Przylatuje okręt wroga

    Strzelam fazerami - utrata 1% osłon

    Strzelam z wyrzutni 10 miliardów torped w serii

    Wielka lula ognia zamiast wroga i po walce

    O to wam chodzi?

    Bo mi do diabła nie. Chcecie walić 10 torped na raz to weźcie Akire.

    Wolf
    Participant
    #14094

    Tym razem przyznam Coenowi racje, realizm realizmem ale to ma być gra i zabawa. Np. weźmy Akira jedna salwa ze wszytskich to statek nie posiadający autoregeneracji osłon nie powinien korzystać z 15% przywracania ich mocy. Jedyne co powinno się tolerować to wyłączenie ich z użytku na pewien okres przywrócenia ich do stanu 100% i ponownym załączeniu ale to jest tylko uwaga.

    Coen
    Participant
    #14096

    Kwestia regenerowania osłon proponuje tak: 1-3% na turę walki zaś poza walka to odpowiedni przelicznik, tak gdzieś 100% w godzinę

    Wolf
    Participant
    #14102

    Ja proponuje między 1 - 2 %, a nawet bym się skłaniał do przyjęcia 1%, przykład: walczą dwa Sovki obaj ostrzeliwują się z przedniego uzbrojenia 60.000dmg. Przy 1% 60.000 - 27.000 = 33.000dmg, dla 2% 60.000 - 54.000 = 6.000dmg. Różnica jest i to znaczna bo prawie 5 krotna. Gorzej jak wliczy się w to jeszcze ostrzał torpedami wtedy lepiej przyjąć nawet 3 - 5 %, na ture wracało by od 81.000 do 135.000. Jesli chodzi o całkowita regeneracje osłon to lepiej przyjąć około 5 tur bez osłon. Po tym czasie osłony wracaja do 100% chyba że generatory są uszkodzone.

    Coen
    Participant
    #14104

    Tyle ze torpedami można strzelać co 3 tury bo one się musza przeładowywać przez co trwa to dłużej niż u fazerów. Poza tym wyobrażasz sobie jakiego by przy tych marnych 60 000 potrzeba aby przebić mu osłony? 10h walki minimum

    Piotr
    Keymaster
    #14118

    Do jasnej cholery rozmawialiśmy już o tym ze 100 razy. Czy naprawdę  chcecie mięć walkę o taką

    [...]

    O to wam chodzi?

    Bo mi do diabła nie. Chcecie walić 10 torped na raz to weźcie Akire.

    Coen, a zgadnij o co mi chodzi teraz, gdy cytuje Twoj post. Co jest, chorazy, znowu klopoty z trzymaniem nerwow na wodzy? Przez 2 miesiace bylem CMO, moze jakis srodek uspokajajacy polecic? Opanuj sie.

    Reyden, a Ty patrz czasem co piszesz.

    Coen
    Participant
    #14119

    Wszystko by było w porządku gdybym nie musiał tłumaczyć tego im po raz kolejny już, tak jak nie mam nic do rozmowy czy tłumaczenia czegoś Wolfowi, ale zarówno Reyden jak i Tazman to wyjadacze tych bitew wiec powinni już takich rzeczy nie wypisywać o tym jak to strasznie wiele tracą tylko jedne biedne okręty federacji bo ona pewnie jako jedyna ma wielostrzałowe wyrzutnie.

    Tazman
    Participant
    #14129

    Coen czy ty chociaż albo ktokolwiek inny przeczytał mojego posta

    Jestem dzisiaj spokojny więc nie będę przeklinał 😉

    Nie wiem czy muszę przepisać to jeszcze raz ❓

    Czy ja napisałem, że w BITWIE będę strzelał 50 torpedami ❗

    NIE ❗ ❗ ❗

    Chodzi mi po prostu o to aby np. sovek ze względu na to, iż faktycznie może tam odpalić z 1000 torped, w naszej bitwie odpalać nadal jedną ale za to Mk 4 która jest potężniejsza od Klingońskiej tylko po to aby choć w części zrekompensować właśnie uproszczenie naszego systemu walki.

    Standardowe wyrzutnie - Torpedy Mk I

    Pulsacyjne wyrzutnie - Torpedy Mk II

    Seryjne wyrzutnie Mk I - III Torpedy mk III ( Zrównane z Klingońskimi )

    Wyrzutnie seryjne Mk IV - Torpedy Mk IV Potężniejsze od Klingońskich

    ( 15% - 20% )

    I nie mówcie mi, że to niesprawiedliwe.

    P.S. Wolf nie wiem gdzie wyczytałeś, że torpeda fotonowa na intrepidzie miała 200 isoton, nie wiem czemu ale w tej chwili nie ładuje mi się opis torped fotonowych z Dilt ale za to mam kwantowych:

    a 52.3 isoton quantum warhead was detonated at the Groombridge 273-2A facility.

    Czyli po co komu kwantówki po 50 isoto skoro mamy fotonówki o mocy 200 ❗

    A w Voyu to chyba coś im się pokręciło bo już nie jednego puraka zrobili który jest po prostu niezgodny z kanonem

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 327 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram