Forum › Star Trek Online - Forum serwisu STOnline.pl › Uniwersum Gry, porady i taktyka › Eskortowce / Escorts
Jakie macie umiejętności Active Space z Duty Officer na eskorcie?Aktualnie latam z 2x Projectile Weapons Officer 3x Maintenance Engineer
powiedzcie mi wiec z wlasnego doswiadczenia lepiej miec Tactical Escort Retrofit czy Sao Paulo Class
niewidzialnosc/can load cannon przy czym prosze o opinie co do obu zdolnosci (czy ta niewidzialnosc daje taki efekt jak na statkach klingonow-atak i ucieczka w niewidzalnosc czy te po wyjściu z niewidzialnosci nie mozna jej ponownie zastosowac?), (jaki efekt daje can load cannon i czy mozna to zastąpić jakąś zdolnością oficerów?)
myślę też o konsolach z kilku innych statków więc moze o nie zapytam bo po co śmiecic gdzie indziej:
1. Rhode island class retrofit - consola Photonic displacer (z tego co zrozumialem maskuje on statek) ale w jaki sposób?
2. Heavy Escort Retrofit: Thunderchild class - konsola automatycznych dzialek phazerów (turrentow) prosilbym o opisanie jak ta konsola dziala? Czy jest efektywna w zwalczaniu celow oraz czy to dodaje nam kilka dodatkowych turrentów?
1. Konsola z Rhode Island działa w ten sposób, że "kopiuje" twój statek i ta kopia przez chwilę strzela do przeciwnika, w tym samym czasie twój statek dostaje bonus do maskowania i możesz zwiać dzięki temu.
2. Ta konsola działa jak dodatkowy turret który sam sobie wybiera cele i do nich automatycznie strzela. Jeżeli ktoś nie odpali ciężkiej torpedy z bardzo bliska albo kilku na raz to możesz się doładowanymi torpedami nie przejmować z tą konsolą.
Cześć.Który escort dla inżyniera - Tactical Escort retrofit czy Multi-vector Advanced? Przeznaczenie pvp, pve.
Jak chcesz mieć eskorta który najlepiej wykorzysta bonus jaki daje do zdolności inżynieryjnych kapitan-inżynier to tylko Fleet Escort albo Sao Paulo jak Ci się Defiant podoba. MVAE (i Advanced Escort) to okręty dla naukowców, a Tactical-retro dla taktyków.Ale tak prawdę mówiąc najwięcej zależy od twojego stylu gry. Sprawdź układ BO i konsol i wybierz co Ci się podoba i będzie pasować pod Twój styl. Na tym poziomie nie ma lepszych czy gorszych okrętów. Są gracze. Źli, dobrzy i ci z dużą ilością konsol z C-Store.
WitamLatram moim ślicznym Advance Escort (Prometusz) i nadal brak mi odpowiedniej siły rażenia. Miałem 3xDual Phaser Beams 1xQunatum Torpedo, z tyłu 3xturret. Dzaiałka są niby fajne (szczególnie z Rapid Fire) ale jdnak brak im kopa. Z innej strony zauważyłem, że często nie wykorzystuje zwrotności okretu, szczególnie przeciw dużym wolnym przeciwnikom - mam jej nadmiar 😉 Zrobiłem więc "Pierdzący Build" Przód: 4xDual Phaser Beams z tyłu 3xQunatum Torpedo.Umiejętności to oczywiście Beam Ovrload, Torpedo Spread, High Yeld, wszelkiej maści ataki alfa, omega, gamma (+manewry unikowe), trochę łatania osłon, leczania i odporności na wiązke trakcyjną. Oczywiście konsole dające dodatkowe procenty do broni.Narazie grałem tylko PvE na prostych misjach, strzelało się całkiem dobrze. Zjechanie osłon do ćwierci mocy, obrót i torpedy...efekt dewastujący. Szybkie oddalenie się od przeciwnika , wolne podejście aby osłabic osłony (dobrze osłabić dwa pola oson obok siebie) i znów na szybkim odejściu salwa z torped. Co wy na to na taki pomysł? Ktoś uzywał czegoś podobnego?Edit: Tak, o turret mi chodziło a nie cannons. 🙂
Miałem 3xDual Phaser Beams 1xQunatum Torpedo, z tyłu 3xcannons.
Raczej turrety, cannonów na rufę nie założysz. Chyba, że latasz tyłem do przodu 🙂 Masz przecież nawet w ich opisie "fore weapon" 🙂
Spróbuj dać na dziób kombinację 3x heavy cannons plus wyrzutnia torped (albo i 4 x cannons, też działa w PvE), na rufę zaś 2 x beam array plus wyrzutnia - albo 3 x wieżyczka. Może zacznie Ci odpowiadać taki build 🙂
Nigdy nie używałem więcej niż jednej wyrzutni jeżeli miałem jakiekolwiek inne uzbrojenie. Ale co kto lubi. Znajdź sobie taki układ jaki Ci pasuje i dłub przy nim i taktyce wykorzystania dopóki nie będzie działał tak, jak chcesz.Ja osobiście zawsze lubiłem latać beamscortem: 3 DBB z przodu, 3 Beam Array z tyłu i torpeda z przodu do kopania kadłuba. Z tym, że koncentrowałem się mocno na oslabianiu obrony przeciwnika: Beam Terget Subsystem III (Engine na eskorty, Shield na krążowniki i Sci), Beam Overload do szybkiego zdejmowania pól. Tachyon Beam ze Sci do pomocy z polami. Potem HYT II z kwantówki (albo ciągły ostrzał chornitonowymi - fajnie zwalniają przeciwnika) i tyle. Jak miałem wyjątkową wenę to ładowałem zamiast DBB same arraye i robiłem za krążownik eskortowy. Salwa z 8 wiązek fajnie działała, szczególnie, że trudno wyjść spoza optymalnej strefy ostrzału - eskortowce są wystarczająco zwrotne żeby móc ustawić się jak trzeba.Jakbym teraz grał to postarałbym się o dwie części zestawu Omega z STFów i zamontował wiązki tetryonowe - zjadacz pól idealny 😀
Jeżeli szukasz bulidów i znasz angielski to polecam ten temat:
http://forums.startrekonline.com/showthread.php?t=244532
Przeczytaj pierwsze posty, reszta to spam z kilkoma sensownymi wypowiedziami na kilkaset.
A ja mam pytanie odnośnie eskortowców: czy jest jakaś znacząco różnica, pomiędzy Advanced escort, a MVAE? Warto w ogóle inwestować te 2000 cp w MVAE?
Różnica jest taka, jak w stosownych opisach. MVAE posiada stanowisko lt.cmdr. sci i lt. tac, a AE odwrotnie. Te 2000 CP płacisz głównie za konsolę pozwalającą rozdzielić okręt na trzy części. Można ją wrzucić na obie wersje statku.
Escort Retrofit vs Advanced Escort
Mam do Was pytanie dotyczące w/w okrętów (wersja fleet).
Już niedługo święta które zbiegną się akurat z uciułaniem przeze mnie potrzebnej ilości Dill na zakup nowego stateczku.
Do tej pory radośnie pomykam patrolowcem i czlowiek dorobił się setu i broni tylko "lepsiejszego" stateczku brak.
Wymienione w temacie stateczki mają swoje wady i zalety. Mimo swojego faworyta fajnie by było, gdybyście doradzili który zakupić.
Ja bym wybrał AE przede wszystkim ze względu na stanowisko naukowe (takie zboczenie z gry). Poza tym 5 kosnol tac oraz lepszy hull i osłony dla mnie robią różnicę.
Jeżeli masz Fleet Patrol Escort, to kup Tactical Retrofit. Advanced jest ok, jeżeli masz konsolę Multi-Vector do podziału. W innym wypadku to taki sobie okręt. Jeżeli nie masz Fleet Patrol Escorta, to zastanów się nad kupnem tego, a nie tych dwóch, które wymieniłeś. Ma jedną konsolę taktyczną mniej, ale za to ciekawszy układ reszty, zdaje się, że uniwersalnego ens czyli możesz go bardziej unaukowić, albo pójść w inżynierię no i jest bardziej odporny (lepsze pola, mocniejszy kadłub) niż obydwa. Płaci się za to mniejszą silą ognia (konsola taktyczna) bo, bądźmy szczerzy - trzeci taktyczny oficer, zwłaszcza tylko ens. nic ani AV ani TR nie dają. Wg mnie patrolowce to wyjątkowo niedoceniane okręty.
trzeci taktyczny oficer, zwłaszcza tylko ens. nic ani AV ani TR nie dają.
Tu się nie zgodzę bo 3 ens można z powodzeniem wykorzystać, ale to się wiąże z pewnymi wydatkami (oczywiście zależy do czego przeznaczymy okręt)
Ciekawe czy Advenced Escort (czy to wersja fleet czy zwykla) dalej posiada pewien błąd który dyskwalifikuje go w momencie użycia konsoli Multi-Vector (w pvp)
Problem polegał na tym, że w momencie użycia tej konsoli nie działały konsole RCS - będę musiał to sprawdzić w wolnej chwili.
Escort Retrofit sobie daruj to chyba jeden z najsłabszych eskortowców w tej grze 🙂
Zdecyduj się na jeden z tych modeli:
Fleet Patrol Escort
Fleet Tactical Escort Retrofit
Fleet Advanced Escort