Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Newsy Star Trek Online › Powrót paczek Reinforcements Duty Officer Pack
W najbliższym czasie w C-Store pojawią się po raz kolejny paczki z oficerami pokładowymi Reinforcements Duty Officer Pack, które zastąpią obecnie dostępne Romulan Survivor Duty Officer Pack. Będzie to szansa na wylosowanie Doffa z interesującą umiejętnością, jak również możliwość zdobycia okrętu klasy Tuffli.
[more]
Umiejętności Doffów to:
Każda z paczek będzie zawierać następującą zawartość:
Przedmiotem dodatkowym może być:
Frachtowiec Tuffli to nie nowość w grze. Został zaprojektowany nie do walki, ale do transportu towarów, jednak może się sprawdzić w mniejszych potyczkach. Najważniejszą jego cechą jest niespotykane nigdzie indziej wyposażenie mostka: Bank, Exchange, konsole pocztową, handlarzy commodities, dodatkowe zadania z działu Trade, a nawet niekiedy możliwość wezwania statku celnego z opcją zwrotu Contrabandy, Tribble Bounty czy wymiany więźniów. POnadto posiada silnik Transwapr z możliwością podróży do mgławic z dodatkowymi zadaniami dla Doff.
Dla przypomnienia jego statystyki:
Źródło:Portal STO
[/more]
Ciekawe czy w przyszłości doff packs będą oferować konsole MK XIV zamiast MK XII. Szanse pewnie marne, bo nagrody z misji "Fabricate Console from Alien Artifact" pozostały bez zmian po wyjściu sezonu 9.5. Pomarzyć jednak miła rzecz.
Zastanawia mnie czemu miały niby ulec zmianie nagrody z tej misji, skoro 9.5 nie wprowadzał nowego tieru tylko dodał alternatywną metodę zdobycia konsol.
Cóż... wspomniana przeze mnie misja to w pewnym sensie forma craftingu. Sezon 9.5 wprowadził zmiany w tym obszarze gry, a właściwie na nowo go zdefiniował. Byłoby zatem przyjemnie i chyba w zgodzie z ideą przewodnią aktualnego sezonu, gdyby w jakiś sposób zmodyfikowano również misję przetwarzania artefaktów (zachowując jej odmienny charakter), także w sferze oferowanych przez nią nagród. Dzięki temu byłoby można w przyszłości skalować nagrody dostępne z tej misji.
Z tego, co do tej pory ujawniła Krypta, to przedmioty mk xiv będą dostępne tylko z craftingu. Nawet przedmioty z nowej reputacji będą "tylko" mk xii. Ale wszystkie przedmioty będzie można podnieść do mk xiv przez crafting. Będzie też możliwe podniesienie ich jakości do vr, jeśli miały niższy.
Jeżeli przedmioty Mk XIV da zdobyć się tylko z craftingu, to plan jego rozwijania na tylko jednej postaci można o kant stołu potłuc. Rozwijanie wszystkiego na każdej postaci już mnie zmęczyło, więc raczej odpuszczę sobie aktualizację wyposażenia.
Z tego co widzę z "Plotek i wycieków" nie będziesz raczej musiał rozwijać craftu na każdej postaci, bo craft potrzebny jest tylko do wytworzenia jednego komponentu potrzebnego do ulepszenia a ten będzie można pewnie przenosić między postaciami albo sprzedać na exchange (czyli pewnie nawet nie będziesz musiał wcale rozwijać craftu).
Ale zauważ, że jest tam jeszcze "Recommended Skill 100" (czyli lvl 10 w crafting / lvl7 + vr doff). Ciekawe, czy jest to stały poziom umiejętności, aby podnieść poziom przedmiotu, czy zależny od docelowego poziomu przedmiotu. Zaciekawił mnie też opis: wynika z niego, że aby podnieść poziom przedmiotu o jeden, musimy przeprowadzić nad nim badania z wykożystaniem upgrade kit oraz dilithium. A im wyższy poziom przedmiotu tym więcej tych badań nad pojedynczym przedmiotem musimy wykonać aby podnieść poziom o jeden (mk xii -> mk xiv to aż dwa poziomy). Kosztowne ... i czasochłonne.
Na osłodę, dla tych którzy nie wiedzą, osiągnięcie lvl 15 w craftingu daje nam trait zgodny z gałęzią badań.
Ale zauważ że sam projekt oferuje tylko dwa możliwe zakończenia sukces (który daje standardową pulę punktów na rozwój przedmiotu) i krytyka (który sądząc z opisu możliwe że daje właśnie szanse na podniesienie jakości przedmiotu np. rare -> v.rare). Czyli defacto nawet mają 1 poziom możesz puszczać te projekty, tylko że z 0 szansą na krytyk.
Zwróć uwagę (za dużo zauważania już 🙂 ), że tak samo jest w obecnych zadaniach tworzenia omni-beam, komponentów itp. Sa tylko dwa możliwe wyniki - sukces i sukces krytyczny. I każde z tych zadań ma rekomendowany poziom umiejętności: 160 dla omni (min 15 lvl) i chyba 50 albo 60 (min 5 lvl) dla komponentów wymagających lvl 5 w danej gałęzi. Tu jest wymagany poziom umiejętności 100, czyli może być wymagane posiadanie poziomu 9-10 w gałęzi rozwoju.