Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Star Trek: PBF PL Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki Re: Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki

Coen
Participant
#14245

Czas dodać to i owo do projektu

Okręty Imperium Klingońskiego (ograniczenia liczbowe okretów):

Fregaty: B'Rel, Cha'Dich (5), QuD (7)

Niszczyciele: K'Vort, K'mpec(7), betleH(4), D-7 (3)

Lekkie krązowniki: K'T'Inga, K'Vort'Cha (12), Berr'Taa (8)

Ciężkie krążowniki: D'Tai (3), Fek'Ihr, BoretH (4), Duj'jaj (7), voDleH (3)

Krążowniki bojowe: Vor'Cha-B, Vor'Cha-C (3), qeylIS (4)

Negh'Var tylko dla wybitnie zasłurzonych

Uzbrojenie federacji:

Fazery:

Fazer Banks MK II 1 000

Fazer Banks MK III 2 500

Fazer Banks MK IV 3 500

Fazer Banks MK V 3 800

Fazer Banks MK VI 5 500

Fazer Banks MK VII 7 800

Fazer Banks MK VIII 9 200

Fazer Banks MK IX 9 600

Fazer Arrays MK VI 9 400

Fazer Arrays MK VII 9 800

Fazer Arrays MK VIII 12 000

Fazer Arrays MK IX 20 000

Fazer Arrays MK X 28 000

Fazer Arrays MK XI 30 000

Fazer Arrays MK XII 40 000

Fazery Pulsacyjne 20 500 ( 5 125 x 4 strzały w serii)

Torpedy:

Torpedy Fotonowe MK 1 150 000 / 75 000

Torpedy Fotonowe MK II 200 000 / 100 000

Torpedy Fotonowe MK III 300 000 / 150 000

Torpedy Fotonowe MK IV 400 000 / 200 000

Torpedy Kwantowe 1 000 000 / 500 000

Torpedy Trikobaltowe 1 800 000 / 900 000 + 1k6x 50 000

Uzbrojenie klingońskie:

Disruptory pulsowe:

Mk 5 - 2 250 (750x3)

Mk 6 - 15 000 (5 000x3)

Mk 8 - 21 000 (7 000x3)

Mk 10 - 24 000 (8 000x3)

Mk 12 - 45 000 (15 000x3)

Mk 14 - 60 000 (20 000x3)

Mk 16 - 75 000 (25 000x3)

Mk 18 - 195 000 (65 000x3)

Mk 20 - 39 000 (7 800x5)

Działa disruptorowe:

Mk 7 - 2 500

Mk 8 - 5 000

Mk 10 - 10 000

Mk 12 - 20 000

Mk 14 - 30 000

Mk 16 - 32 000

Mk 18 - 40 000

Mk 20 - 45 000

Sieć:

5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy)

Torpedy:

Torpedy Fotonowe - 4320000 vs osłony/216 000 vs pancerz

Torpedy Polaronowe - 800 000vs osłony/400.000 vs pancerz + 60 000 uszkodzeń pancerza przy każdym trafieniu, 20% szans na przenikniecia zwykłych osłon, 10% od automodulacyjnych do lepszych

3. Jonowe - 2 160 000 vs osłony/1 080 000 vs pancerz

Wymanewrorwywanie torped:

Może taki zastawienie:

1 000 - 2 000: 5%

2 000 - 3 000: 10%

3 000 - 4 000: 15%

4 000 - 5 000: 20%

5 000 - 6 000: 25%

6 000 - 7 000: 35%

7 000 - 8 000: 40%

8 000 - 9 000: 45%

9 000 - 10 000: 50%

10 000 - 11 000: 55%

11 000 - 12 000: 60%

12 000 - 13 000: 65%

13 000 - 14 000: 70%

14 000 - 15 000: 75%

15 000 - 16 000: 80%

16 000 - 17 000: 85%

17 000 - 18 000: 90%

18 000 < : 95% Właściwości osłon: Uszkodzenia kadłuba i istotnych systemów dopiero po zniwelowanie osłon (wyjątek torpedy polaronowe itp). Osłony regenerują się o 1% na turę Osłony automodulacyjne - okręt nie może być złapany wiązka holującą (wyjątek stanowią borg), nie można przesłać się na pokład okrętu z takimi osłonami (tak jak robiło to dominium) Osłony o wysokiej pochłanialności - redukcja otrzymanych na nie uszkodzeń o 5% Osłony regeneracyjne - redukcja otrzymanych uszkodzeń o 10%, tępo regeneracji 2% na turę No to tyle na dzisiaj

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram