Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG zmiany w nowej bitwie Re: zmiany w nowej bitwie

Qbah
Participant
#12574

Pieknie, pieknie ❗ A Krusty, nie jestes sam 😛 Jeszcze Thengel i kasyno maja krotkie opisy... i promy i wahadlowce 😛

Co sie tyczy usterek, to u samej gory jest napisane, ze dezruptory pulsowe Mk5 robia 750 DMG, natomiast Mk6 5000 DMG, ale w moim wahadlowcu sa dwa Mk6, a Ty, Kronosie, napisales, ze kazdy robi 750 DMG w jego opisie 🙂

A teraz do zasad:

9500 - 11000 - 50% 

12500 - 14000 - 60%

A co, jezeli ktos ma zwrotnosc 11500 (np. ja 🙂 ) ❓

800 - 1000 - 70 % 

100 - 1500 - 80 % 

2000 - 3000 - 90%

Podobnie tutaj, jak to jest przy zwrotnosci np. 1800 ❓ I brakuje jednego zera w "1000" przy "80%" 😛

(...)

Co sie tyczy regeneracji, to dobry pomysl, ze kadlub max sie o 10% podniesie (4 tury) i zeby odejmowac najpierw od pola integrujacego... Ale regeneracja tego pola powinna byc ciut wieksza, moim zdaniem. Proponuje 30% na ture. Co Wy na to ❓

Poza tym, pare literowek w przedstawieniu zarysow sytuacji w tej czesci galaktyki, ktore jednak nie obnizaja przyjemnosci z czytania tego tekstu. To chyba wszystko...

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram