Forum Fandom Star Trek CCG Opisy deckow i propozycje strategii

Opisy deckow i propozycje strategii

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    Posts
  • Oreł
    Participant
    #29047

    Drogi Cwaniaku, jeśli używasz sojuszu Fed/Kli/Rom nie możesz mieć Q's Tenta. Czytaj co jest na kartach :)A Feedback Surge do końca rozkłada tę strategię. Masz punkty w plecy za każdą dilemkę zdjętą przez Q. Nie ma letko!

    I. Thorne
    Participant
    #29134

    Przepraszam, ale na której karcie jest napisane o tym zakazie?

    Gosiek
    Participant
    #29137

    Na traktacie. Masz tam następujący opis: Plays on table. If you have no side decks, your Fed, Rom and Kli affiliations may mix... etc. A to ewidentnie znaczy, że nie możesz zaseedować Q's Tenta i mieć dzięki niemu side decku.

    ashka
    Participant
    #29138

    Na traktacie. Masz tam następujący opis: Plays on table. If you have no side decks, your Fed, Rom and Kli affiliations may mix... etc. A to ewidentnie znaczy, że nie możesz zaseedować Q's Tenta i mieć dzięki niemu side decku.

    [post="29107"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]

    Jest nawet uscislenie do tej karty, mowiace ze zamkniete/ puste side deck'i nie spelniaja warunku "no side deck" i to treaty nadal nie dziala.

    Wiec albo potrojne Treaty, albo side deck'i.

    Beyo
    Participant
    #29150

    no mozna ewentualnie zamiast tego zaseedowac 3 traktaty albo zaseedowac jeden a reszte dociagnac bedzie ten sam efekt...tylko taki potrojny mix aby byl efektywny musi byc dobrze przemyslany...

    ashka
    Participant
    #29175

    Sporo juz napisano o I.Thornowym pomysle, ale znalazlam cos jeszcze (studiuje zasady, a co!), to sie podziele.

    1. Diplomatic Conference (QC),

    (...)

    Inne karty, które należy seedować. To oczywiście Headquatery całej naszej trójki (Office of the President (Dom) i The Great Hall (Dom) oraz dwa romulańskie: Continuing Committee (RoA)i Office of the Preconsul(Dom)) co umożliwia darmowe zagrywanie wszelkiej maści V.I.P.-ów (a o to nam chodzi). Obowiązkowy jest też Treaty: Federation/Romulan/Klingon (OTSD).

    (...)

    Talia. Jako, że misja wymaga posiadania na planecie 4 V.I.P.-ów (federacyjnego, romulańskiego, klingońskiego i non-aligned) wkładamy do niej dużo ważniaków.

    [post="28980"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]

    Otoz uscislenie do Diplomatic Conference mowi, ze VIPy na planecie nie musza byc z tego samego Away Team'u. Jedyne wymagania zaliczenia misji to by TWOJ Away Team z jednej z matching affilations do tej misji byl na planecie RAZEM z tymi VIPami.

    Diplomatic Conference – Revised text:

    One V.I.P. from each of three aligned affiliations + one Non-Aligned V.I.P.

    This mission creates a temporary “all-way treaty” on the planet surface, but only during the mission attempt (it does not extend to other actions, such as building a Colony with Gi’ral and Tokath). Form your Away Team with personnel from any affiliations (at least one personnel’s affiliation must match one of the mission icons) and attempt the mission normally. The three V.I.P.s of different aligned affiliations may be from any three affiliations, not just the affiliations whose icons appear on the mission.

    Tak wiec do piachu te wszystkie outposty i facilities, treaty wywal rowniez.

    Wrzuc kontrolki do Q's Tent'a, a VIPy seeduj (np via satelita) albo wprowadz do gry na kilka innych sposobow, mniej obciazajacych seed deck.

    Pomijam fakt, ze VIPy wymagane do ukonczenia misji musza byc z roznych ras, ale nikt nie powiedzial, ze koniecznie NA / Rom / Fed / i Kling 🙂

    I. Thorne
    Participant
    #34866

    Post przeniesiony:

    PS w pytaniach napisałem czy jest coś co przyspiesza grę Kazonów..... i nie otrzymałem odpowiedzi. Chyba muszę zrobić własne karty aby wyrównać szanse w grze z np. Fedkami zagrywającymi po 20 kart w 1 turze z downloadów np.w starciu z I.Thornem

    No to zmień afiliację 🙂 Jeśli dobrze wiem nie można przyśpieszyć Kazonów.

    Ale tak naprawdę to jak dorzucę Terran Rebelion HQ, Deep Space K-7, Camp Khitomer to...

    OCampa
    Participant
    #48225

    Ale tak naprawdę to jak dorzucę Terran Rebelion HQ, Deep Space K-7, Camp Khitomer to...

    To możesz mieć problem jak grasz przeciwko Klingonom. Bo jak przeciwnik wrzuci kirka + trible bomb, to Twoje misje sa -10 pkt, a jego +10 pkt. Na kamp khitomer jego klingoni tosowi zglaszają sie za free. Więc... 🙂

    Znam z autopsji, bo wczoraj grałem i tak własnie miałem...hehehe

    Theolog
    Participant
    #55331

    Jedna pamiętna sztuczka z turnieju na konwencie w 2003r. Zagrywam Establish Tractor Lock na dowolnego nora. Gdy przeciwnik rusza statkiem załadowanym załogą, Wormhol + 2 wormhol na lokacje z Norem i uruchamiam locka. To była finałowa rozgrywka z Jerzym na konwencie w kołobrzegu 2003r. Wiadomo jak jest z JC- ty jeszcze stroisz instrumenty, on już kończy grę. Finał ten przegrałem, ale blisko było. W każdym razie zobaczyć wyładowanego Borg Cuba, który pare tur bezczynnie siedzi na locku- bezcenne 🙂 Tym bardziej, gdy na nim znajduje się prawie cały personel przeciwnikaJa osobiście używam bardzo rozbudowanego draw decku. Z masą blokujących opcji- co pozwalało powstrzymywać szybkich Bilów. Po prostu lubie mieć wiele możliwości.

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram