Forum › Fantastyka › Gry › Gry Star Trek › Pomoc z fabułą do Trekowej gry
Witam!Dawno mnie tu nie było.Jak niektórzy wiedzą, od dłuższego czasu tworzę Temporal Distortions, jednak doszedłem do pewnego momentu, w którym nie wiem co zrobić. Mam taki ogólny (baardzo ogólny) zarys fabuły i jest pewien fragment, którego nie wiem jak rozwinąć.USS Budapest wraca z niedawno odkrytej planety na Ziemię. Zastanawiam się co USS Budapest mógłby spotkać w drodze powrotnej (wcześniej byli to Borg i Kardazjanie). Wolałbym by to nie była po prostu następna walka. Co do Budapesta jest to statek klasy Intrepid wyposażony w pancerz ablacyjny. Gra dzieje się jakiś czas po ukończeniu i rozpowszechnieniu klasy Prometheus. Co do samej gry - będziemy latać statkiem. Możliwości jakie będzie miał gracz to strzelanie z torped i fazerów, transportowanie ludzi, uruchomienie lub wyłączenie specjalnej broni (w przypadku Intrepida jest to generator pancerza ablacyjnego, taki jak w Endgame), wystrzelenie wahadłowca i skierowanie go spowrotem, podniesienie i opuszczenie osłon, silent-running (wyłączenie wszystkich systemów oprócz podstawowych), wyłączenie silników i naprawianie statku, wysłanie sondy i zbadanie planety, przejście w warp i wyjście z warp oraz na samym końcu autodestrukcję (chociaż nie chciałbym by się ten fragment tak zakończył gdyż jest to dopiero początek gry). Ale zawsze można jakoś zrobić by przywrócić statek po autodestrukcji (jakaś ingerencja temporalna? w końcu to Temporal Distortions). Macie jakieś pomysły? Pomysł który będę umiał zrealizować i będzie mi się podobał wykorzystam i może nawet dorzucę do kogoś do autorów 😉
Wiesz, ciężko podrzucać pomysły do czegoś, czego się nie zna. Musiałbyś zaprezentować demo albo dokładniej przedstawić samą grę i jej fabułę.
Mogę skompilować to co mam na razie i podrzucić na forum.
Pomysłów jest masa, ale faktycznie przydałoby się więcej szczegółów.
Skompilowane i wrzucone demo - http://www.sendspace.com/file/y28eqv
Może to Wam pomoże. W Budapeście są gotowe dwie misje, inne statki mają tylko test silnika (pierwsza misja). Polecam ściągnąć czcionkę LCARS Font (za jakiś czas nie będzie już potrzebna).
exe? To tylko na Windowsa. No cóż, w takim razie ja nie pogram i nie dowiem się, czy moje pomysły by pasiły :sleep: 😛
Gdy Java Runtime będzie gotowe, spróbuję zrobić wersję w Javie. Po za tym powinna działać pod Linuksem przez Wine (nie testowałem, ale starałem się robić tak grę by nie było kłopotów z tym).
Obawiam się że demko ma jakiś błąd po 31 sec zawiesza system.Sprawdzałem na stacjonarnym i na laptopie aby wykluczyć winę kompa.
Przed chwilą sprawdziłem jeszcze raz na swoim komputerze i wszystko było dobrze, przeszedłem pierwszą misję Budapesta. Możesz podać dokładniejszy moment? (np. co się wyświetla). Z tego co wiem na "Accessing file" może się przycinać, bo się gra ładuje.
Gra przez wine chodzi 🙂 To ma być takie maciupkie okienko, czy u mnie tak się wyświetla?Nic mi się nie zawieszało.
Nie wiem, ja mam rozdzielczość 1024x768 i dla mnie to okno nie jest jakieś baardzo małe. Gra wcześniej miała być remakiem gry NESowej Star Trek The Next Generation i okno miało podwojone wymiary okna emulatora, tak też zostało.
Ja mam rozdzielczość 1600x1200 i mam malutkie okienko
W porównaniu z Twoim pulpitem to nawet małe to okienko. Chciałem by osoby posiadające na prawdę stary komputer/monitor też mogły sobie pograć. Znam osoby które dalej mają rozdzielczość 800x600 i duże okno źle by się wyświetlało.Poza tym sadziłem, że ta gra jakoś gorzej będzie wyglądać na innych komputerach, jak patrzę na tego screena to nie ma wielkiej różnicy. Zapomniałem tylko o tym, że wskaźnik osłon wymaga czcionki StarTrek BT i trochę ta liczba na panel włazi bez tego. Pomysł z panelami LCARSowymi przyszedł mi do głowy jak nie miałem pomysłu na to jak zrobić menu. Dźwięki komputera znalazłem na jakiejś zagranicznej stronie i pomyślałem, że przydałoby się je użyć w grze. Przecież nie będą mi po prostu na dysku zalegać 😉 Ogólnie myślałem, że jakoś gorzej ktoś oceni to demo.A tak do tematu, ma ktoś już jakiś pomysł?