Ankieta

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • ankieter
    Participant
    #2705

    Szanowni fani Star Trek

    Jestem studentem socjologii i piszę pracę na temat internetowych społeczności fanów. Skonstruowałem na potrzeby badawcze ankietę. Ankieta jest anonimowa i użyta będzie wyłącznie w statystycznych opracowaniach służących celom naukowym.

    Bardzo Proszę was o odrobinę waszego czasu (ankieta jest krótka), który zajmie wam wypełnienie ankiety.

    Wypełniając ją bardzo pomożecie mi w napisaniu pracy.

    Ankietę umieszczam na poście.

    Można ją skopiować do edytora, uzupełnić i wysłać mi na adres e-mail: ankieter-soc@o2.pl

    Możecie ją też, wypełnioną zamieścić jako post.

    Odpowiedz można zaznaczać np. odmiennym kolorem, a w pytaniach otwartych wpisać odpowiedź zamiast kropek.

    Z góry dziękuję za wypełnienie.

    Oto ankieta:

    Szanowni Państwo

    Jestem studentem V roku socjologii Uniwersytetu Gdańskiego i przeprowadzam wśród Internautów - fanów różnych zjawisk z dziedziny kultury popularnej, badanie socjologiczne na temat wpływu Internetu na kształtowanie i zmianę charakteru ludzkich społeczności. Badanie jest anonimowe, tj. odpowiedzi na pytania ankiety są objęte całkowitą tajemnicą i będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Uprzejmie proszę o udzielenie szczerych i wyczerpujących odpowiedzi.

    1. Czy ma Pan(i) jakiś jeden ulubiony film, serial, książkę, autora lub inne zjawisko, którego jest Pan(i) fanem (chodzi tu o coś co lubi Pan(i) najbardziej)? Jeśli tak proszę podać co to jest.

    …………………………………………………………………………………………………...

    2. Czy zna Pan(i) innych fanów tego zjawiska? Chodzi tu o znajomości „on-line” - w Internecie, jak również „off-line”- poza Internetem (proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź).

    1. tak

    2. nie --> proszę zakończyć wypełnianie ankiety.

    3. Których znajomości jest więcej (proszę zaznaczyć właściwą odpowiedź)?

    1. tych w Internecie