Forum Trek.pl Newsy Star Trek Prasowe echa Super Bowl (z USA)

Prasowe echa Super Bowl (z USA)

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • Eviva
    Participant
    #4241

    Super Bowl jest największym wydarzeniem telewizyjnym roku w USA. Nawet jeśli spadło ono trochę w rankingu w porównaniu do zeszłego roku, impreza wciąż przyciąga średnio 93 miliony widzów, z czego większość przypada na pierwsze partie zawodów (podczas których pokazywana była reklama Star Trek). Jak przystało na takie wydarzenie, dziś wiele mediów zamieszcza sprawozdania z Super Bowl, opisując jednocześnie i oceniając reklamówki. Przeczytajcie, co mówią o pierwszym spocie reklamowym nowego Star Treka.

    [more]Wyważona krytyka

    Póki co odzew między krytykami, tak prasowymi, jak i innymi, jest w większości pozytywny.

    Los Angeles Examiner

    (określając najlepszą trekową reklamę)

    Wciąż mnie zadziwia, jak wielu ludzi spośród publiczności nie wie o nakręceniu nowego Star Trek. Na imprezie było kilku ludzi z którymi rozmawiałem, którzy po raz pierwszy usłyszeli o tym, zobaczywszy reklamę na pokazie. Aprobata za to była powszechna - to naprawdę daje kopa.

    Detroit Free Press

    (określa Trek jako jeden z dwóch "filmów, które najbardziej chcemy zobaczyć")

    Tylko kilka sekund na to, by osądzić, więc tylko cztery słowa w reakcji na reklamę "Star Trek": Spock - wow! Kirk - ujdzie.

    Seattle Post

    (określa Trek jako "najbardziej fascynujący")

    "Kirk i Spock wyglądają bosko."

    HitFix

    "Star Trek" prezentuje się naprawdę dobrze. Reklamówka jest trochę zwariowana, ale rozumiem ją jako próbę pokazania tak bardzo, jak tylko to możliwe, że nie jest to film telewizyjny. Nawet największy z poprzednich kinowych filmów dysponował jedynie zbliżonym do "telewizyjnego" budżetem, a w rezultacie "Star Trek" nigdy nie był filmem z gatunku "musisz to zobaczyć" dla tych, którzy nie byli zatwardziałymi fanami. Sprzedając publiczności to nowe spojrzenie, i budząc jej ciekawość dzieleniem się przedsmakiem tej przygody, dano do zrozumienia, że będzie to film dla wszystkich, nie tylko dla oddanych fanów, i że dobrze się nam przysłuży tego lata.

    ComicBook.com

    (umieszczając Trek na trzecim miejscu wśród najlepszych reklamówek filmowych)

    Reklamówka nowego filmu Star Trek zrobiła trochę zamieszania między trekowymi purystami, którym nie podoba się nowy wizerunek. Wersja J.J. Abramsa to zdecydowanie nie jest Star Trek naszych tatusiów. Prawdę mówiąc, trailer tego filmu Star Trek wygląda bardziej jak Star Wars niż jak Star Trek. Jak już powiedziałem, wiem, że będę tam, gdy film już się ukaże. Choć może to nie być Star Trekiem, jaki znałem, to wygląda na bardzo rozrywkową wersję typu Młody Star Trek. Ulubione zdanie z trailera Star Trek to "Możesz prowadzić zwyczajne życie. Ja pokażę Ci jak żyć lepiej."

    Variety

    Paramount z reklamówką "Star Trek" i DreamWorks z sequelem "Transformers" najbardziej podniosły poziom adrenaliny?

    Daily Kansan

    Reklamówki filmów były bardzo dobre. Star Trek może był najlepszym z nich, i mówię to NIE będąc trekkerem. Myślę po prostu, że dotyk J.J. Abramsa obraca wszystko w złoto, a nowy trailer pokazuje Karla Urbana jako Bonesa McCoy. Karl Urban=BAMF (wulg. nicpoń, nygus).

    San Francisco Chronicle

    Było też wiele dodatków reklamowych o nadchodzących filmach, większość okropna, chociaż nowy "Star Trek" i film Pixara "Up" ("Odlot") wyglądały obiecująco. Reklamówka "Monsters vs. Aliens" ("Potwory kontra Obcy") w 3D była zabawna, oczywiście jeśli kupiłeś parę staromodnych okularów 3D na imprezę Super Bowl.

    Associated Content

    (oceniając Trek (skala do 10) Rozrywka: 8 Sugestywność: 8 Ogólnie: 8)

    To tylko wstęp, ale daje ci dostatecznie duży przedsmak spotkania starego show z nową technologią w filmie, prezentującym wyobrażenie J.J. Abramsa o początkach oryginalnej załogi Star Trek. Sprawił, że chcę to zobaczyć.

    Film Fodder

    "Star Trek" zajął swoje miejsce na mojej liście najbardziej oczekiwanych. Nawet przy moich wysokich wymaganiach co do nowego filmu, ta reklamówka mi się podoba. Zachary Quinto (Sylar w "Heroes") wygląda fantastycznie jako Spock.

    CanMag

    "to był szok, gdy zobaczyliśmy nowe ujęcia i sceny. Reklama TV dla nowego filmu Star Trek (pokazana podczas Super Bowl) daje nam nowy dialog J.T. Kirka, pokazuje spotkanie Bonesa i Kirka, prezentuje walkę Sulu (John Cho), mówi trochę więcej o bójce w barze, w którą wdał się Kirk, a potem ukazuje kilka nowych, dodanych efektów specjalnych. A tak, i tym razem wygląda na to, że San Francisco jest atakowane"

    BoingBoing

    Absolutnie nie mogę doczekać się na Star Trek, który znowu będzie piękny, ekscytujący i sexy.

    Geek.com

    Choć krótszy niż poprzedni dwuminutowy, pokazywany na Super Bowl 30-sekundowy trailer wciąż jest wystarczający, żeby nabrać apetytu na wizję Star Treka J.J. Abramsa, którą zobaczymy później tego roku.

    Dwóch amerykańskich krytyków było rozczarowanych tym, że większość dodanych ujęć pochodziła z wcześniejszego, pokazanego prasie montażu (oczywiście ci z nas, którzy go widzieli nie byli tak naprawdę adresatami reklamówki z Super Bowl), a jeden Kanadyjczyk po prostu nie ekscytuje się nowym Trekiem.

    MTV

    (umieszczając Trek w rubryce dla przegrańców)

    Reklama kosztowała według doniesień $3 miliony. Przyciągnęła oczy potencjalnych widzów z całego świata. A wy daliście im... coś, co już widzieli? Każde ujęcie "Star Trek" zostało już obejrzane w trailerze lub drobiazgowo opisane przez dziennikarzy, którzy kilka miesięcy temu widzieli pokaz J.J. Abramsa. Fani kina otrzymali dwie możliwości: albo Abrams zbyt paranoicznie boi się spoilerów, by dać ludziom coś więcej, albo wszystko, co dobre, jest już za nami.

    Den of Geek

    Nie ma nic szczególnie ekscytującego czy nowego w trzydziestosekundowym promocyjnym trailerze nowego filmu Star Trek, który został pokazany w połowie imprezy Superbowl. I nie było tam naprawdę nic, czego nie widzielibyśmy wcześniej.

    Co ciekawe, Paramount dalej sprzedaje ten film jako film akcji, nie jako Star Trek i są tam ze dwa krótkie ujęcia, jakich wcześniej nie było. Jednak nie wywoła to żywszego bicia serca niż pokazywany uprzednio trailer.

    National Post (Canada)

    Krótki rzut oka na streszczenie filmu sugeruje, że będzie to dobra pożywka dla widza, ale trailer z Super Bowl jest kłopotliwy. Jest jasne, że Abrams nie odszedł daleko od swoich filmów akcji i próbuje przepchnąć ten układ jako coś nowego, coś, co jest adresowane do masowego odbiorcy, poszukującego mocnych wrażeń. Podczas gdy sednem Star Trek było zawsze generalnie filozoficzne podejście, ten Trek jest zagraniem pod publiczkę.

    Trek plasuje się w połowie rankingów USA Today Ad Meter

    Każdego roku USA Today układa listę reklam pokazywanych w trakcie rozgrywek. Reklamy oceniane są w skali 1-10. Czołowe reklamy tego roku to Doritos (który dostał 8.46 a najgorszy był Vizio, z wynikiem 3.77). Wszystkie filmy są oceniane w kategorii "pozostałe", gdzie Star Trek uplasował się w połowie rankingu z oceną 6.14. Podajemy listę (pełny ranking w USA Today).

    Film | Ocena

    Year One 6.79

    Land of the Lost    6.78

    Up  6.74

    Race to Witch Mountain   6.38

    Star Trek 6.14

    Angels and Demons  6.14

    Transformers Revenge of Fallen    5.93

    Fast & Furious 5.66

    Źródło: TrekMovie[/more]

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram