Forum Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl Newsy Star Trek Online Nowy wizerunek Borg w Star Trek: Online

Nowy wizerunek Borg w Star Trek: Online

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • Eviva
    Participant
    #5241

    Twórca postaci do gry, artysta Matt Highison wyjaśnia, w jaki sposób Borg zostali odtworzeni dla potrzeb Star Trek: Online.

    [more]Akcja Star Trek: Online toczy się około trzydzieści lat po wydarzeniach kanonicznego Treka, Tak było o wiele łatwiej napisać tę historię.

    - ... To pozwala na wykorzystanie całej bogatej historii uniwersum, prowadzącej do tego momentu, przy jednoczesnym poszanowaniu tego, co było wcześniej - wyjaśnia Highison. - Nie ma rujnowania rzeczy, które zostały już ustalone ani skakania w środek tego, co już znamy.

    Drugą zaletą ustalenia akcji Star Trek: Online na 2409 rok jest to, że pozwala nam się rozwijać i rozszerzać uniwersum poza to, co było możliwe w telewizji czy w filmach - powiedział Highison.

    W przypadku Borg w telewizyjnej serii...

    -... kostiumolodzy wykonali fantastyczną robotę z tym, z czym musieli pracować - powiedział Highison. - A jednak z powodu ograniczeń tamtych czasów Borg wyglądał po prostu jak facet w garniturze, mimo wszystkich kontrolek i mechanicznych dodatków. Picard miał mało uszkodzeń fizycznych po uwolnieniu od Borg; Siedem z Dziewięciu wyglądała, jakby wróciła z dziesięcioletniego pobytu w SPA.

    W Star Trek: Online to, co raz zostało zasymilowane, jest związane na zawsze.

    - Chcieliśmy być pewni naszego nowego Borga, który ewoluowałi dostosował się do wojny z Federacją,- powiedział Highison. - Gdy zobaczysz nowe drony Borg w Star Trek: Online, będzie dla ciebie oczywiste, że nie ma powrotu z asymilacji. Zamiast dodawać broń jako załącznik do ramienia, Usuwają całą kończynę i zastępują ją wzmocnioną bronią syntetyczną. Znaczna część tułowia zostaje przekonwertowana do bardziej efektywnego cybernetycznego zamiennika. Po co dronie żołądek, skoro pobiera energię z regeneracyjnych obwodów komory Borga? Nasz zespół miał niesamowitą koncepcję artystyczną, a nasz dyrektor artystyczny, Lee Dotson, pomógł dopracować pomysł "nie-powrotu" i "Maszyny w pełni zintegrowanej z ciałem." Jeremy Mattson, jeden z naszych głównych projektantów postaci, wniósł życie do tej alternatywnej wizji Borg. Oni są naprawdę przerażający. gdy ruszają przeciwko tobie!

    Źródło: TrekToday[/more]

    Toreth
    Participant
    #82488

    Zamiast dodawać broń jako załącznik do ramienia, Usuwają całą kończynę i zastępują ją wzmocnioną bronią syntetyczną

    Ale w First Contact już tak było - jest scena, w której widać kikut ramienia z już "wmontowanym" elementem metalowym, na który potem nakładają mechaniczną rękę.

    Infango
    Participant
    #82489

    To było też w serii Voyager, a 7of9 pierwszy raz bez implantów naprawdę wygląda jak po wyjściu ze spa w reaktorze atomowym. Ta piękna zieleń naskórka, bujna czupryna :huh:

    Jamjumetley
    Participant
    #82506

    Ale w First Contact już tak było - jest scena, w której widać kikut ramienia z już "wmontowanym" elementem metalowym, na który potem nakładają mechaniczną rękę.

    I jeszcze oczodół z wydłubaną gałką był - miejsce na skaner.

    Magnes
    Participant
    #82516

    Tyle że medycyna w Star Treku stoi na cholernie wysokim poziomie, myślę, że zastąpienie oka czy ramienia to nie problem. W DS9 jeden odzyskał nogę (miał z nią problemy, ale była sprawna).

    Barusz
    Participant
    #82517

    Piszącym powyżej chodziło o to, że burakiem jest to, że niby ta procedura Borga ma być wprowadzona od czasów ST: Online, nie o to, że to burak, że Borg w ogóle umie robić takie rzeczy 😉

    Lo'Rel
    Participant
    #82534

    Ale ta persona bez ręki i inna bez oka to jakiś bezimienny który ręki nie musiał odzyskać, Picard to główna postać, Seven też więc wizualnie musieli być piękni. Seven choć fizycznie wyglądała jak człowiek, to wewnątrz ciała miała całą masę tego diabelstwa.

    Toreth
    Participant
    #82537

    Piszącym powyżej chodziło o to, że burakiem jest to, że niby ta procedura Borga ma być wprowadzona od czasów ST: Online, nie o to, że to burak, że Borg w ogóle umie robić takie rzeczy 😉

    Dokładnie. Chodzi o to, że to nie jest coś, co się pojawia dopiero w ST:Online, bo Borg już od "dawna" tak robi.

    Ale ta persona bez ręki i inna bez oka to jakiś bezimienny który ręki nie musiał odzyskać, Picard to główna postać, Seven też więc wizualnie musieli być piękni. Seven choć fizycznie wyglądała jak człowiek, to wewnątrz ciała miała całą masę tego diabelstwa.

    Fakt, są postaci, które trzeba odratowywać, więc ich asymilacja nie jest "kompletna". Jakoś Picard nie fatygował się, by ratować zasymilowanych członków swojej załogi, tylko by do nich strzelać, co zresztą i sam zrobił.

    A Seven nie tylko wewnątrz ma mechanikę - pomijając oczywiste błyskotki, na przykład jedno oko też ma sztuczne.

    A pamiętacie tych z odcinka Survival Instinct oraz dzieciaki? Jeden miał żelastwo z tyłu głowy, jakieś im sterczały różności tu i ówdzie, ale z drugiej strony jednak mieli wszystkie kończyny.

    Ech...

    Barusz
    Participant
    #82539

    Może jak nie ma możliwości, by zaraz po asymilacji zająć się ręką, to się ją zostawia? Np. gdy ktoś zostaje zasymilowany tylko przez mały oddział Borga. Przyszło mi to na myśl, gdy zastanawiałem się nad asymilacją Phloxa.

    Lo'Rel
    Participant
    #82547

    Wiadomo, że pierwszym etapem jest wstrzyknięcie nanosond, w przypadku Phloxa, faktycznie drony nie miały możliwości by się nim dalej zająć. Choć z tego co wiem, nanosondy już same w sobie determinują działanie ofiary, co było widać w FC na przykładzie Hawka który został zasymilowany na talerzu deflektora Entka. W przypadku Seven, jej życie w znacznym stopniu zależało od wewnętrznych implantów. Uszkodzenie rdzenia korowego (czy jak to bał się nazywało) groziło jej śmiercią. Co do Picarda, musieli go odratować, a Borg nie mógł odciąć mu ręki, trudno sobie wyobrazić, by przez resztę serialu paradował z mechanicznym implantem po mostku.

    Manul
    Participant
    #82549

    Tak sobie przeglądam skany na necie, czy Ci nowi Borgowie są tacy straszni. I jakoś nie widzę szczególnej różnicy między serialowymi Borgami, a tymi w grze.

    http://www.massively.com/gallery/star-trek...y/2336324/full/

    Ten tu jeszcze jest całkiem niezły, ale cała reszta http://media.pc.ign.com/media/142/14270158/img_7356728.html

    nie robi na mnie takiego wrażenia.

    Toreth
    Participant
    #82550

    Wiadomo, że pierwszym etapem jest wstrzyknięcie nanosond, w przypadku Phloxa, faktycznie drony nie miały możliwości by się nim dalej zająć. Choć z tego co wiem, nanosondy już same w sobie determinują działanie ofiary, co było widać w FC na przykładzie Hawka który został zasymilowany na talerzu deflektora Entka.

    Mnie się widzi, że nanosondy na dzień dobry podłączają do wspólnej świadomości, a stamtąd to można już wysyłać wszelkie odpowiednie instrukcje oraz pobierać dane (Picard odłącza deflektor -> wyeliminuj zagrożenie).

    Magnes
    Participant
    #82553

    Wyglądają zbyt mechanicznie, nie widzę szarej skóry nigdzie, tylko pancerz, pancerz. To mają być cyborgi, a nie roboty. A osłony mają z pola siłowego, więc nie potrzebują specjalnych pancerzy.

    Pitmistrz
    Participant
    #82555

    Powiedz to temu który walczył z Wolfem w FC.

    Barusz
    Participant
    #82561

    Na skanach podanych przez Manul akurat nie mają zbyt rozbudowanych pancerzy. IMO wyglądają właśnie jak typowe cyborgi.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram