Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG zmiany w nowej bitwie Re: zmiany w nowej bitwie

Coen
Participant
#12647

Kronos ja proponuje w ogole przy wszystkich torpedach korzystac z rzutów, najlepiej z kosci k20. I byłoby to tak, okret ma mozliwosc wymanewrowania 30% torped, a więc rzucasz 1k20. Wyniki 1-6 torpedy nie trafiają, 7-20, trafiają. Zaś przy 55% Q'baH'a to byłoby to 1-11 nie trafiają a 12-20 trafiają i juz:]

W kwestii polaronówek to również mozna wykorzystac czynnik losowy, ale te 50 000 uszkodzen powinno byc zawsze i dodawac sie do tamtych nawet jak przejdą one przez osłony, oraz zawsze powinno wyłanczac trafiony system na 1 rundę.

Thengel; jeśli juz to walka dwoch flotylli okretów, bo armie to maja kilkadziesiat do kilku tysiecy okretów

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram