Nowa stara specjalizacja

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Participant

Dołączona grafika

Wraz ze startem sezonu 10 zmianie ulegnie specjalizacja pilota, stanie się ona pierwszorzędną i zostanie rozwinięta o tiery 3 i 4 a także udostępniona zostanie możliwość szkolenia boffów w tejże specjalizacji. Inne specjalizacje pierwszorzędne będzie można ustawić jako drugorzędne ale(chyba) tylko tier 1 i tier 2 będą dawały 100% ich bonusów. Będzie ona wyłącznie dotyczyła umiejętności 'space'.[more]

Ciekawe czy dadzą jakieś itemy do specjalizacji pilota wraz z odblokowywaniem tierów, jak w przypadku modułów do kitów command i intel?

przykładowe nowe bonusy space:

Dołączona grafikaTurn the Other Cheek

Taking damage on any Shield Facing applies +5%-20% Shield Hardness to opposite facing.

Dołączona grafikaThick of It

Having “Turn the Other Cheek” active on all four facings simultaneously grants you 2sec of Damage Immunity. (Max once per 30sec)

Dołączona grafikaDanger Zone

For each Foe within 2km, gain a 2% Damage Bonus. Stacks up to 10 times.

Dołączona grafikaWing Man

“Danger Zone” now also counts Friends within 2km.

Dołączona grafikaScratch the Paint

You are immune to the damage caused by a Warp Core Breach (max once per 60sec)

Dołączona grafikaBob and Weave

Each time you are missed, gain 1x stack of “Bob and Weave.” Stacks up to 10 times.

Each stack increases Critical Severity by 5%. All stacks are removed on a successful Critical Hit.

Dołączona grafikaShield Scraping

Passive PBAoE Shield Drain, 1km Radius. Instantly drain a moderate amount of Shields from any target you ‘scrape’ against, and leave behind a Shield Hardness Debuff. Both the amount of Drain and the severity of the Debuff are higher based on your Throttle % at the time of impact.[/more]

domirex
    Participant

No bez jaj przed chwilą je skończyłem.

bdzigost
    Participant

No to będziesz w połowie po wejściu S10 🙂

domirex
    Participant

No to mnie pocieszyłeś. Ale te nowe skille są pod team czyli jest tyci szansa że coś poprawia w PvP bo w końcu to gra online.

bdzigost
    Participant

Skille są pod team, aby dpsowcy mogli w końcu pokonać barierę 200k na ISA 😀

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram