Forum Rozmowy (nie)kontrolowane Mesa Gry MMO - co sprawia że gramy w nie lub porzucamy.

Gry MMO - co sprawia że gramy w nie lub porzucamy.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Participant
    Temat może niezwiązany ściśle z fantastyką, ale pasujący do wielu gier s-f.

Nudzenie się grami.

Zawsze zastanawiałem się co sprawia że jakaś gra jest oblegana przez graczy przez lata, a inne, nawet mimo że w początkowej fazie istnienia grało w jakąś grę setki tysięcy osób, znikają. 

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii, dłużej grałem tylko w 3 gry MMO. Co u mnie sprawiło że porzuciłem dwa pierwsze tytuły?

Pierwszą grę porzuciłem z dwóch powodów: producent na siłę starał się przyciągnąć nowych graczy, przez gra stała się banalnie prosta, co przełożyło się na komfort gry, no wiecie, sporynapływ graczy którzy emocjonalnie nie dorośli nawet do tetrisa.

Drugą grę porzuciłem bo developer który przejął tenże tytuł, niejako "na siłe" usiłuje zamordować tą grę, z racji iż jest konkurencyjny dla jego flagowego produktu, i w tej chwili gra to skrzyżowanie Metina, z tablicą ogłoszeniową w gimnazjum.

Powrót do Star Trek Online

STO wróciłem po kilku latach pełen obaw, czy tu też czasem nie porobiło się źle. Są zauważalne zmiany na minus, jednak parę plusów także jest, co równoważy całość. Na razie nie Cryptic nie sprawia iż mam ochotę uciekać od tej wspaniałej gry.

Co mi się teraz w STO nie podoba, to ułatwiacze, gra prowadzi Cie za rękę co masz zrobić, gdzie iść, itp. Jak zaczynałem grę, nie bło tak łatwo, i czasem trzeba było troszkę się naszukać.

Jeszcze jeden minus, nadmiar boxów. 

Co mi się podoba w STO, to cały czas nowy kontent, może nie zawsze dobrze współgrają ze sobą epizody, i nie zawsze są ciekawe to jednak dosyć często są nowości w grze.

Ciekawi mnie co sprawia że inni pozostają lub porzucają gry.

Jamjumetley
    Participant