DPS

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • Author
    Posts
  • Anonymous
    Guest
    #107783

    a do czego służy ten AdvencedCombatTracker?

    do pomiaru przebiegu walki tj. zadane obrazenia, skutecznosc oslon itp.

    Jeśli chodzi o kwestię DPS to chciałbym kogoś poprosić o wyjaśnienie jak skonfigurować ACT oraz plugin, by można było dokładnie odczytać dane o zadanym dmg.

    1. sciagasz act, sciagasz plugin (v1071)

    2. instalujesz act, odpalasz

    3. klikasz zakladke plugins, wybierasz i wlaczasz (v1071)

    4. w grze wpisujesz /combatlog 1 (wlacz) lub 0 (wylacz - po co ma caly czas zbierac dane)

    5. w act przechodzisz do zakladki options, wybierasz plik loga

    (x:GrySteamsteamappscommonstar trek onlineStar Trek OnlineLivelogsGameClient)

    6. po zakonczonej walce w pierwszej zakladce act beda wyniki

    Wedlug aplikacji "Starship Weapons Calculator" (zakladajac, ze pokazuje poprawne dane)

    nie pokazuje dokladnych - aktualizacje skonczyly sie z sezonem 4 bodajze. Ale mozesz tam sprawdzic np. jak dzialaja modyfikatory 😉

    na beamach nawet nie miałem zamiaru się koncentrować. jeżeli ktoś koniecznie chce zrobić analogiczne pomiary dla nich, proszę się do mnie zgłosić w grze (@juganda47)

    bo nie ma po co, sprawa jest jasna eskort z dhc + torpeda + turrety zrobi 8k+ dpsu, krazownik z beamami maksymalnie 5-6k

    FAB
    Participant
    #107816

    @JaremilusBardzo dziękuję Jar za opis. Mam jeszcze jedno pytanie: czy testowałeś może plugin v2010?

    mad
    Participant
    #107821

    no ja też dziękuje za wyczerpujący temat, większości ne kumam 😮 ale z czasem stanie się jasne

    Beret
    Participant
    #108817

    Pisze teraz z kom i nie moge sie upewnic ale czy misje doff, zakladka zdaje sie personal nie umozliwiala robic przegladow, konserwacji itd. na naszym okrecie co czasowo dawalo nam bonus do roznego rodzju statow poprawiajac je dzieki czemu chociazbu dps sie zwiekszy???

    Ugand
    Participant
    #108823

    Pisze teraz z kom i nie moge sie upewnic ale czy misje doff, zakladka zdaje sie personal nie umozliwiala robic przegladow, konserwacji itd. na naszym okrecie co czasowo dawalo nam bonus do roznego rodzju statow poprawiajac je dzieki czemu chociazbu dps sie zwiekszy???

    jeżeli z tych misji wejdzie krytyk, to tak

    Doro
    Participant
    #109613

    Kto wiekszy DPS wykręci w mass pve ( np Mirror, gdzie wrogowie w grupach po kilka statkow ) :- taktyk w escorcie na samych canonach ( superszybkie tempo ostrzalu pojedynczych + dmg od wybuchajacych )- taktyk na skilach obszarowych ( torpedy + co, beamy czy canony lepsze ? )- science + skile obszarowe, czarne dziury itp rifty ?Jaki uklad proponujecie na wymaksowanie takiego dps ? Strona, okret, rasa, uzbrojenie. Obecnie wlasna rasa w bortas tactical na canonach + disruptor autocanon udalo sie zrobic w ogarnietej grupie Mirror event w czasie ciut opnizej 3 minut. Interesuje mnie poprawienie tego 🙂

    MnICH
    Participant
    #110921

    Przegladajac forum sto natknalem sie na ciekawostke zwiazana z ACT napisana przez jednego z graczy:

    Hilbert's combatlog script for ACT *does* for the record have a deficiency. It will only track the *first* instance of repeating damage, if the subsequent damage instances, within a given time are the same damage.

    It's really bad at calculating plasma fire damage, for instance- if a plasma fire deals 114 plasma damage 8 times, it'll only read it dealing that damage once.

    Zrodlo

    Osobiscie kiedys staralem sie zobaczyc ile dmg z dot-y zadaja romulanskie torpedy. O dziwo w act wlasnie jakos dziwnie malo wartosci bylo, nie dosc, ze prawie w ogole nie bylo obrazen z dot, to samych torped jakby tez malo... Niedawno w ustawce testowej pvp wystrzelilem kilka salw z romulanskiej wyrzutni i obrazenia jakie przedostaly sie przez oslony (zadna torpeda nie walnela prosto w kadlub) + ogien po kilku salwach (3, badz 4 i bez HY) zjadly prawie polowe hulla jem'hadar attack ship-owi. Ktos robil dokladniejsze testy tychze torped?

    FAB
    Participant
    #110946

    Czy ktoś z Was robił jakieś badania/testy jak na DPS wpływa Console - Engineering - EPS Flow Regulator?

    Teoretycznie dzięki tej konsoli strzelamy bronią energetyczną z "większą mocą", gdyż energia szybciej wraca do maksymalnego stanu.

    Zarathos
    Participant
    #110949

    Jeżeli nic się od końca zeszłego roku nie zmieniło (a nie czytałem, żeby coś się zmieniło) to nie mają one kompletnie żadnego wpływu na moc ognia. Jedyne, w czym pomagają to szybciej odzyskać energię po Beam Overload i przyspieszają transfer energii między systemami.

    Slawek
    Moderator
    #110950

    No czyli teoretycznie na DPS wpływa 🙄

    Poza tym Ugand jakiś czas temu sprawdzał i rzekomo sam power transfer wpływa też na odzyskiwanie mocy po wystrzeleniu broni. Tak czy inaczej, osobiście konsoli już nie używam (tylko Rule 62, jeśli już), za to mam 6-9 punktów w Starship EPS, który nie tylko wpływa na transfer mocy, ale także skille typu Emergency Power to..., nie tylko w postaci dodatkowych punktów mocy, ale także poziomem regeneracji w przypadku EPtS itp.

    MnICH
    Participant
    #110952

    Poza tym Ugand jakiś czas temu sprawdzał i rzekomo sam power transfer wpływa też na odzyskiwanie mocy po wystrzeleniu broni.

    Kiedys na "oko" przygladalem sie tym konsolom na beam boat (4 sztuki) i wydawalo mi sie, ze troche szybciej wracala energia, ale roznica nie byla zbyt duza. Ciekawsze bylo zalozenie 4 konsol do zwrotnosci, dhc i "drift-owanie" Negh'Var-em. ;P

    Starship EPS, który nie tylko wpływa na transfer mocy, ale także skille typu Emergency Power to..., nie tylko w postaci dodatkowych punktów mocy, ale także poziomem regeneracji w przypadku EPtS itp

    Przypadkiem na regen oslon w epts nie wplywa Starship shield emitters (a moze oba?O.o)? Tak nawet podaje skill planner.

    Slawek
    Moderator
    #110953

    Oba. Też byłem zaskoczony, ale celowo testowałem respeci na tribblu przed wprowadzeniem Vesty i mogę potwierdzić, że mój EPtS3 nie tylko wpływał na bonus mocy, ale także poziom regeneracji w zależności od tego czy miałem 3 punkty, czy 9.

    Ugand
    Participant
    #110955

    rzekomo sam power transfer wpływa też na odzyskiwanie mocy po wystrzeleniu broni.

    nie rzekomo tylko faktycznie. robiłem jeszcze testy (wieki temu) z Jaremilusem, nagrywając wszystko frapsem, a następnie licząc ilość klatek niezbędną do uzyskania wartości bazowej. otrzymane wyniki zgadzały się z wartościami oczekiwanymi. test był powtarzany bodajże 8 razy z jedną konsolą eps i 8 bez niej.

    FAB
    Participant
    #110958

    Dziękuję za wyjaśnienia. Teraz gdy już ustalone jest, że konsola ma wpływ na DPS, czy jesteście w stanie oszacować jak duży ma wpływ, tzn. ile procent można zyskać?

    Ugand
    Participant
    #110969

    Dziękuję za wyjaśnienia. Teraz gdy już ustalone jest, że konsola ma wpływ na DPS, czy jesteście w stanie oszacować jak duży ma wpływ, tzn. ile procent można zyskać?

    odpowiedź brzmi: nie mam pojęcia, gdyż okazało się, że pomimo intuicyjnego wniosku, który nasuwa się po wcześniejszym poście, EPS nie ma najmniejszego wpływu na dps.

    "Cryptic, gdzie tu logika?" kilku(nasto) krotnie to sprawdzałem, minimalizując zmiany. jedyną zmienną była konsola którą wkładałem, zdejmowałem. ostrzeliwany okręt nawet nie używał osłon, gdyż liczenie dmg z nich jest trochę inne. wyniki, w obu przypadkach, były identyczne.

    innym wyjaśnieniem może być też to, że ACT może być beznadziejnym programem do robienia jakichkolwiek rodzajów pomiarów.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram