Okręty naukowe / Science Vessels

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 71 total)
  • Author
    Posts
  • domirex
    Participant
    #119355

    Od delty na moim sci przerzuciłem się na dysona. Okręt dość nietypowy. Podoba mi się jednak nie wiem jak zrobić z niego zabójczą maszynę. Co wrzucić na niego by coś był wstanie zabijać (walenie do fregaty trwa wieki). Narazie mam + - to co wcześniej na nebuli jednak tu się średnio sprawdza.

    I. Thorne
    Participant
    #119364

    Jesli ktos gra oficerem naukowym i lubi nawalac to niech wsiadzie na jakas eskorte z podwojnymi dzialami i juz. Jesli jednak woli okret naukowy to niech ZAPOMNI o szybkim niszczeniu przeciwnikow. Do nas moga strzelac wieki, ale kilka lat potrwa jak kogos rozwalimy. Taka jest idea naukowych okrecikow i nikt i nic tego nie zmieni.

     

    Moj build (wciaz szlifowany) poleca na olaniu DPS (w miejsce konsol taktycznych mam uniwersalne) i maksymalne podladowanie obrazen egzotycznych. Cztery konsole flotowe z ambasady plus superkonsola z craftu (mozna ja kupic za kilkanascie milionow EC( podjechane do Mk XIV i skill pointy wzmacniajace te zdolnosci daja niezlego kopa. Dorzucmy doffa dodajacego dodatkowe Grawity Well lub Tyken's Rifty, konsole Plasmonic Leech i pare innych wynalazkow to wedlug mnie cel naukowego.

    domirex
    Participant
    #119367

    Właśnie przesiadłem się na dysona gdyż chcę jakiś T5u. Nie jest to moja główna postać więc narazie wydawać mln nie będę. Problemem jest mimo że lubię ten okręt to nie mogę go zmusić do współpracy. Za miękki się zdaje a kopie choby wcale. Mam GW3 HE3 TSh 2 PH 1 oraz ST 1 i photonic.

    Slawek
    Moderator
    #119371

    Jesli ktos gra oficerem naukowym i lubi nawalac to niech wsiadzie na jakas eskorte z podwojnymi dzialami i juz. Jesli jednak woli okret naukowy to niech ZAPOMNI o szybkim niszczeniu przeciwnikow. Do nas moga strzelac wieki, ale kilka lat potrwa jak kogos rozwalimy. Taka jest idea naukowych okrecikow i nikt i nic tego nie zmieni.

    Kompletne bzdury. Dobrze skonfigurowany sci jest w stanie pozbyć się wrogów równie szybko, jeśli czasem nie szybciej, niż średniej klasy eskorta czy inny fawboat. Przynajmniej jeśli ktoś nie patrzy tylko i wyłącznie na cyferki w jakimś tam parserze mierzącym wyłącznie dps, ale faktyczną i zauważalną gołym okiem efektywność w konkretnych sytuacjach.

    I. Thorne
    Participant
    #119375

    Slawek, zle napisalem. Chodzilo mi o to, ze niech zapomni, ze zniszczy bronia pokladowa. Ten co ma podwojne dziala i 5 konsol taktycznych podbijajacych energie i jeszcze inne barzdiewie tylko z bonusem do obrazen ladnie zniszczy wroga. Granie naukowym bardziej przypomina zmiekczanie wroga dla innych. Ladujesz wrogo, GW i patrzysz jak obrywaja seriami torpedami od kolegow.

    Slawek
    Moderator
    #119376

    Wolę, gdy to koledzy patrzą się, jak wrogom ubywa HP od moich GW, odwróconych TBR, Feedback Pulse, Gravimetric Spread, połączonych czasem z nowym EMP, czy poczciwym EWP, albo innym Cluster Torp na do widzenia. A w przypadku starcia z pojedynczym wrogiem - szczególnie teraz, gdy jest to bardziej powszechne po zwiększeniu HP - bronie typu 2xDBB, Grav Torp, Omni, Kinetic itp. w połączeniu z powyższymi Exotic i Sensor Analysis okazują się być w zupełności wystarczające, szczególnie jeśli się wykorzysta pewne set-bonusy.

     

    Broń pokładowa czy nie, w praktyce jakoś nie widzę, by moje sci bardziej się męczyły w PvE niż taktycy w eskortach czy inne fawboaty. Patrole solo odnoszę wrażenie zabierają mi nawet mniej czasu niż na innych okrętach, zaś w kolejkach przynajmniej mam dostęp do szerszego asortymentu umiejętności niż tylko pew pew pew.

     

    Sci nie będące w stanie wyciągnąć sensownego DMG to mit. No chyba, że ktoś z uporem maniaka będzie poprzeczkę stawiał na poziomie 100k DPS FAW Scimitarów.

    domirex
    Participant
    #119381

    Wolę, gdy to koledzy patrzą się, jak wrogom ubywa HP od moich GW, odwróconych TBR, Feedback Pulse, Gravimetric Spread, połączonych czasem z nowym EMP, czy poczciwym EWP, albo innym Cluster Torp na do widzenia. .

    Co oznacza skrót EWP ??

    Slawek
    Moderator
    #119383

    Eject Warp Plasma. Wielkiego DMG to nie robi, ale w ramach eksperymentu wrzuciłem to ostatnio na Scryera i w połączeniu z GW, TBR i EMP okazuje się, że wrogowie praktycznie zostają unieruchomieni.

    To w sumie kolejna kwestia, której pewnie wiele osób nie bierze pod uwagę w swoich parserach - rzuć takim sci GW3 na większą grupkę, zniszcz choćby jednego uszkadzając resztę, a potem patrz jak kolejne warp core breach łańcuchowo pochłaniają kolejnych wrogów. Zdolności obezwładniające temu sprzyjają.

    Slawek
    Moderator
    #119408

    Tak na szybko, jeszcze a propos DMG. Jak ktoś przy kasie to polecam ze sci zrobić torpedowca i uwzględnić w nim Neutronic Torpedo oraz Particle Emission Plasma Torpedo, a boffów zaopatrzyć w przynajmniej jedną zdolność Torpedo Spread. W pozostałe sloty można dorzucić torpedy reputacji Dysona i Undine, a także jakiś cluster torp. Na tył Ancient Omni-Directional Beam do Subsystem Targeting. Natomiast resztę przerobić na Exotic, czyli Gravity Well, ze dwie sztuki Tractor Beam Repulsors z doffem zamieniającym Repel na Pull, Feedback Pulse, a jeśli okręt pozwala, to wspomniany Eject Warp Plasma i/lub EMP Probe. Scryer się do takiej konfiguracji świetnie nadaje, a i zostanie jeszcze miejsce na HE czy ST.

    Sporo zależeć będzie jeszcze od skillów postaci i konsol, ale ogólnie powiem tyle, że dawno takiego banana nie miałem na twarzy bawiąc się okrętem. Wrogowie padają szybko od wszelkich AOE i DOT przenikających przez osłony, a do tego większe ich zgrupowania bardzo łatwo unieruchomić lub obezwładnić. Te nowe torpedy są zdrowo przegięte i w PvE sam DOT tej Particle Emission Torp. potrafi zniszczyć okręt. Generalnie nie należy tu mylić DPS z DMG, ale jeśli chodzi o sam PvE, to przy takim ustawieniu tylko patrzę jak wrogowie zbijają się w kupkę, a następnie eksplodują. A nawet jak coś przeżyje, to zostaje unieruchomione przez plazmę czy EMP.

    A nawet jeśli fawboat czy eskorta wyciągnie więcej DPS, to na pewno takiej radochy nie dostarczy. 😛 Plus jestem pewien znawcy jeszcze więcej z takich exoticów potrafią wyciągnąć na sci.

    domirex
    Participant
    #119413

    Akurat wsadziłem GW 1 (lepiej często rzucać słabszym niż co minute przełączać tryby) Zastanawiam się między VM, a PSW. Wszystko mam z misji. Ale zastanawiam się nad transfasic tricobalt lub zwykłym tricobaltem lub plazmą.
    Mówię o okręcie dyson, a reputacja i inne nie wchodzi w grę. Zbieram dilt na delta pack.

    bdzigost
    Participant
    #119417

    Akurat wsadziłem GW 1 (lepiej często rzucać słabszym niż co minute przełączać tryby).

     

    Zarówno GW1, GW2 i GW3 mają cd 60s, a dla duplikatu cd 40s. Zdecydowanie lepiej wychodzi 1xGW3 niż 2xGW1. Poza tym GW3 ma czas trwania co najmniej 20s, a TR2 można rzucić po 15s, więc wciąż w trakcie trwania GW3.

     

    VM - kwestia gustu, osłon nie wyłącza. Weź, sprawdź w praktyce i zmień 😉

    PSW - odpychasz wrogów, inni sci będą ci bardzo wdzięczni, kiedy odepchniesz wrogi statek z ich GW. Tac też będą cię lubić, kiedy w połowie serii stracą możliwość strzelania.

    Ciekawe jest SS 🙂 Fajnie patrzeć na bijących się między sobą wrogów.

     

    A jeśli chodzi o torpedy, to eksperymentuj. Z darmowych masz bardzo ciekawy wybór jako nagrody z misji. Weź konsole uniwersalne do torped i możesz mieć wiele różnych na raz. Poza tym za samo robienie reputacji wypadają nieraz ciekawe przedmioty.

     

    http://sto.gamepedia.com/Ship_Weapon

    domirex
    Participant
    #119421

    Latam dysonem więc GW 1 lepiej się sprawuje (można go rzucać w tactical mode) do tego PA:O III C:SV II i T:S II. A co do torped. Dalej szukam czegoś co wspomoże mój GW.(narazie nic z repki)

    bdzigost
    Participant
    #119423

    To jak latasz w trybie taktycznym, to po co ci torpeda (można lepiej wykorzystać punkty umiejętności niż rozdrabnianie się na torpedy i broń energetyczną)? Załaduj działa/wieżyczki i tyle. Zamień TS2 na APB1, CSV2 na CRF2 - bardziej opłaca się szybko wyeliminować jednego wroga niż kilku połaskotać, a jak są w kupie to i warp core breach będzie (albo CSV2 na CRF1 a TS2 na APB2, beta obniży odporność na broń i obrażenia kinetyczne - GW/TR itp.). Torpedy sprawdzają się na statku torpedowym, tak jak pisał Sławek, z przodu 3 torpedy, z tyłu 1 omni i torpedy/miny. Energia do broni na minimum (torpedy nie potrzebują energii), aux na 125 i umiejętności sci pokazują pazurki.

    Jak już chcesz jakąś torpedę, to weź quantum, plasma, albo rapid transphasic. Pierwsza jest najmocniejsza, druga ma fajny dot, trzecia lepiej przez osłony bije i do tego całkiem często. Do bicia borg jest jeszcze z jakiejś misji, adaptive transphasic chyba.

    domirex
    Participant
    #122123

    Pewnie dostanę złotą łopatę ale co mi tam.

    Zmieniło się coś w kwesti sci od napiasnia ostatnich wątków? Latam Jupiterem i jest cudny. Jeszcze dilka i fm muszę uzbierać na fleet calisto i będzie rzeź. Mam mały problem po za GW3 nie wiem co dać. Mam PH1 ST2 TSS 3 GW3, HE1 TR 1, Faw 1 Faw 2, TT1 AP:D, EPTs1 ET2 i OSC 3(to intel co dodaje powera do wszystkiego). Używam 3xDB i 3xomni (antyprotony). Zastanawiam się czy nie zamienić 1 DB na Graviton Torpedo lub Netronic i dać THY 2 zamiast FaW 2, oraz zamast TR1 dać TraB 2, TchB2 lub DB1. Kapitan ENG. Może ktoś grający wieki na sci się wypowie czy to dobry build na tą klasę.

    Dariusz
    Participant
    #122125

    Pewnie dostanę złotą łopatę ale co mi tam.

    Zmieniło się coś w kwesti sci od napiasnia ostatnich wątków? Latam Jupiterem i jest cudny. Jeszcze dilka i fm muszę uzbierać na fleet calisto i będzie rzeź. Mam mały problem po za GW3 nie wiem co dać. Mam PH1 ST2 TSS 3 GW3, HE1 TR 1, Faw 1 Faw 2, TT1 AP:D, EPTs1 ET2 i OSC 3(to intel co dodaje powera do wszystkiego). Używam 3xDB i 3xomni (antyprotony). Zastanawiam się czy nie zamienić 1 DB na Graviton Torpedo lub Netronic i dać THY 2 zamiast FaW 2, oraz zamast TR1 dać TraB 2, TchB2 lub DB1. Kapitan ENG. Może ktoś grający wieki na sci się wypowie czy to dobry build na tą klasę.

     

    Też sobie sprawilem ten okret i też gram ENG. Niestety mam problem z jego konfiguracja.... bede czytal i szukal jakies buildy w inecie.

    Troche dziwne, że postawili duzy nacisk na oficerow sciance.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram