Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Newsy Star Trek Online Powrót paczek Reinforcements Duty Officer Pack

Powrót paczek Reinforcements Duty Officer Pack

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • Smiecho
    Participant
    #8025

    Dołączona grafika

    W najbliższym czasie w C-Store pojawią się po raz kolejny paczki z oficerami pokładowymi Reinforcements Duty Officer Pack, które zastąpią obecnie dostępne Romulan Survivor Duty Officer Pack. Będzie to szansa na wylosowanie Doffa z interesującą umiejętnością, jak również możliwość zdobycia okrętu klasy Tuffli.

    [more]

    Umiejętności Doffów to:

    • Assault Squad Officer: szansa na dodatkowe wyzdrowienie (Team Heal) przy użyciu Rally Cry
    • Deflector Officer: szansa na odbicie obrażeń przy użyciu Polarize Hull
    • Doctor: szansa na dodatkowe uzdrowienia za pomocą Triage and Medical Tricorder
    • Energy Weapons Officer: szansa na zmniejszenie czasu na naładowania umiejętności Cannon Rapid Fire oraz Cannon Volley
    • Energy Weapons Officer: szansa na zmniejszenie czasu na naładowania umiejętności Beam Overload oraz Fire at Will
    • Explosives Expert: wzmocnienie obrażeń zadawanych przez Abandon Ship
    • Flight Deck Officer: wzmocnienie obrony lotniskowców w trybie Recall
    • Flight Deck Officer: wzmocnienie celności petów w trybie Intercept
    • Flight Deck Officer: wzmocnienie zadawanych przez pety obrażeń w trybie Escort
    • Geologist: szansa na utworzenie studni grawitacyjnej (efekt: Gravity Well) podczas użycia Gravimetric Shift
    • Gravimetric Scientist: szansa na powstanie dodatkowego efektu Tyken's Rift
    • Nurse/Medic: zwiększenie szybkości leczenia załogi okrętu, gdy ilość załogantów spada poniżej 75%
    • Security Officer: zwiększenie szansy na krytyka i obrażeń krytycznych podczas walki wręcz (melee)
    • Tractor Beam Officer: drenaż 10 punktów mocy silnika przy użyciu Tractor Beam Repulsors

    Każda z paczek będzie zawierać następującą zawartość:

    • 4 białych lub lepszych oficerów,
    • 2 zielonych lub lepszych oficerów,
    • 1 niebieski lub lepszy oficer,
    • 1 przedmiot dodatkowy z listy poniżej.

    Przedmiotem dodatkowym może być:

    • stosik dóbr z Kwadrantu Gamma (Gamma Quadrant commodities),
    • urządzenia oparte na towarach z Kwadrantu Gamma (Gamma Quadrant consumable devices),
    • artefakt (Alien Artifact) w wersji "Powered" lub "Unpowered",
    • losowa fioletowa konsola Mk 12,
    • okręt klasy Tuffli.

    Dołączona grafika

    Frachtowiec Tuffli to nie nowość w grze. Został zaprojektowany nie do walki, ale do transportu towarów, jednak może się sprawdzić w mniejszych potyczkach. Najważniejszą jego cechą jest niespotykane nigdzie indziej wyposażenie mostka: Bank, Exchange, konsole pocztową, handlarzy commodities, dodatkowe zadania z działu Trade, a nawet niekiedy możliwość wezwania statku celnego z opcją zwrotu Contrabandy, Tribble Bounty czy wymiany więźniów. POnadto posiada silnik Transwapr z możliwością podróży do mgławic z dodatkowymi zadaniami dla Doff.

    Dla przypomnienia jego statystyki:

    • Kadłub: 17,500
    • Modyfikator osłon: 0.7
    • Załoga: 100
    • Uzbrojenie: 2 dziobowe, 1 rufowe
    • Urządzenia: 5
    • Stanowiska oficerów: 1 Ensign Universal, 1 Lieutenant Universal
    • Konsole: 3 Inżynierskie
    • Zwrotność: 6 stopni na sekunde
    • Modyfikator silników impulsowych: 0.12
    • +5 energi do silników
    • Dostęp na pokładzie do Banku, Exchang'a, poczty oraz poczty.
    • NPC z dodatkowymi misjami Trade dla Duty Officer.
    • Kwatermistrz sprzedający Commodity.
    • Rabat przy płaceniu Energy Credit.
    • Możliwość wezwania okrętu celnego.
    • Transwarp Drive

    Dołączona grafika

    Źródło:Portal STO

    [/more]

    snowman
    Participant
    #118670

    Ciekawe czy w przyszłości doff packs będą oferować konsole MK XIV zamiast MK XII. Szanse pewnie marne, bo nagrody z misji "Fabricate Console from Alien Artifact" pozostały bez zmian po wyjściu sezonu 9.5. Pomarzyć jednak miła rzecz.

    Melnikor
    Participant
    #118671

    Zastanawia mnie czemu miały niby ulec zmianie nagrody z tej misji, skoro 9.5 nie wprowadzał nowego tieru tylko dodał alternatywną metodę zdobycia konsol.

    snowman
    Participant
    #118675

    Cóż... wspomniana przeze mnie misja to w pewnym sensie forma craftingu. Sezon 9.5 wprowadził zmiany w tym obszarze gry, a właściwie na nowo go zdefiniował. Byłoby zatem przyjemnie i chyba w zgodzie z ideą przewodnią aktualnego sezonu, gdyby w jakiś sposób zmodyfikowano również misję przetwarzania artefaktów (zachowując jej odmienny charakter), także w sferze oferowanych przez nią nagród. Dzięki temu byłoby można w przyszłości skalować nagrody dostępne z tej misji.

    bdzigost
    Participant
    #118717

    Z tego, co do tej pory ujawniła Krypta, to przedmioty mk xiv będą dostępne tylko z craftingu. Nawet przedmioty z nowej reputacji będą "tylko" mk xii. Ale wszystkie przedmioty będzie można podnieść do mk xiv przez crafting. Będzie też możliwe podniesienie ich jakości do vr, jeśli miały niższy.

    Jamjumetley
    Participant
    #118725

    Jeżeli przedmioty Mk XIV da zdobyć się tylko z craftingu, to plan jego rozwijania na tylko jednej postaci można o kant stołu potłuc. Rozwijanie wszystkiego na każdej postaci już mnie zmęczyło, więc raczej odpuszczę sobie aktualizację wyposażenia.

    Melnikor
    Participant
    #118726

    Z tego co widzę z "Plotek i wycieków" nie będziesz raczej musiał rozwijać craftu na każdej postaci, bo craft potrzebny jest tylko do wytworzenia jednego komponentu potrzebnego do ulepszenia a ten będzie można pewnie przenosić między postaciami albo sprzedać na exchange (czyli pewnie nawet nie będziesz musiał wcale rozwijać craftu).

    bdzigost
    Participant
    #118728

    Ale zauważ, że jest tam jeszcze "Recommended Skill 100" (czyli lvl 10 w crafting / lvl7 + vr doff). Ciekawe, czy jest to stały poziom umiejętności, aby podnieść poziom przedmiotu, czy zależny od docelowego poziomu przedmiotu. Zaciekawił mnie też opis: wynika z niego, że aby podnieść poziom przedmiotu o jeden, musimy przeprowadzić nad nim badania z wykożystaniem upgrade kit oraz dilithium. A im wyższy poziom przedmiotu tym więcej tych badań nad pojedynczym przedmiotem musimy wykonać aby podnieść poziom o jeden (mk xii -> mk xiv to aż dwa poziomy). Kosztowne ... i czasochłonne.

    Na osłodę, dla tych którzy nie wiedzą, osiągnięcie lvl 15 w craftingu daje nam trait zgodny z gałęzią badań.

    Melnikor
    Participant
    #118730

    Ale zauważ że sam projekt oferuje tylko dwa możliwe zakończenia sukces (który daje standardową pulę punktów na rozwój przedmiotu) i krytyka (który sądząc z opisu możliwe że daje właśnie szanse na podniesienie jakości przedmiotu np. rare -> v.rare). Czyli defacto nawet mają 1 poziom możesz puszczać te projekty, tylko że z 0 szansą na krytyk.

    bdzigost
    Participant
    #118738

    Zwróć uwagę (za dużo zauważania już 🙂 ), że tak samo jest w obecnych zadaniach tworzenia omni-beam, komponentów itp. Sa tylko dwa możliwe wyniki - sukces i sukces krytyczny. I każde z tych zadań ma rekomendowany poziom umiejętności: 160 dla omni (min 15 lvl) i chyba 50 albo 60 (min 5 lvl) dla komponentów wymagających lvl 5 w danej gałęzi. Tu jest wymagany poziom umiejętności 100, czyli może być wymagane posiadanie poziomu 9-10 w gałęzi rozwoju.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram