Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Star Trek: PBF PL Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki Re: Projekt - ST: PBF PL - mechanika, komentarze, nowinki

Coen
Participant
#13539

MG to admiralicja właśnie, poza tym jak MG ustala misje to powinien ją zrobić w miarę spójną, to, to tam i tam z ewentualnymi możliwościami dołażenia czegoś, ale to na razie tylko projekt

Jednak w niektórych misjach lepiej jak ma się z kimś skonsultować, bo gracze tez nie są wszechwiedzący i niektóre rzeczy mogą im umknąć, ale to tez jest do przedyskutowania

Nie za dużo, dzięki temu unikniemy sytuacji kiedy 3/4 graczy lata na sovkach lub Promkach.

Myślę nad realiami po 2376-8

Raczej myślałem aby od rasy zależały zdolności załogi. Np Federacja mogła by szybciej reperować okręty, klingoni byli by zaś lepiej w abordażach i obronach, zaś kapitanowie zwiększali by zdolności okrętu, np kapitan z wysoko rozwinięta taktyką zwiększał by współczynniki okrętu o ileś tam procent, zaś z rozwinięta mechaniką szybkość jego napraw (coś jak w pierwszej bitwie kiedy Wolf pojawił się na betleH i zwiększył znacznie szybkość napraw)

Z tym aby awansowali jak w SFC 3 to chyba by już było za dużo roboty dla MG, nie zapominajmy ze w czasie większej bitwy (jakby gracze brali w jakiejś udział to i tak ilość obliczeń będzie astronomiczna)

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram