Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › Walka z Borg › Re: Walka z Borg
Na mostku paliły się światła awaryjne, wszędzie było pełno dymu. Kilka konsoli eksplodowało od nagłego przeciążenia sieci. D`meg ciężko usiadł spowrotem na fotel kapitana poczym powiedział........- Raport o uszkodzeniach !Po chwili dało się słyszeć zachrypnięty głos taktycznego.............- Osłony 3%, tylnie wyrzutnie zniszczone, napęd warp uszkodzony ......podtrzymywanie życia zawodzi na pokładzie 3,4 i 6. Trwa ewakuacja.......raport z ambulatorium 10 zabitych 15 rannych. - Co z maskowaniem ? - przerwał wyliczanie pytając kapitan- Uszkodzone, technicy już nad nim pracują. Powinno zacząć działać za kilka minut - zameldował Klog- $#&^ , maszynownia ........ Re`hdepem jesteś tam ? ..........- Tak kapitanie jestem - odparł główny inżynier- Potrzebuje więcej mocy na osłony i napraw to maskowanie bo inaczej Borg wyśle nas w Sto'Vo'Cor - Zrobię co w mojej mocy, postaraj się przez parę chwil uniknąć trafienia - odpowiedział główny inżynier i wyłączył interkom- Dobrze, Klog jaka sytuacja na polu walki ?- Sześcian zniszczony, jego miejsce zajęła Sfera. IKC betleH unieruchomiony, osłony IKC Krel 39%.....reszta floty jakoś się trzyma - zameldował taktyczny- Kapitanie odbieram dwa przekaz od USS Jemes T. Kirk jeden prywatny i jeden ogólny do floty - zameldowała nagle Duy`e- Na ekran po kolei - polecił kapitan"USS James T. Kirk do IKC Vornak. Komandorze, będziemy pana osłaniać. Niech pan szybko stąd uci... przeprowadzi odwrót taktyczny i ratuje okręt z załogą, bo ma pan szansę go naprawić. Postaram się odciągnąć ogień Sfery razem z pana myśliwcami i IKC Krel. Niech pan jeszcze nie przedsięwziewa żadnych samobójczych prób. Jeszcze nie teraz. Powodzenia. Seldon wyłącza się.""USS James T. Kirk do floty. Panowie, IKC batleH jest już stracony. Zniszczyliśmy sześcian za cenę jego, USS Livingston i IKC Valda. Teraz nie chcę, żeby zniszczenie Sfery opłacić kosztem IKC Vornak. Dlatego wszystkie myśliwce