Poczytaj Dilt a dokładniej dział Weapons 🙄
A co do wytrzymałości Novy to niestety okręt ten nawet w 1/10 nie dorównuje Sovkowi
Właśnie czytam i jak wół jest napisane cytuje:
Standard Photon 18.5 Isoton yield of a standard photon stated in the TNG TM;
Type VI photon 200 Isoton yield stated in "Scorpion" i raczej do tej wartości bym się zwracał jako podstawowej. A odnośnie Novy to chciałem pokazać beznadzieje z używaniem zbyt słabych torped. Jeden strzał w gondole warp podczas finałowego pościgu Voyagera za Equinoxem doprowadził prawie do rozwalenia statku, druga torpeda i byśmy mieli duzy fajerwerk a tak to nawet tak słabą Novę mógłbyś ostrzeliwać torpedami i nic. Popraw mnie jesli się mylę. A co do zarzutu Coena o zbytnią komplikacje chodzi mi tylko o zmniejszenie obrażeń jakie zadają niektóre fazery. Owszem mi tez nie za bardzo by się uśmiechało przeliczanie tysiąca wartości w jednej rundzie walki ale nie doprowadzamy do takich absurdów że siła Novy będzie porównywalna do siły krążownika bo akurat ma dużo fazerów. Podzielmy fazery na 4 strefy (dziób, lewa i prawa burta, rufa), zbierze je w tabelke, jaka strona zadaje jakie obrażenia i bedzie po krzyku. Później tylko do niej zaglądasz, odejmujesz obrażenia i nie mija więcej niż 15 sekund no 30 max. Tym sposobem jedna runda zabierze max 10 minut przeliczeń a i realizm bedzie zachowany.
Np:Sovek 100.000TW
- dziob 60000TW
- lewa burta 10.000TW
- prawa burta 10.000TW
- rufa 10000TW
- dół 5000TW
Interpid 10.000TW
- dziob 7000TW
- lewa burta 700TW
- prawa burta 700TW
- rufa 600TW
- dół 1000TW
Nova 6000TW
- dziób 3600TW
- lewa burta 600TW
- prawa burta 600TW
- rufa 600TW
- dół 600TW
Reszta będzie jak to zatwierdzicie. Chyba że to też jest jeszcze za dużo z przeliczeniami.