Forum Fantastyka Gry Gry Star Trek Pomoc z fabułą do Trekowej gry

Pomoc z fabułą do Trekowej gry

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • Pisarz
    Participant
    #4440

    Witam!Dawno mnie tu nie było.Jak niektórzy wiedzą, od dłuższego czasu tworzę Temporal Distortions, jednak doszedłem do pewnego momentu, w którym nie wiem co zrobić. Mam taki ogólny (baardzo ogólny) zarys fabuły i jest pewien fragment, którego nie wiem jak rozwinąć.USS Budapest wraca z niedawno odkrytej planety na Ziemię. Zastanawiam się co USS Budapest mógłby spotkać w drodze powrotnej (wcześniej byli to Borg i Kardazjanie). Wolałbym by to nie była po prostu następna walka. Co do Budapesta jest to statek klasy Intrepid wyposażony w pancerz ablacyjny. Gra dzieje się jakiś czas po ukończeniu i rozpowszechnieniu klasy Prometheus. Co do samej gry - będziemy latać statkiem. Możliwości jakie będzie miał gracz to strzelanie z torped i fazerów, transportowanie ludzi, uruchomienie lub wyłączenie specjalnej broni (w przypadku Intrepida jest to generator pancerza ablacyjnego, taki jak w Endgame), wystrzelenie wahadłowca i skierowanie go spowrotem, podniesienie i opuszczenie osłon, silent-running (wyłączenie wszystkich systemów oprócz podstawowych), wyłączenie silników i naprawianie statku, wysłanie sondy i zbadanie planety, przejście w warp i wyjście z warp oraz na samym końcu autodestrukcję (chociaż nie chciałbym by się ten fragment tak zakończył gdyż jest to dopiero początek gry). Ale zawsze można jakoś zrobić by przywrócić statek po autodestrukcji (jakaś ingerencja temporalna? w końcu to Temporal Distortions). Macie jakieś pomysły? Pomysł który będę umiał zrealizować i będzie mi się podobał wykorzystam i może nawet dorzucę do kogoś do autorów 😉

    fluor
    Keymaster
    #69849

    Wiesz, ciężko podrzucać pomysły do czegoś, czego się nie zna. Musiałbyś zaprezentować demo albo dokładniej przedstawić samą grę i jej fabułę.

    Pisarz
    Participant
    #69853

    Mogę skompilować to co mam na razie i podrzucić na forum.

    Pitmistrz
    Participant
    #69883

    Czekam z niecierpliwością.Może coś wymyślimy.

    Lo'Rel
    Participant
    #69890

    Pomysłów jest masa, ale faktycznie przydałoby się więcej szczegółów.

    Pisarz
    Participant
    #69907

    Skompilowane i wrzucone demo - http://www.sendspace.com/file/y28eqv

    Może to Wam pomoże. W Budapeście są gotowe dwie misje, inne statki mają tylko test silnika (pierwsza misja). Polecam ściągnąć czcionkę LCARS Font (za jakiś czas nie będzie już potrzebna).

    Toreth
    Participant
    #69912

    exe? To tylko na Windowsa. No cóż, w takim razie ja nie pogram i nie dowiem się, czy moje pomysły by pasiły :sleep: 😛

    Pisarz
    Participant
    #69914

    Gdy Java Runtime będzie gotowe, spróbuję zrobić wersję w Javie. Po za tym powinna działać pod Linuksem przez Wine (nie testowałem, ale starałem się robić tak grę by nie było kłopotów z tym).

    Pitmistrz
    Participant
    #69919

    Obawiam się że demko ma jakiś błąd po 31 sec zawiesza system.Sprawdzałem na stacjonarnym i na laptopie aby wykluczyć winę kompa.

    Pisarz
    Participant
    #69934

    Przed chwilą sprawdziłem jeszcze raz na swoim komputerze i wszystko było dobrze, przeszedłem pierwszą misję Budapesta. Możesz podać dokładniejszy moment? (np. co się wyświetla). Z tego co wiem na "Accessing file" może się przycinać, bo się gra ładuje.

    Toreth
    Participant
    #69937

    Gra przez wine chodzi 🙂 To ma być takie maciupkie okienko, czy u mnie tak się wyświetla?Nic mi się nie zawieszało.

    Pisarz
    Participant
    #69958

    Nie wiem, ja mam rozdzielczość 1024x768 i dla mnie to okno nie jest jakieś baardzo małe. Gra wcześniej miała być remakiem gry NESowej Star Trek The Next Generation i okno miało podwojone wymiary okna emulatora, tak też zostało.

    Pitmistrz
    Participant
    #69960

    Ja mam rozdzielczość 1600x1200 i mam malutkie okienko

    Toreth
    Participant
    #69982

    Rozdzielczość 1280x800 i okienko jest takie

    (klik do pełnego rozmiaru)

    Dołączona grafika

    Ale żeby nie było, że się tylko czepiam: bardzo podoba mi się konwencja a la panel LCARS 🙂 I użycie głosu komputera 🙂 Przywodzi mi na myśl Elite Force 😉

    Pisarz
    Participant
    #69994

    W porównaniu z Twoim pulpitem to nawet małe to okienko. Chciałem by osoby posiadające na prawdę stary komputer/monitor też mogły sobie pograć. Znam osoby które dalej mają rozdzielczość 800x600 i duże okno źle by się wyświetlało.Poza tym sadziłem, że ta gra jakoś gorzej będzie wyglądać na innych komputerach, jak patrzę na tego screena to nie ma wielkiej różnicy. Zapomniałem tylko o tym, że wskaźnik osłon wymaga czcionki StarTrek BT i trochę ta liczba na panel włazi bez tego. Pomysł z panelami LCARSowymi przyszedł mi do głowy jak nie miałem pomysłu na to jak zrobić menu. Dźwięki komputera znalazłem na jakiejś zagranicznej stronie i pomyślałem, że przydałoby się je użyć w grze. Przecież nie będą mi po prostu na dysku zalegać 😉 Ogólnie myślałem, że jakoś gorzej ktoś oceni to demo.A tak do tematu, ma ktoś już jakiś pomysł?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram