Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Star Trek: PBF PL Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki

Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 327 total)
  • Author
    Posts
  • Coen
    Participant
    #1888

    Z powodu własciwej kleski projektu sesji na forum (za dużo graczy na jednego MG) przedstawiam jak widze trekowy PBEM PL.

    1. 4-10 osób jako admiralicja, które beda nakrecały wydazenia innym (tacy MG), sami MG też moga grać jako gracze, ale wtedy przygode nakreca i innym MG

    2. 2-3 graczy na okret/na MG

    3. Dobrze zrobione i spójne realia wydażeń w galaktyce

    4. Konsultacje wydażeń miedzy MG

    5. Interaktywna czesciowo mapa ogulnie dostepna albo tylko dla MG, aby było dokłądnie wiadomo gdzie sa okrety graczy (gdyby np którys wzywał pomocy)

    6. Wszyscy zaczynali by ze stopniem chorazego (jesli dostali by stanowisko dowdżace) lub kadeta (inne stanowisko), w zależności od stopnia były by dostepne potęznijsze okrety (czyli np takim Galaxy można by dowdzic majc dopiero stopień kapitana)

    7. Awanse przynaje admiralicja po konsultacji miedzy soba, w znaniu nie tylko zakoncoznych sukcesem misji, ale takze stylu tego zrobienia oraz trzymania sie klimatu

    8. stworzenie strony netowej, gdzie mozna by zamieszczac owe przygody załóg

    Do ustalenia:

    Sposób w jaki bedą sie wypowiadali gracze i MG

    Kronos
    Participant
    #13456

    Ciekawy pomysł 😉 dzieki połaczeniu wspólnie sił kilku MG można by było stworzyć praktycznie dość spójny główny wątek z duża ilością pobocznych mniejszych wątków. Dzięki temu taka zwykła bitwa została by znacznie rozwinieta, doszły by wątki z misjami ratowniczymi, naukowymi. Właściwie mozna by było zaryzykować i podjąć się prowadzenia całej wojny a nie tylko pojedyńczej bitwy. Każdy MG odpowiadał by za jakiś konkretny wątek akcji i go rozwijał a wszyscy MG razem pilnowali by spojności dzięki temu powstało by ciekawe dzieło.Wydaje mi się iż ten pomysł zasługuje aby go na spokojnie poważnie rozwazyć 😉

    Zeal
    Participant
    #13507

    Dodajcie do tego, że pojedynczy MG nie musiałby być ekspertem od wszystkiego, tylko jeden miałby "w paluszku" wszystko, co związane z bronią, inny - mógłby być "alfą i omegą" odnośnie wyposażenia ratunkowego... Ścisła specjalizacja i mniejsze obciążenie dla pojedynczego człowieka. Jestem "za".

    Coen
    Participant
    #13508

    Kronos: Znaczy od początku myślałem aby to zrobić na zasadzie takiej iż każdy gracz i jego misje i przygody były by tylko częściami większej całości, a dzięki współpracy MG i ustalaniu przygód można by myśleć jak wpływają one na cały świat.

    Zeal; to oczywiste, jak ktoś czegoś nie będzie wiedział może spytać innego MG, bo bądź co bądź aby taki projekt wypalił MG musza współpracować ze sobą

    Ale dalej nie ustaliśmy jak należałoby pisać. Czy powinno być tak iż każdy gracz pisze dłuższa wypowiedź jakby fabularyzując ją, i w efekcie sam pociągając akcje naprzód, czy może każdy powinien pisać same fakty a to do MG należeć powinno zrobienie z nich czegoś na wzór powieści? I ile czasu powinna trwać ze tak powiem jedna tura? Poza tym jak na razie to ilość osób zainteresowanych nie zachwyca, widać za dużo leniwych osób na TSS siedzi.

    Piotr
    Keymaster
    #13509

    Nie myl lenistwa z brakiem czasu.

    Coen
    Participant
    #13510

    Przeprasza, źle napisałem chodziło mi o forum TSS a nie o serwis, choć miło by było zobaczyć jakąś uwagę czy poparcie władz, albo chociaż konstruktywna krytyke

    Piotr
    Keymaster
    #13511

    Mi tez chodzilo o forum, po prostu jesli ktos ma zdecydowac sie na bycie MG, to musi miec czas, tym bardziej ze tworzycie cos zupelnie nowego, dlatego mowie ze z tym lenistwem to przesada. A co do poparcia, to oczywiscie je macie, tylko zwazcie ze przy tym trzeba sporo popracowac, wiec dobrze pomyslcie zanim sie za to wezmiecie.

    Coen
    Participant
    #13512

    Nie zmuszam nikogo do decydowania się na bycie MG, ale gracze ewentualni tez powinno się tu wypowiadać, bo najpierw trzeba ustalić różne rzeczy w tym np to jak będziemy pisać, do tego nie trzeba być mg, co wiecej ani D’meg ani Zeal nie powiedzieli ze oni będą

    Liranna
    Participant
    #13523

    Jeśli chodzi tylko o poparcie to je masz i u mnie.

    Coen
    Participant
    #13526

    Kwestia poparcia nie jest taka prosta, jak projekt ruszy pełna para liczę na reklamę na TSS, w postaci baneru lub linku chociaż

    Piotr
    Keymaster
    #13527

    Bedzie bedzie... Tylko niech najpierw cos ruszy. 😉

    OmegaOne
    Participant
    #13528

    Jezeli projekt nie umrze szybko smiercia naturalna w umysle tworcy i zobaczymy ze to cos naprawde dziala to wydaje mi sie ze z poparciem projektu nie bedzie problemu. ;]

    drupi
    Participant
    #13529

    No i tradycyjne pytanie kto napisze strone?? 🙂 Poza tym jesli chodzi o graczy to mogliby pisac cos wiecej sami wniesc nieco akcji w tekst, dlatego wypowiedzi winny byc szersze i pelniejsze.

    Coen
    Participant
    #13530

    Coś ma się ruszyć tak? No to proszę:

    Lista klas dostępnych dla federacji z podziałem na typy

    Jednostki Federacji

    Fregaty: Centaur, Miranda, New Orleans, Nova, Oberth, Polaris, Sabre, Springfild, Trident

    Niszczyciele: Constellation, Defiant, Excelsior, Freedom, Gryfin, Intrepid, Norwey, Yager

    Lekkie krążowniki: Challenger, Cheyenne, Excelsior B, Niagara, Rigel, Stemrunner

    Ciężkie krążowniki: Akira, Ambassador, Excelsior C, Nebula

    Krążowniki bojowe: Galaxy, Prometheus, Achilles

    Pancerniki: Sovereign

    Inne: Olympic

    W każdym typie jest jedna klasa o nie limitowanej liczbie jednostek, liczba okretów pozostłąych klas jest ograniczona

    Jednostki nielimitowane:

    Fregata: Miranda

    Niszczyciel; Norwey

    Lekkie krążowniki: Excelsior B

    Ciężkie krążowniki; Nebula

    Krążowniki bojowe: Galaxy

    Zaś w zależności od stopnia gracze będą mieli dostęp do następujących typów:

    Chorąży, podporucznik - fregaty

    Porucznik - niszczyciele

    Komandor-porucznik - lekkie krążowniki

    Komandor - ciężkie krążowniki

    Kapitan - krążowniki bojowe

    Pancerniki są zarezerwowane dla kapitanów o szczególnych osiągnięciach

    System obliczania walk będzie wzięty z Bitew, tak samo dane uzbrojenia, osłon i pancerza jednostek, reszta zostanie opracowana.

    Planuję stworzyć system tworzenia swojej postaci i odpowiedniego jej awansowania, oraz tego jak jej umiejętności wpływają na okręt

    fluor
    Keymaster
    #13536

    Coen

    Czy planujesz założenie jakiegoś zespołu roboczego?? 😉

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 327 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram