Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG zmiany w nowej bitwie Re: zmiany w nowej bitwie

Kronos
Participant
#11787

Uwaga ! Uwaga ! Oto Zasady nowej bitwy 😉

******************************************

Uzbrojenie Imperium Klingońskiego :

1. Disruptory pulsowe.

Mk 5 - 750 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń

Mk 6 - 5 000

Mk 8 - 7 000

Mk 10 - 8 000

Mk 12 - 11 250

Mk 14 - 20 000

Mk 16 - 30 000

Mk 18 - 65 000 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń

Mk 20 - 7 800 (5 strzałów w serii) - jest to dezruptor starego typu i strzela 5 pociskami łącznie 7.800x5 = 39.000

2. Działa disruptorowe - wiązkowe

Mk 7 - 2 500

Mk 8 - 5 000

Mk 10 - 10 000

Mk 12 - 20 000

Mk 14 - 30 000

Mk 16 - 32 000

MK 18 - 36.000

Mk 20 - 45.000

3. Sieć.

5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy)

Torpedy :

1. Fotonowe - 350.000 vs osłony/175.000 vs pancerz

2. Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz - trafiony system nie działa przez dwie tury, dodatkowo uszkodzenie 5% kadłuba

3. Jonowe - 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz - zasady celności i użycia takie jak przy federacyjnych trikobaltówkach ( Ale też ograniczenia w ilościach nie tak jak w trikobaltówkach ale jednak żeby były )

Torpedy myśliwców i promów : fotonowe 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba

*******************************************

Uzbrojenie Federacji :

Głowice Bojowe

Typ Osłony Pancerz

Mikro Torpedy Fotonowe 20.000 10.000

Torpedy Fotonowe MK 1 180.000 90.000

Torpedy Fotonowe MK II 220.000 110.000

Torpedy Fotonowe MK III 270.000 135.000

Torpedy Fotonowe MK IV 290.000 145.000

Torpedy Kwantowe 729.000 364.500

Torpedy Trikobaltowe 2.500.000 1.500.000 + Uszkodzenia podprzestrzenne ( Tu podobna skala co w jonówkach tylko mocne restrykcje i ograniczenia co do użycia, w końcu to broń podprzestrzenna no i spore ograniczenie ilościowe )

Fazery :

Fazer Banks MK II 1.000

Fazer Banks MK III 2.500

Fazer Banks MK IV 3.500

Fazer Banks MK V 3.800

Fazer Banks MK VI 5.500

Fazer Banks MK VII 7.800

Fazer Banks MK VIII 9.200

Fazer Banks MK IX 9.600

Fazer Arrays MK VI 9.400

Fazer Arrays MK VII 9.800

Fazer Arrays MK VIII 12.000

Fazer Arrays MK IX 20.000

Fazer Arrays MK X 28.000

Fazer Arrays MK XI 30.000

Fazer Arrays MK XII 40.000

Fazery Pulsacyjne 50.000 uszkodzeń osłon np. Defiant

*********************************************

Ogólne :

Zwrotność - wymijanie torped - torpedy fotonowe, polaronowe, kwantowe

2000 - 3500 - 10%

3500 - 5000 - 20%

5000 - 6500 - 30%

8000 - 9500 - 40%

9500 - 11000 - 50%

12500 - 14000 - 60%

14000 - 15500 - 70%

15500 - 17000 - 80%

> 17000 - 90%

Zwrotność - wymijanie torped - Torpedy jonowe i trikobaltowe

800 - 1000 - 70 %

100 - 1500 - 80 %

2000 - 3000 - 90%

powyżej 0%

***********************

Osłony po staremu - ewentualne modyfikacje przy konkretnych statkach

Kadłub odnośnik klasa Galaxy kadłub 100% = 1.350.000 i z tego procent odpowiedni

*************************

Regeneracja:

Osłony 15% na turę - po staremu

Natomiast co do regeneracji kadłuba to są na razie dwa warianty do rozważenia :

- Całkowity brak regeneracji

- Lub wykorzystanie regeneracji pola integrującego - mianowicie do 50% kadłuba pole się nie regeneruje, dopiero poniżej 50% rozpoczyna się regeneracja 10% na turę ale nie przekroczy to pole już nigdy 50% podczas reszty walki. Czyli zregeneruje się tylko do 50%

***********************

I ostatnia kwestia - sieci dezruptorów i fazerów nie mogą przechwytywać torped - służą jako zwykła broń

To wszystko słucham zażaleń i skarg oraz propozycji 😉

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram