Forum Fantastyka Gry Gry Star Trek Starfleet Command III - problemy, pytania, dyskusje Re: Starfleet Command III - problemy, pytania, dyskusje

Qbah
Participant
#9675

Do Acer'a:Hmmm... pozyczlem od qmpla Rive TNT2 m64 i gierka pomyka na Win2k i WinXP spoko (tyle, ze mam 128RAM, wiec na XP stasznie doczytywala). Dlatego jest to wg mnie wina sterownikow... 👿 Do Eddie'go:Dzieki Eddie! Jakbys mogl, to sprawdz na Win2k, ok? Jeszcze raz dzieki.I jeszcze jedno. Przyuwazylem, ze walka sie wczytuje, jak jest malo statkow na planszy (tak 2-3 gora). Jak np. atakuje planete, to jest ok, dopoki nie pojawia sie w zasiegu "wzroku" platformy obronne. Tak samo na Skirmish. Jak ustawie dwa-trzy statki to ok, ale jak wezme wiecej, to sie komp resetuje...I mam jeszcze pytanko: Czy w tej grze mozna wlaczyc wyswietlanie swiatel jako Vertex (czy jakos tak), bo ten S3 to nie obsluguje inaczej! Sa rozne artefakty na ekranie, jak np. trafia w oslony, to takie dziwne kwadraty zamiast rozblysku sie pojawiaja...Qrde, moglem Rivke jakas kupic, a nie bawic sie w jakies S3... 👿

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram