Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › zmiany w nowej bitwie › Re: zmiany w nowej bitwie
Uwaga ! Uwaga ! Oto Zasady nowej bitwy 😉
******************************************
Uzbrojenie Imperium Klingońskiego :
1. Disruptory pulsowe.
Mk 5 - 750 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń
Mk 6 - 5 000
Mk 8 - 7 000
Mk 10 - 8 000
Mk 12 - 11 250
Mk 14 - 20 000
Mk 16 - 30 000
Mk 18 - 65 000 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń
Mk 20 - 7 800 (5 strzałów w serii) - jest to dezruptor starego typu i strzela 5 pociskami łącznie 7.800x5 = 39.000
2. Działa disruptorowe - wiązkowe
Mk 7 - 2 500
Mk 8 - 5 000
Mk 10 - 10 000
Mk 12 - 20 000
Mk 14 - 30 000
Mk 16 - 32 000
MK 18 - 36.000
Mk 20 - 45.000
3. Sieć.
5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy)
Torpedy :
1. Fotonowe - 350.000 vs osłony/175.000 vs pancerz
2. Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz - trafiony system nie działa przez dwie tury, dodatkowo uszkodzenie 5% kadłuba
3. Jonowe - 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz - zasady celności i użycia takie jak przy federacyjnych trikobaltówkach ( Ale też ograniczenia w ilościach nie tak jak w trikobaltówkach ale jednak żeby były )
Torpedy myśliwców i promów : fotonowe 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba
*******************************************
Uzbrojenie Federacji :
Głowice Bojowe
Typ Osłony Pancerz
Mikro Torpedy Fotonowe 20.000 10.000
Torpedy Fotonowe MK 1 180.000 90.000
Torpedy Fotonowe MK II 220.000 110.000
Torpedy Fotonowe MK III 270.000 135.000
Torpedy Fotonowe MK IV 290.000 145.000
Torpedy Kwantowe 729.000 364.500
Torpedy Trikobaltowe 2.500.000 1.500.000 + Uszkodzenia podprzestrzenne ( Tu podobna skala co w jonówkach tylko mocne restrykcje i ograniczenia co do użycia, w końcu to broń podprzestrzenna no i spore ograniczenie ilościowe )
Fazery :
Fazer Banks MK II 1.000
Fazer Banks MK III 2.500
Fazer Banks MK IV 3.500
Fazer Banks MK V 3.800
Fazer Banks MK VI 5.500
Fazer Banks MK VII 7.800
Fazer Banks MK VIII 9.200
Fazer Banks MK IX 9.600
Fazer Arrays MK VI 9.400
Fazer Arrays MK VII 9.800
Fazer Arrays MK VIII 12.000
Fazer Arrays MK IX 20.000
Fazer Arrays MK X 28.000
Fazer Arrays MK XI 30.000
Fazer Arrays MK XII 40.000
Fazery Pulsacyjne 50.000 uszkodzeń osłon np. Defiant
*********************************************
Ogólne :
Zwrotność - wymijanie torped - torpedy fotonowe, polaronowe, kwantowe
2000 - 3500 - 10%
3500 - 5000 - 20%
5000 - 6500 - 30%
8000 - 9500 - 40%
9500 - 11000 - 50%
12500 - 14000 - 60%
14000 - 15500 - 70%
15500 - 17000 - 80%
> 17000 - 90%
Zwrotność - wymijanie torped - Torpedy jonowe i trikobaltowe
800 - 1000 - 70 %
100 - 1500 - 80 %
2000 - 3000 - 90%
powyżej 0%
***********************
Osłony po staremu - ewentualne modyfikacje przy konkretnych statkach
Kadłub odnośnik klasa Galaxy kadłub 100% = 1.350.000 i z tego procent odpowiedni
*************************
Regeneracja:
Osłony 15% na turę - po staremu
Natomiast co do regeneracji kadłuba to są na razie dwa warianty do rozważenia :
- Całkowity brak regeneracji
- Lub wykorzystanie regeneracji pola integrującego - mianowicie do 50% kadłuba pole się nie regeneruje, dopiero poniżej 50% rozpoczyna się regeneracja 10% na turę ale nie przekroczy to pole już nigdy 50% podczas reszty walki. Czyli zregeneruje się tylko do 50%
***********************
I ostatnia kwestia - sieci dezruptorów i fazerów nie mogą przechwytywać torped - służą jako zwykła broń
To wszystko słucham zażaleń i skarg oraz propozycji 😉