Forum Trek.pl Konsola Informacyjna Problemy, pytania i propozycje

Problemy, pytania i propozycje

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 370 total)
  • Author
    Posts
  • Piotr
    Keymaster
    #1859

    Tutaj zglaszajcie ewentualne problemy oraz zamieszczajcie pytania i propozycje dotyczace TSS, Forum i zwiazanych z nimi spraw. Zaznaczam ze ten temat nie upowaznia do lamania Regulaminu Forum. Czesc z tutejszych zapytan z czasem moze znalezc sie w FAQ.

    Reyden
    Participant
    #12717

    Czy jest możliwe zeby skrypty forum przejmowały ustawienia wordowskie w opowiadaniach oraz czy można wprowadzić czconki inne niż standardowa ❓

    OmegaOne
    Participant
    #12721

    Niestety nie. Trzeba formatowac to bbcodem to jest prostacko proste przy wpisywaniu nowego posta ew wklejaniu go ze schowka jako czysty txt bez zadnego formatowania, potem tylko wkleic w odpowiednie miejsce znaczniki i juz... dlaczego? bo tak stworzyli to forum jego tworcy.

    Reyden
    Participant
    #12732

    Czy jest możliwe dodanie do funkcji uzytkownika na forumusuwaniu własnych postów ❓ ❓ Bo bez tego czasami są problemy

    Xalein
    Participant
    #12746

    Czy jest możliwe dodanie do funkcji urzytkownika na forum

    usuwaniu własnych postów  ❓  ❓ 

    Bo bez tego czasami są problemy

    Ja bym raczej proponowal mozliwosc usuwania wlasnych postow, ale tylko tych, na ktore jeszcze nikt nie opdowiedzial.

    Coen
    Participant
    #12748

    Popieram Worfa, jesli ktos zdublował posta i nie zdązyłby wykasowac nim ktos odpisał, wybierałby post do usniecia, edytował i zamiast treści dwał tylko 4 kropki = ....

    Byłby to znak dla moderatorów iż uzytkownik prosi o usuniecie tego posta.

    Ja zaś chciałem spytac czy dałoby sie do profilu uzytkowników dodac opcje "ostatnio zalogowany" ?

    OmegaOne
    Participant
    #12772

    ---> Worf, Coen, ReydenA gdzie odpowiedzialnosc za wlasne slowo pisane? Wykasowywanie postow z dyskusji to nie jest dobry pomysl, a moderatorzy, gdy zauwaza dubla, na pewno nie omieszkaja go usunac.---> Coen:Kwestia pogrzebania w kodzie forum... ale jest to do zrobienia, ze sie zapytam, a do czego to tobie tak koniecznie jest potrzebne?

    Reyden
    Participant
    #12773

    ---> Worf, Coen, Reyden

    A gdzie odpowiedzialnosc za wlasne slowo pisane? Wykasowywanie postow z dyskusji to nie jest dobry pomysl, a moderatorzy, gdy zauwaza dubla, na pewno nie omieszkaja go usunac.

    Chodzi mi własnie o duble , czasmi się zdarzają , mod/admin nie zawsze szybko je usunie

    tolo
    Participant
    #14923

    Czy w najbliższym czasie będzie na tej stronie galeria postaci, ras i okrętów? Ewentualnie odnośniki do oficjalnych stron ST na których można znależć tego typu informacje?

    Reyden
    Participant
    #14929

    co do tych danych na forum - to chyba ich nie bedzie - jak juz co to na Trek.pl po remoncie będą - ale na to trzeba czekać a co do innych stron , sporo informacji możesz znaleśc na http://www.ditl.org ( głownie okrętry, są tez krótkie opisy częsci ras - po angielsku )od biedy też mozesz zajrzec na http://www.furryconflict.com , http://www.bravofleet.com czy nieukończoną jeszcze strone http://www.venari.friko.pl - ale dane na tych stronach sa po częsci fikcyjne ( Fc w tym przoduje )

    fluor
    Keymaster
    #14935

    Od "biedy" można zajrzeć na http://www.startrek.pl , wiele przydatnych rzeczy można tam znaleźć choć baza danych ma charakter raczej ogólny. Na forum nie ma sensu zamieszczać baz i artykułów, chyba że jakieś polemiki ich dotyczące...

    Piotr
    Keymaster
    #14969

    Czy w najbliższym czasie będzie na tej stronie galeria postaci, ras i okrętów? Ewentualnie odnośniki do oficjalnych stron ST na których można znależć tego typu informacje?

    Na TSS bedzie trekowa encyklopedia, tam zapewne znajdziesz to czego szukasz, ale niestety jeszcze musisz poczekac.

    tolo
    Participant
    #15686

    Mam nadzieję, że ta encyklopedia się niedługo pojawi, bo czasu już niewiele.........

    Gosiek
    Participant
    #15705

    Mam propozycję, żeby w profilu każdy mógł oprócz numeru GG i ICQ mógł również podać TLEN ID (zaznaczam, że nie chodzi mi o pewien niezbędny do życia pierwiastek 😉 ). Wymagałoby to dodania jednej tylko rubryki. Jest jakaś szansa?

    Reyden
    Participant
    #15706

    Mam propozycję, żeby w profilu każdy mógł oprócz numeru GG i ICQ mógł również podać TLEN ID (zaznaczam, że nie chodzi mi o pewien niezbędny do życia pierwiastek  😉 ).  

    Wymagałoby to dodania jednej tylko rubryki. Jest jakaś szansa?

    Wymagało by to przeróbki forum , a to nie jest takie proste ;

    nie wiem czy hack dodajaocy istnieje

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 370 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram