Lotniskowce

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • Thaerth
    Participant
    #6745

    Vo'quv CarrierOd paru dni jestem szczesliwym posiadaczem tej malo ruchliwej cegly i zastanawiam sie jak inni sobie tym ustrojstwem radza :]Po grze fedem (tac - tylko escorty od lvl 10) i lataniu BoPami sci klingiem na levelach 20-40 przesiadka w carriera byla niezlym szokiem ;] Sprzet obraca sie w tempie martwego leniwca a przyspiesza i hamuje niczym przeladowany pociag towarowy, ale nie zrozumcie mnie zle - uwielbiam go ;D W zwyklych singlowych daily jest niemal niezniszczalny, na normal STFach tez calkiem ladnie sobie radzi ;] Elite jeszcze nie wiem, lvl 49... ;]Jak narazie postanowilem poskladac go jako speca od crowd controll - Tractor Beam I, Tractor Beam Repulsors I, Tyken's Rift, Gravity Well... Do tego troche rzeczy pomocnych zarowno mi, jak i teamowi - tactical team, science team, hazzard emmiters, i pare cd na przezywalnosc - emergency power to shields, reverse shield polarity. Z rzeczy ofensywnych to mam tylko beam fire at will i attack pattern omega (ktory sluzy mi do przyspieszania tempa obrotu ;] ), a.. jeszcze wzialem aceton beam, glownie z braku lepszego pomyslu ;]W STFach jak do tej pory sprawdza sie to znakomicie, Kanga moge bronic sam, na infected trzymam cholote zdala od generatorow, wiec optional jest latwy jesli tylko ktos poza mna pomysli o zabijaniu tego talatajstwa, a na Khitomer powstrzymanie probow jest dziecinnie proste. Musze sie kiedys szarpnac na zrobienie solo jednej strony na khitomerze, ale jak narazie nie czuje sie jeszcze na tyle mocny, nie chce spieprzyc gry innym bo "chcialem cos sprawdzic" ;] Co do sprzetu, to mam 6x plasma beam array i kompletuje pelen borg set (od strony osiagow to nie jest jakis super pomysl, ale borg set daje +10 do wygladu ;D A do tego ten dodatkowy tractor beam tez sie przyda, albo dzieki niemu wezme cos innego jako boff skill) Z konsolami nie jestem do konca przekonany co i jak ;] 2x plasma infuser w taktycznych napewno, a reszta to bardziej na czuja: engi - 1x turn rate, 1x borg universal, 1x power transfer, sci: 2x particle generators, 1x crew recovery, 1x graviton generators... Jako pety uzywam glownie Birds of Prey, ale mam energy drainy i shield repair w inwentarzu, jakby co ;] I tak, uzywam energy drainow na tactical cube, jesli o tym nie zapomne w wirze walki ;D )macie jakies pomysly co by w tym zmienic? Z uzasadnieniem, prosze ;]No i moze ktos opisze jak zbudowal swojego carriera?

    Piotr
    Keymaster
    #105092

    O, ten temat idzie do działu w serwisie. 😉 Dobry pomysł.

    Thaerth
    Participant
    #105167

    I co, nikt nie ma nic do dodania? :>Ja wprowadzilem male zmiany w uzbrojeniu, przesiadlem sie na dual beam banki z przodu + turrety z tylu, do tego antiproton zamiast plasmy. Czesc skilli i tak wymagala odwrocenia sie pyskiem do celu, wiec dostosowalem uzbrojenie zeby dzialalo podobnie. Wymaga to bardziej przemyslanego zajmowania pozycji podczas walki, ale dziala bez zarzutu ;]

    Slawek
    Moderator
    #105271

    Do gry za kilka dni trafi także federacyjny lotniskowiec, więc możesz spodziewać się większej ilości opinii. Pomimo tego, że dotychczas klasa była unikatowa dla klingonów, to przy takiej zwrotności oraz różnorodności innych typów okrętów (chociażby raidery), pewnie mało kto tutaj tym grał.

    Sam jednak, pomimo wątpliwej zwrotności, przesiądę się na tego Atroxa, chociażby po to aby urozmaicić nieco monotonną ostatnio rozgrywkę postacią naukową (D'Kyrem latam od ponad roku...).

    Wstępnie jednak nie sądzę abym wiele zmienił w swoim buildzie. Pomimo niewielkiego turn rate chyba zostanę też przy 2x DBB, 3x Turret i 1x Torp. W PvE się z tym uporam jakoś, a tam się przyda każda siła ognia, podczas gdy w PvP nie ważne co się wrzuci, to i tak będzie to mało przydatne (jak walnąć, to dobrze, a jak ktoś nam siedzi na tyłku to bez znaczenia czy będą tam beamy czy turrety, tak naprawdę).

    Co najwyżej się zastanowię co warto wrzucić na slot lt.cmdr. sci. Także na krążowniku byłem dość zadowolony z Aux to Inertial Dampeners, ale nie wiem czy ten buff do zwrotności będzie szczególnie znaczący w przypadku lotniskowca. No i z Aux to SIF nie chciałbym rezygnować.

    Doro
    Participant
    #114150

    Wygrzebałem z otchłani zakurzonego karpika, by sprawdzic jak sprawuje sie jako beamahip. Wrzucilem na niego to, z czym moj taktyk lata na codzien i okret jest gorzej niz beznadziejny, damage symboliczny, przezywalnosc zerowa, nie trzeba nawet borgowej 50k torpedy by go zniczszyc, na elite stf zaliczam 10 i wiecje zgonow. Jakies pomysly ? Juz mniejsza o dmg, ale gdyby nie pekał jak bańka ciagle...

    Science konsola zmiejsza threat, al ei tak mimo to obrywam na dzien dobry.

    Dołączona grafika

    Jamjumetley
    Participant
    #114152

    Inni pewnie znają się lepiej ode mnie, ale tak na pierwszy rzut oka, to nie potrzeba Ci dwóch Polarize Hull, a mając wyłącznie dwie umiejętności inżynieryjne lepiej wziąć Emergency Power to Shields I i Engineering Team II. Zamiast Beam Fire at Will wziąłbym Beam: Overload. Zwiększyłbym też trochę alokację mocy do auxiliary kosztem osłon. Wymień też jedną przednią wiązkę plazmową na torpedę, bo siedem beamów szybko pożera energię.

    Doro
    Participant
    #114153

    Beam Arraye wlasnie dlatego, ze lece na ogol burta w burte z wrogiem i bije w niego z wszystkich 6 naraz. O ile Fire at Riker nie rozladowywuje broni zupelnie ( leech i te sprawy ), to Overload wypija wszystko w oka mgnieniu. W trakcie walki podzial energii wyglada dzieki leechowi nieco lepiej.

    Dołączona grafika

    MnICH
    Participant
    #114154

    Patrzac po skillach booff-ow, to zupelnie nromalne, ze okret pada od byle czego. Nie masz zadnej umiejetnosci leczacej oslony (rsp nie wliczam, bo "dziala" tylko jak ktos Ciebie bije i to z energetykow...).Proponuje EpTS1 (na 30sec redukuje dmg na oslony), TSS 2 lub 3. Napewno wywalic jeden PH. Jako 2gi slot eng. warto dac aux2sif, albo EpTW2 (jak masz doffow do zmniejszanania cd na skillach typu EpTX).Osobiscie nie jestem zwolennikiem APO. Sam na karfim mam taktykow ustawionych tak: 1: TT1, BFaW2, APB2; 2: BFaW1, APB1. Mimo, ze mam 2x fire at will, to nie polecam tego, drugi tt moze byc lepszy. ;)Pozatym ja uzywam beam bankow, a dps robie chyba dosc slaby (w sumie wydaje mi sie, ze jeszcze nie latalem po stf tym setup-em ;P) - na DHC jest duzo lepiej, ale mi sie juz zdeka znudzilo ciagle latanie na dzialkach...Na koniec dodam, ze przy plazmowych beamach warto dorzucic beam z setu romulanskiego (nie 'zjada' energi) wraz z konsala do niego.

    Jamjumetley
    Participant
    #114155

    Rzeczywiście rozkład wygląda lepiej.Co do beamów - używasz siedmiu, nie sześciu. Kinetic Cutting Beam potrzebuje prawie tyle samo mocy (8) co każda inna wiązka (10).Przy poziomie mocy równym 125, każda z Twoich siedmiu broni dostaje 57 (125-6x10-8) jednostek. Jeżeli zamienisz jedną z broni na torpedę, pozostałe dostaną 67 (125-5x10-8) jednostek.Przy jednej wiązce mniej, pozostałe zadadzą minimalnie większe uszkodzenia (7x57=399 vs 6x67=402).Co do FAW vs BO - wolę ten drugi z dwóch powodów. Po pierwsze - uważam, że lepiej zadać większe obrażenia jednemu celowi, niż mniejsze kilku. BO może być w starciu decydujące, podczas gdy FAW to takie łaskotanie przeciwników. Po drugie - używając FAW możesz stać się priorytetowym celem dla kilku przeciwników. Używając BO "drażnisz" tylko jednego, wybranego wroga.

    MnICH
    Participant
    #114156

    Co do zjadania energi, to jeszcze gorsze sa buildy 4x dhc + 3x turret, a 'jakos' bardzo dobrze sie sprawdzaja. 😉 125 energi to jest cap na + dmg z mocy, a nie jej 'drain-a' przez bronie. Uzywjac eptw, plasmonica, syphona ladnie mozna temu przeciwdzialac. Ja zdecydowanie wole uzywac faw niz overload, a to 'smeranie' nie jest tak slabe. Np. w KASE spokojnie mozna bic brame i przy uzywaniu 1x FAW proby padaja bez dodatkowego ich targetowania. Natomiast BO 'trzeba' odpalac przy 125 energi w broni, by zmaksymalizowac jego obrazenia - w przeciwnym wypadku to tylko 'zalaskocze'. 😉 O lapanie mobkow na ten skill tez bym sie nie martwil, bo jak sie uzywa beam array, to jest sie caly czas w ruchu + 2 konsole -threat bardzo dobrze sie sprawdzaja.

    Doro
    Participant
    #114170

    Na wiekszosci okretow mam 4x dhc + 3x turret i miela wszystko jak leci, nie widze spadku mocy mimo niemal ciaglej jazdy na rapidzie i juz rzygam canonami. Walcze beamami bo sa takie..trekowe :)Torpedy odrzucam z powodu niekopatybilnego z reszta konta ostrzalu.

    LIBERTO
    Participant
    #114181

    jak masz ochote polatać beamami i z torpedką to polecam asaulta fed retrofita. ma na wyposażeniu kwantówki 190 stopni i z wiązkami fajnie się sprawdza. widok salwy wypalonej na spreadzie do kliku przeciwników od prawej do lewej twojej strony: bezcenne 😉

    Doro
    Participant
    #114206

    Uzywalem wczesnie Armitage z konsolką z Thunderchilda ( czyli oba PointDef, rakietowy i phaserowy ). Jakos nie zauwazylem u assaulta wczesniej tej torpedki. Ciekawe jak sprawdzilaby sie na Armitage to ... Wide angle torpedo + obie konsole PD + beamy + spread + FAW = madness o.o Zastanawiam sie, czy lepiej w tej roli od taktyka nie sprawdzilby sie naukowiec.edit : po 3 STFach - jeszcze nie ogarniam do konca tego, co sie dzieje na ekranie, ale to masowy morderca o.o

    LIBERTO
    Participant
    #114219

    pisząc o masowym mordercy masz namyśli ten build na armitage o którym wspominasz? nigdy nie latałem escort carierem fed i nie wiem jak to sie sprawdza

    Doro
    Participant
    #114223

    Tak, jest dośc wytrzymały a w misjach z duza iloscia przeciwnikow czysci pole bardzo szybko. Zauwazuelm jednak inny problem, zwiazany z petami. O ile fregaty karfika, czy tez shield drony wystrzeliwane z armitage dosc dobrze sobie radza, trzymaja rozkazow i sa w poblizu, to romulanskie mysliwce z reputacji to zal na kólkach, ciagle sie gubia, gina jak banki, bez ciaglego przelaczania miedzy intercept a attack mozna je zgubic na dystansie 20 km :/

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram