Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG Polski odpowiednik BRAVO FLEET / The Furry Conflict Re: Polski odpowiednik BRAVO FLEET / The Furry Conflict

Reyden
Participant
#14230

oto próbka tego co mam na myśli :: :: Zasady walk w systemie Venari ( wersja alfa-beta) Osłony: Automodulacyjne i zwykłe – 15 % regeneracji na turę Regeneracyjne – 20 % na turęSamoregeneryjące – 25 % na turę , uszokodzenie zmniejszone o 15 % i 10 % mocy trafień z broni wiązkowej i pulsowej doładowuje osłonyAdaptacyjne -??Fazowe – regeneracja 35 % na turę, uszodznie zmniejszone o 25 % i 15 % mocy trafień z broni wiązkowej i pulsowej doładowuje osłony, żadna broń nie jest wstanie przebić osłon ( torpedy polaronowe i ich pochodne oraz adaptacje) Kadłub:Rasy bez nanotechnoligi: naprawa kadłuba do 20 % kosztem ośmiu tur ( jednorazowe, jednostka nie może walczyć)Rasy dysponujące nanotechnoligią oraz statki innych ras bez NT opartych na ich technologii – 20 % regeneracji na turę / 30 % regeneracji w czasie, gdy dana jedsotka nie walczy Rasy organiczne lub dysponujące statkami wykonanymi w tej technologii: 35 % na turę, zmniejszone obrażenia do kadłuba o 15 % Broń:Uzbrojenie Imperium Klingońskiego: ••1. Disruptory pulsowe. Mk 5 - 750 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń Mk 6 - 5 000 Mk 8 - 7 000 Mk 10 - 8 000 Mk 12 - 11 250 Mk 14 - 20 000 Mk 16 - 30 000 Mk 18 - 65 000 uszkodzeń osłon - jeden strzał daje tyle uszkodzeń Mk 20 - 7 800 (5 strzałów w serii) - jest to dezruptor nowego typu i strzela 5 pociskami łącznie 7.800x5 = 39.000 Mk 22 – nowy ciężki disrutor pulsowy, w wyniku zastosowanie 3-krotnie mocniejszych baterii lądujących osiągnięto ogromna moc 180 000 DMG na jedno działko 2. Działa disruptorowe - wiązkowe Mk 7 - 2 500 Mk 8 - 5 000 Mk 10 - 10 000 Mk 12 - 20 000 Mk 14 - 30 000 Mk 16 - 32 000 MK 18 - 36.000 Mk 20 - 45.000 3. Sieć. 5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy) Torpedy: ••1. Fotonowe - 350.000 vs osłony/175.000 vs pancerz 2. Polaronowe - 648.000 vs osłony/324.000 vs pancerz - trafiony system nie działa przez jedną turę 3. Jonowe - 2.000.000 vs osłony/1.000.000 vs pancerz - zasady celności i użycia takie jak przy federacyjnych trikobaltówkach, ( Ale też ograniczenia w ilościach nie tak jak w trikobaltówkach, ale jednak żeby były) ••Torpedy myśliwców i promów: fotonowe 30.000 vs osłon/ 15.000 vs kadłuba **************************************** Uzbrojenie Federacji: ••Głowice Bojowe Typ Osłony Pancerz Mikro Torpedy Fotonowe 20.000 10.000 Torpedy Fotonowe MK 1 180.000 90.000 Torpedy Fotonowe MK II 220.000 110.000 Torpedy Fotonowe MK III 270.000 135.000 Torpedy Fotonowe MK IV 290.000 145.000 Torpedy Kwantowe 729.000 364.500 Torpedy warhammer 1.300.000 650 000 Torpedy Trikobaltowe 2.500.000 1.500.000 + Uszkodzenia podprzestrzenne ( Tu podobna skala co w jonówkach tylko mocne restrykcje i ograniczenia co do użycia, w końcu to broń podprzestrzenna no i spore ograniczenie ilościowe ) Fazery : Fazer Banks MK II 1.000 Fazer Banks MK III 2.500 Fazer Banks MK IV 3.500 Fazer Banks MK V 3.800 Fazer Banks MK VI 5.500 Fazer Banks MK VII 7.800 Fazer Banks MK VIII 9.200 Fazer Banks MK IX 9.600 Fazer Arrays MK VI 9.400 Fazer Arrays MK VII 9.800 Fazer Arrays MK VIII 12.000 Fazer Arrays MK IX 20.000 Fazer Arrays MK X 28.000 Fazer Arrays MK XI 30.000 Fazer Arrays MK XII 40.000 Farze kwantowy MK XV 75.000 – 100.000 ( w zależności od przydzielonej mocy) ••Fazery Pulsacyjne Klasy I - 50.000 DMG ( montowane na mniejszych jednostkach) Fazery Pulsacyjne Klasy II – 80 000 DMG ( montowane na większych jednostkach) No na razie tyle, część danych wziąłem z naszych bitew oraz próbka nowych jednostek:1. Klasa Batleth Typ: ciężki krążownik bojowy Rozmiary:Dł: 3 200 m Szerokość: 1580 m Wysokoscv: 865 m Liczba pokładów: 100 Załoga: 3500 osób + 8000 żołnierzy Uzbrojenie:2 x disruptor pulsowy MK22 – 150 000 – 200 000 DMG / 75 000 – 100 000 DMG na działko4 x disruptor pulsowy MK 14 3-strzałowy – 20 000 x 3 = 60 000 na serie * 4 = 240 000 DMG łącznie 4 x disruptor wiązkowy MK 20 = 180 000 DMG / 45 000 na działko 24 x disruptor wiązkowy MK 16 = 768 000 / 45 000 na działo 5 x siec disruptujaca ( 2 x przód , 1 x tył, lewa i prawa burta ) – 25 000 – 100 000 12 x wyrzutnie typu triple ( fotonowe/polaronowe/jonowe ) [ 4 x dziób, 4 x rufa , po 2 na lewe i prawe skrzydło ) 8 x wyrzutnie torped fotonowych ( na sródkokreciu i skrzydłach) Osłony: Automodulacyjne, metafazowe o mocy 12 000 000 TJ Kadłub: potrójny kadłub z Verethielu + 45 cm pancerza wysokojakościowego i 15 cm powłoki reakcyjnej = ~10 000 000 – 14 000 000 Ekstremalnie silne pola integrujące = 300 000 Zwrotność: 4 000 2. Bird of Death Typ. Lekki krążownik Rozmiary: Dł: 550 m Szerokość: 245 m Wysokość: 88 m Liczba pokładów: 12 Załoga: 65 osób Uzbrojenie:2 x disruptor pulsowy MK 18 3-strzałowy – 65 000 x 3 = 195 000 x 2 = 390 000 2 x podwójne Disruptory pulsowe MK12 3-strzałowe - 11 250 x 3 = 33 750 x 4 = 135 000 6 x Disruptory wiązkowe MK 12 = 120 000 DMG / 20 000 DMG na działko 5 x wyrzutnie typ triple ( jedna na dziobie, po jednej na lewym i prawym skrzydle, 2 x rufa) Osłony: Automodulacyjne, regeneracyjne dwuwarstwowe o mocy 4 000 000 / 4 000 000 Kadłub: podwójny ciężki duranowo-trytanowy + 25 cm pancerza wysokojakościowego = 3 500 000 Mocne pola integrujące = 150 000 Zwrotność: 6500

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram