Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG zmiany w nowej bitwie Re: zmiany w nowej bitwie

Kronos
Participant
#11817

Dobra małe wyjaśnienie ;)CoenPo pierwsze dezruptory pulsowe nieliczac klasy 20 ile mają pocisków w seri? - jeden ale to już wyjaśniło sięPo drógie mk 20 to dezruptory nowego typu, nie starego - chym, Wolf mówił mi że starego ale to w sumie mało ważne po prostu strzelają inaczej niż pozostałePo trzecie te 5% od polaronówek to jest uszkodzenie pięciu procet pancerza, czy zadanie 5% uszkodzeń przewidzianych dla tej totrpedy? - jest to 5% uszkodzenie pancerzaPo czwarte lepsze jest to wyjscie nr. 2 w sprawie pancerza - a co inni na to ? pytam głównie federastów bo klingoni mają takie kadłuby że długo potrwa zanim je zniszczycie. Zgodnie z przeliczeniem Vor`Cha ma kadłub = 2.700.000 więc sami widzicie ;]Po piąte, jak żyje (nie liczac opisu Excelsiora typu 😎 niespotkałem sie z przechwytywaniem torped, w SFC 1 i 2 jeszcze było, ale to rakiet. - czyli bez sprzeciwów, torpedy można tylko wymanwerować i koniec***********************************************Teraz odnośnie waszych nocnych pomysłów, mam nadzieję że to zmęczenie ;]Co wy z tymi podwójnymi osłonami i super statkami ? To miała być normalna bitwa z normalnymi klasycznymi statkami z niewielkimi modyfikacjami a nie jakieś super krążowniki które z Borgiem mogły by walczyć. Pamiętajcie że walczymy między sobą a nie z kolektywem czy gatunkiem 8472, zwykłe statki też są fajne ;)Więc jeżeli niema więcej zastrzeżeń to proponuje powoli na poważnie zacząć wybierać sobie statki z listy i je przeliczać i umieszczać na forum dla ewentualnej korekty ;)To tyle wyjaśnień i uwag z mojej strony 😉

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram