Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Star Trek: PBF PL Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki Re: Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki

Kruge
Participant
#14254

no rozumiem, ze by kompilkowalo to lekko sprawe, ale nie wydaje mi sie, ze MG beda to wszystko liczyc recznie! poza tym, powoduje to, ze to MG bedzie musial duzo wiecej decyzji podejmowac, a nie dzialania gracza beda czysto jego... np. bedziemy w stanie stwierdzic, kiedy damy rade zniszczyc dany system i ile to mniej wiecej potrwa... ze swojej strony deklaruje (jak juz wszystko zostanie stworzone, caly sytem atakow i uzbrojenia i systemow obronnych), ze napisze maly programik, ktory bedzie automatycznie liczyl dla wszystkich okretow, kto ile komu zadal uszkodzen. MG po prostu bedzie wybieral atakujacego, ktora strona atakuje i kogo... i na ekranie pojawi sie od razu wynik ataku 🙂 takze beda to 3-4 klikniecia ze strony MG dla kazdego ataku (i nie beda musieli liczyc recznie :P). sam program nie bedzie skomplikowany (juz mam jego zarys w glowie - 2h max. roboty), takze bez zadnych "och" i "ach" prosze :)Qa'pla :ik:

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram