Flotowa kopalnia dilithium

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • Smiecho
    Participant
    #7438

    Dołączona grafika

    Dla niektórych będzie to zaskoczenie, dla niektórych wręcz odwrotnie. Floty w Star Trek Online już niedługo doczekają się kolejnej posiadłości, którą będą mogły rozwijać identycznie, jak bazę i ambasadę. Tym razem będzie to kopalnia dilithium, której rozwój da graczom kilka profitów. Rozwój kopalni będzie przypominał rozwój ambasady - zarówno pod kątem organizacji, jak również ilości koniecznych do tego środków. Całość będzie podzielona na trzy ścieżki, a każda z nich będzie miała trzy etapy.

    [more]

    Dołączona grafika

    Główna ścieżka rozwoju - "Dilithium Mine" - będzie związana z wyglądem kopalni. Już poziom "zerowy" da graczom możliwość przeniesienia się do lokalizacji, gdzie będzie umieszczona kopalnia, ale kolejne etapy dadzą możliwość wejścia do wnętrza (poziom 1) i wyjścia na zewnątrz w kombinezonie środowiskowym (na poziomie 2). Postępy w rozwoju tej ścieżki będą nagradzane upustami na wymagania dotyczące dilithium w przyszłych projektach flotowych (we wszystkich posiadłościach), dzienną misją na wydobycie tego kruszcu, a także możliwością rafinacji rudy dilithium powyżej dziennego limitu.

    Druga ścieżka rozwoju to "Trade". Jej rozwój da nam upust na ilość potrzebnych "commodities" we flotowych projektach, możliwość kupna niedostępnych w inny sposób konsol inżynieryjnych, a także zmniejszony "cooldown" na przybycie frachtowca handlowego (Azura II, Vov?wl, Suliban Cell).

    Postępy ostatniej ze ścieżek - "Development" - dadzą graczom rabat na wymagania dotyczące Fleet Marków w projektach flotowych, możliwość kupna flotowych napędów (Warp Core oraz Singularity Warp Core), jak również oficerów pokładowych (duty officer) oraz misje dla nich.

    Dołączona grafika

    Baza będzie znajdować się w sektorze Beta Ursae, niedaleko stacji Isihl. Możliwe będzie odblokowanie transportu pomiędzy baza floty i kopalnią. Należy również spodziewać się "projektów specjalnych", które na wzór i podobieństwo tych w bazie i ambasadzie pozwolą na kosmetyczne zmiany wyglądu i ożywienie posiadłości.

    Termin wprowadzenia kopalni do gry nie jest jeszcze znany, ale można spodziewać się, że będzie to w najbliższym miesiącu.

    Źródło: Legacy of Romulus Dev Blog #23

    [/more]

    stram
    Participant
    #113169

    Wnętrze tej bazy wygląda prawie identycznie, jak Hyperion ze "StarCrafta 2". Jakieś takie ono mało "startrekowe".

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram