Forum Fantastyka Gry Reddragon Re: Reddragon

TaChYoN
Participant
#9084

Hmmmm, nic wiecej sie nie da ??? Z labirynttu mozesz wziasc smoka, generala ( ale z tym pamietaj ze musisz miec wolny etat dla takiego osobnika 🙂 generalow masz pokazanych w menu Walka->Generalowie) mozesz wziasc zloto i zasoby ( w te wlicza sie jedzenie, bron, kamienie, mana i chyba tyle), mozna tez znalezc doswiadczenie dla generala ktorym wlasnie wszedles do labiryntu ale tego raczej na poczatku nie polecam, ciezko cos znalezc. Poczatkowo raczej zloto i zasoby, mozesz tez powoli kompletowac generalow, ale najpierw zdecyduj sie kim chcesz byc w kolace. Przed wejsciem do labiryntu warto rzucic obie szczescie jesli masz taka mozliwosc ale zakladam ze w magow narazie nie bedziesz inwestowal wiec to raczej taka rada na przyszlosc. Staraj sie tez zbudowac taki budynek specjalny "Swiatynia bogactw autora", dzieki temu bedziesz mogl odwiedzac z zyskiem labirynt dwa razy na dzien, bez tego z labiryntu mozna wyciagnac cos tylko raz

No jeszcze z lazenosci od szczescia/nieszczescia mozna jakis czar przeciez wyciagnac - pozytywny lub negatywny 😉 A rzucanie szczescia o ktorym Eddie wspomnial to nie tylko po to jest zeby miec wieksza szanse na wyciagniecie czegos fajnego, ale tez istotny jest fakt, iz przy niskim czy ujemnym szczesciu z labu mozna juz wogole nie wrocic 🙁 Dlatego jak bedziesz mial genkuf na wysokim levelu to bez baaardzo duzego szczescia byle kim do labu nie wchodz bo jak Ci takiego Stratega z 15 levelu zabije w labie to bedziesz przez tydzien wkurzony chodzil (znam to z doswiadzenia, hehe... ;D) najlepiej chodzic Profesorkiem, ktory w miare szybko doswiadczenie choc do pewnego stopnia odrabia.

ThAt'S aLL FoLkS 🙂

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram