Forum Fantastyka Gry Gry Star Trek Starfleet Command III - problemy, pytania, dyskusje Re: Starfleet Command III - problemy, pytania, dyskusje

Tazman
Participant
#10487

Problem z S3 juz rozwiazalem (kupilem GF-ka :D)

Mam inne pytanko 🙂

Sfc3 czasami STRASZNIE wolno chodzi. Jak np. tylko frachtowce atakuje, to luz. Walka sie szybko wczytuje, po walce tez luz, wszystko chodzi ladnie. Ale jak sie np. przezuce i zaatakuje jakis inny statek, to jest tak: walka sie szybko wczytuje, sama walka tez luz chodzi, ale po walce - ZGROZA. Czasami to musze z 4-5 minut poczekac, az jakis guzik moge wcisnac... Po czekaniu jest luz, wszystko dobrze chodzi, DOPOKI nie zmienie "rodzaju" walki... Mam 128 RAM'u, PII-333, GF256 DDR 32MB, DX8.1a, Win98SE. Najgorsze jest to, ze podobnie mialem na Sfc2... Tam tez takie akcje byly 🙁 W Sfc1 nie gralem, wiec nie wiem... Ktos sie z takim czyms spotkal ❓

SFC chodził brzytew na sprzętach dużo ale to dużo mniej wydajnych od twojego. Pamiętam iPentium 90 mhz ( 75 podkręcony ) / 40 MB SIMM / S3 Virge 4MB. nawet dało się pograć 🙂 ( choć eksplozje kaszana

z powodu słabej karty )

No to tak ja testować SFC III na:

iCeleron 766 Mhz / 384 MB SDRAM / GF 4 MX 440 64 MB DDR. i wiesz co może 4-5 minut nie czekałem ale 3-4 napewno. ( Win ME / Win 2000 Pr. )

iPentium III 500 Mhz / 256 MB SDRAM / GF 4 MX 420 64 MB SDR. Nie powiem zdarzało się ale dużo rzadziej. ( Win 98SE / Win XP Profesional )

AMD Athlon 1Ghz / 512 MB SDRAM / GF 2 MX 400 32 SDR . Byłem całkiem zaskoczony nie ładowało się dłużej niż 2 minuty. ( Win 98SE )

iPentium II 400 Mhz / 128 MB SDRAM / S3 Trio 3D/2X + 3DFX 4MB

( nie obsługiwany) uuuuuuu tu ruszyło ale więcej niż 10 latek na sekundę nie wyrabiało ( i to w porywach a tekstury zanikały lub były nieczytelne.

Jak nie wywaliło w czasie misji czekało się około 4 minut na wczytanie mapy. ( Win 98SE )

iPentium III 450 Mhz / 256 MB SDRAM / ATI Rage 128+ 32 MB SDR.

Nie za ciekawie grać się dało bez większych zgrzytów ale sytuacja podobna jak u ciebie 4-5 minut. ( Win 98SE )

AMD Duron 750 Mhz / 256 MB DDR / GF 2 MX 250 32 SDR.

Gra chodziła płynnie i widocznie szybciej od reszty ładowala się mapa po misji. ( Win 98SE / Win XP Profesional )

Ale wynik: numero uno testowania AMD Athlon 1 Ghz + 512 MB ram

To jest według mnie wada kodu gry. dzieje się tak przeważnie podczas autozapisu po misji. I nie zawsze ale z mniejszą lub większą częstotliwością zdarzało się to na każdym sprzęcie i systemie operacyjnym na którym testowałem. Sporo czekałem na pacza ale jak sobie jednego ściągłem to nie udało mi się zainstalować ( ale poza tym i tak nic tam nie pisalo o poprawkach tej natury )

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram