Karta okrętu

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • Zarathos
    Participant
    #5095

    Na karcie okrętu zawarte są następujące informacje:

    Klasa okrętu

    Wytrzymałość kadłuba - ilość pkt. uszkodzeń jaki może odnieść kadłub okrętu zanim zostanie zniszczony

    Karta uszkodzeń - z której tablicy korzystać przy sprawdzaniu odniesionych uszkodzeń

    Koszt ruchu - ile pkt energii trzeba wydać, żeby wykonać jeden ruch

    Łączna dostępna energia - suma pkt. energii produkowanych przez wszystkie systemy napędowe

    Liczba silników warp - ile silników warp ma okręt

    Energia warp - ile pkt. energii generuje poszczególny napęd warp. Jest to jednocześnie oznaczenie maks. wytrzymałości pojedynczego napędu warp.

    Energia impulsowa - ilość pkt energii generowanych przez napęd impulsowy. Jest to jednocześnie określenie wytrzymałości napędu impulsowego

    Broń energetyczna (może być parę pozycji w tym punkcie)

    Typ - nazwa broni, pomocna przy określaniu z czego się strzela

    Liczba - liczba broni tego typu zamontowana na okręcie

    Pola ostrzału - określają, jak zgrupowana jest broń i jakie pola ostrzału obejmują poszczególne grupy

    Moc maksymalna - ile punktów energii można maksymalne przydzielić do poszczególnych broni, określa jednocześnie maksymalną wytrzymałość poszczególnych banków.

    Karta ostrzału - informuje MG z jakiej pozycji w tablicy ma korzystać przy obliczaniu szans na trafienie

    Modyfikatory - określa, czy dana broń ma modyfikatory do trafienia zależne od odległości od celu

    Broń torpedowa (może być parę pozycji w tym punkcie)

    Typ - nazwa broni, pomocna przy określaniu z czego się strzela

    Liczba - liczba broni tego typu zamontowana na okręcie

    Pola ostrzału - określają, jak zgrupowana jest broń i jakie pola ostrzału obejmuje

    Moc aktywacji - pokazuje, ile trzeba wydać pkt energii, aby załadować wyrzutnię

    Karta ostrzału - informuje MG z jakiej pozycji w tablicy ma korzystać przy obliczaniu szans na trafienie

    Moc broni - ile uszkodzeń zadaje broń, lub ew. z jakiej tablicy korzystać przy określaniu ilości uszkodzeń

    Osłony

    Współczynnik ochrony - podaje, ile punkt uszkodzeń może pochłonąć pole na każdy przydzielony punkt mocy

    moc maksymalna - maksymalna ilość punktów energii jaką można przydzielić każdemu generatorowi

    Romulański krążownik klasy V-30/I

    Wytrzymałość kadłuba - 30

    Karta uszkodzeń - C

    Koszt ruchu - 4/1

    Łączna dostępna energia - 68

    Liczba silników warp - 2

    Energia warp - 24

    Energia impulsowa - 20

    Broń energetyczna

    Typ - RB-9

    Liczba - 8

    Pola ostrzału - 4f, 1p, 1s, 1p/a, 1s/a

    Moc maksymalna - 6

    Karta ostrzału - W

    Modyfikatory - +3 (1-8), +2(9-16), +1 (17-20)

    Broń torpedowa

    Typ - RPL-3

    Liczba - 1

    Pola ostrzału - f

    Moc aktywacji - 8

    Karta ostrzału - T

    Moc broni - sprawdź w tablicy

    Osłony

    Współczynnik ochrony - 1/3

    Moc maksymalna - 13

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram