Forum › Fantastyka › Gry › Gry Star Trek › Pomoc z fabułą do Trekowej gry
Ja jeszcze w kwestii technicznej - 10% użytkowników polskiego internetu używało rozdzielczości 800x600, ale... 3 lata temu. Obecnie ten współczynnik wynosi około 1,9% (z informacji Gemius SA).
Teraz i tak najczęściej widzę rozdzielczość 1024x768, a na niej nawet dobrze wygląda. Po za tym łatwiej było mi zrobić mniejszy ekran.
Ale trudniej jest grać. Okienko małe, dodatkowo pole gry jest otoczone LCARS, więc dużo mniejsze od okienka... i jak na razie nie udało mi się pokonać Borg nawet pół raza. Zanim zorientuję się gdzie co jest, to już USS Budapest jest wspomnieniem 😉
Ja uda mi się dotrzeć w grze do odpowiedniego momentu, to będę wiedziała, czy moje pomysły by pasowały. Na razie siedzi mi w głowie pole asteroid, strzeżone przez jakiegoś wroga (Romulanie, Cardassianie), przez które należy się niepostrzeżenie przekraść, albo jakieś zjawisko, typu czarna dziura, generalnie coś utrudniające misję, ale niekoniecznie bitwa.
I tak przerobienie każdej ramki gry zajęłoby mi dużo czasu więc tego nie przerobię. Mogę dodać przełączanie na pełny ekran albo coś. Poza tym przed walką z Borgiem słychać tekst (chyba ten z Pierwszego Kontaktu) i dopiero gdy się zakończy to Borg atakują. Przez ten czas można spokojnie włączyć osłony i pancerz ablacyjny.A i jeszcze jedno. Nikt nie znalazł cheatów w grze? Bo jestem pewien, że są.Edit1:Sprawdziłem, gra działa pod pełnym ekranem. Wystarczy nacisnąć Alt+Enter.
Proponuje wizyte w rownoleglym wszechswiecie jak w Shatter Universe. Tylko za czasow po Nemesis - ostry konflikt miedzy rebelia a Sojuszem.Misje to walka z Klingonami i Kardazjanami, poszukiwanie rebelianckiego statku, szukanie cennej rudy itp.
Edit1:
Sprawdziłem, gra działa pod pełnym ekranem. Wystarczy nacisnąć Alt+Enter.
Wszystkie okienka się zmaksymalizowały, poza grą, która za to straciła obramowanie okna i odmówiła możliwości się zamknięcia 😆 Musiałam zabić proces z konsoli.
Ale ja to Linux, na Windowsie pewnie działa 🙂
Wiem, że to ja tu mam decydujące zdanie jeśli chodzi o Temporal Distortions, ale wolałem się wypytać tutaj. Co sądzicie o misji z USS Incursion lub Defiantem? Pewna osoba na The Daily Click poprosiła mnie o to by jakoś można było w grze zdobyć Defianta.Edit:Skorzystałem z pomysłu na wizytę w Mirror Universe. Dodam Cię do autorów.
Tylko nie zrób, że wizyta naszego statku zmienia przyszlość całego uniwersum. Gracz ma jeden statek, Sojusz tysiące, więc raczej będzie przemykanie miedzy ich liniami niz otwarta walka w celu odbicia Ziemi.I błagam, zrób Romulus niezależnym państwem :)Mam dośc dużo pomysłów do fabuły. Jak chcesz moge powymyslac misje. W razie czego pisz na PM lub gg (numer jest w profilu).
Misja w Mirror już jest gotowa. Najpierw bronimy Terrańskiego statku naukowego, a potem sami musimy bronić się przed statkami Kardazjan Kardazjanie wpadli na pomysł by ukraść USS Budapest i wysłali wieelką flotę statków by nas przejąć. W pewnym momencie przylatują też myśliwce Terran by nam pomóc. O Romulanach nic nie ma. Dopiero w następnej misji Romulanie się pojawiają, porywają USS Budapest by ukraść generator pancerza ablacyjnego. Już do całego Budapesta mam pomysły na misje, przy innych statkach mógłbyś pomóc.
Całkiem fajny pomysł. Albo lecisz wlać Kardazjanom, którzy chronią ważny transport, albo Klingonom, którzy pacyfikują jakąś planetę.
Cała fabuła Budapesta się zmieni. I. Thorne podał mi bardzo dobry pomysł na fabułę i sądzę że jest ciekawsza od dotychczasowej. Wszystkie misje będą w Mirror Universe, na kilka misji nawet stracimy Budapesta. Zanim jednak wezmę się za misje to postanowiłem zaktualizować trochę silnik. Po pierwsze zmieni się czcionka z nazwą statku w grze, wielkiej różnicy nie będzie w wyglądzie, ale szybciej będę mógł podpisać taki statek. Poza tym dodałem u góry pasek statusu systemów, dzięki czemu będziemy wiedzieć, co działa bez grzebania w pasku informacyjnym. Następną aktualizacją są nowe transportery, możemy przejmować statki.
Poniżej screen z poprawionego silnika:
Zastanawiam się czy dać jeszcze efekt uszkodzonych silników w stylu tego z Armady 2.
Witam!Zastanawiam się, czy po ukończeniu angielskiej wersji, robić polską. Czy znalazłaby się jakaś "załoga", by nagrać głosy do wersji polskiej? (do angielskiej używałem pewnego zagranicznego syntezatora mowy, zresztą dobrego) Nie chodzi o profesjonalne studio nagraniowe i profesjonalnych aktorów, po prostu jak ktoś ma tani mikrofon do Skype i jest chętny by nagrać swój głos, niech się zgłosi. Skład załogi - trzech mężczyzn (naukowy, taktyczny, mechanik) i dwie kobiety (pierwsza oficer, sternik). Głos komputera opcjonalnie, chyba nie zaszkodzi gdyby pozostał oryginalny.
Najpierw drobne wyjaśnienie
Alpha Distortion - nowa wersja silnika, stworzona od podstaw
Temporal Distortions - aktualna (pierwsza) wersja silnika
Jakiś czas temu, postanowiłem, że przepiszę cały silnik, stworzę od podstaw. Nowa wersja jest lepsza pod wieloma względami, chociaż i tak potrzebuję dopracować kilka elementów. Zastanawia mnie jedna rzecz.
Lepiej wymienić misje Budapesta, na te z nowym silnikiem, czy zostawić stary, a nowy posłużyłby jedynie USS Afterlife i USS Dauntless?
Wersja testowa - zawiera obie wersje silnika: