Na karcie okrętu zawarte są następujące informacje:
Klasa okrętu
Wytrzymałość kadłuba - ilość pkt. uszkodzeń jaki może odnieść kadłub okrętu zanim zostanie zniszczony
Karta uszkodzeń - z której tablicy korzystać przy sprawdzaniu odniesionych uszkodzeń
Koszt ruchu - ile pkt energii trzeba wydać, żeby wykonać jeden ruch
Łączna dostępna energia - suma pkt. energii produkowanych przez wszystkie systemy napędowe
Liczba silników warp - ile silników warp ma okręt
Energia warp - ile pkt. energii generuje poszczególny napęd warp. Jest to jednocześnie oznaczenie maks. wytrzymałości pojedynczego napędu warp.
Energia impulsowa - ilość pkt energii generowanych przez napęd impulsowy. Jest to jednocześnie określenie wytrzymałości napędu impulsowego
Broń energetyczna (może być parę pozycji w tym punkcie)
Typ - nazwa broni, pomocna przy określaniu z czego się strzela
Liczba - liczba broni tego typu zamontowana na okręcie
Pola ostrzału - określają, jak zgrupowana jest broń i jakie pola ostrzału obejmują poszczególne grupy
Moc maksymalna - ile punktów energii można maksymalne przydzielić do poszczególnych broni, określa jednocześnie maksymalną wytrzymałość poszczególnych banków.
Karta ostrzału - informuje MG z jakiej pozycji w tablicy ma korzystać przy obliczaniu szans na trafienie
Modyfikatory - określa, czy dana broń ma modyfikatory do trafienia zależne od odległości od celu
Broń torpedowa (może być parę pozycji w tym punkcie)
Typ - nazwa broni, pomocna przy określaniu z czego się strzela
Liczba - liczba broni tego typu zamontowana na okręcie
Pola ostrzału - określają, jak zgrupowana jest broń i jakie pola ostrzału obejmuje
Moc aktywacji - pokazuje, ile trzeba wydać pkt energii, aby załadować wyrzutnię
Karta ostrzału - informuje MG z jakiej pozycji w tablicy ma korzystać przy obliczaniu szans na trafienie
Moc broni - ile uszkodzeń zadaje broń, lub ew. z jakiej tablicy korzystać przy określaniu ilości uszkodzeń
Osłony
Współczynnik ochrony - podaje, ile punkt uszkodzeń może pochłonąć pole na każdy przydzielony punkt mocy
moc maksymalna - maksymalna ilość punktów energii jaką można przydzielić każdemu generatorowi
Romulański krążownik klasy V-30/I
Wytrzymałość kadłuba - 30
Karta uszkodzeń - C
Koszt ruchu - 4/1
Łączna dostępna energia - 68
Liczba silników warp - 2
Energia warp - 24
Energia impulsowa - 20
Broń energetyczna
Typ - RB-9
Liczba - 8
Pola ostrzału - 4f, 1p, 1s, 1p/a, 1s/a
Moc maksymalna - 6
Karta ostrzału - W
Modyfikatory - +3 (1-8), +2(9-16), +1 (17-20)
Broń torpedowa
Typ - RPL-3
Liczba - 1
Pola ostrzału - f
Moc aktywacji - 8
Karta ostrzału - T
Moc broni - sprawdź w tablicy
Osłony
Współczynnik ochrony - 1/3
Moc maksymalna - 13