Forum Fantastyka Gry Gry Star Trek Q2 na trekowych skinach Re: Q2 na trekowych skinach

Zeal
Participant
#13612

Do gry w multiplayera wystarcza w zupełności demo q2, które po instalacji zajmuje jakieś 50 mb (w przeciwieństwie do całego q2, który po spatchowaniu działa bez płyty...Ale zajmuje 260 mb - rodzaj instalacji - średnia). Wiem, te wielkości nie przerażają, ale wielu nie będzie chciało trzymać takiego "starocia" na dysku, skoro może w to miejce wrzucić album mp3. Nie wspomne juz o tym, ze przejście q2 na poziomie "hard +" wcale nie znaczy, ze automatycznie dana osoba będzie odnosiła zwycięstwa w grze multi. Niestety, w przypadku Q2 single i multi to sa dwie różne sprawy... No nic, demo ma to, co najważniejsze: mapy deatchmatchowe od q2dm1 do q2dm8. Patch 3.20 to oczywiscie konieczność...Q2max to nakładka na Q2. Działa tylko na kartach NVidii (Rivy i G-Force), 3dfx-y odpadają. Poprawia wygląd całej gry (eksplozje, promień z railguna, dymy z rakiet, ślady po ogniu z chainguna i super shotguna). Niestety, baaardzo obciąża komputer. Z ponad 170 fps na timedemie wydajność spada do jakichś 50-ciu. W singla da się tak grać, w multi... Niezbyt. Najlepsze jest to, ze pojęcia nie mam, co niby jest tak obciążajacym sprzęt elementem. Niemniej jednak - warto to zobaczyć.Co do modu zmieniającego Q2 w ST - nie znam takiego. Q1 chyba się doczekał czegoś takiego, Q2 - niemal na pewno nie (90 % pewności).

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram