Forum Fandom Sesje RPG, PBF i inne Sesja RPG Obowiązujące Zasady Bitew RPG i Systemu PBF Re: Obowiązujące Zasady Bitew RPG i Systemu PBF

Coen
Participant
#14720

Nie aktualne zestawienie, obowiązujące post poniżej.

Uzbrojenie:

Uzbrojenie federacji:

Uzbrojenie przed-fazerowe

Działo fazowe - 45

Laser - 48

Pociski przed torpedami fotonowymi

Rakieta fuzyjna - 1 500

Torpedy fotoniczne - 76 000 vs oslony/38 000 vs pancerz

Fazery:

Bank Fazerów MK II 1 000

Bank Fazerów MK III 2 500

Bank Fazerów MK IV 3 500

Bank Fazerów MK V 3 800

Bank Fazerów MK VI 5 500

Bank Fazerów MK VII 7 800

Bank Fazerów MK VIII 9 200

Bank Fazerów MK IX 9 600

Pas Fazerów MK VI 9 400

Pas Fazerów MK VII 9 800

Pas Fazerów MK VIII 12 000

Pas Fazerów MK IX 20 000

Pas Fazerów MK X 28 000

Pas Fazerów MK XI 30 000

Pas Fazerów MK XII 40 000

Fazery Pulsacyjne 20 500 ( 5 125 x 4 strzały w serii)

Torpedy:

Torpedy Fotonowe MK 1 150 000 / 75 000

Torpedy Fotonowe MK II 200 000 / 100 000

Torpedy Fotonowe MK III 300 000 / 150 000

Torpedy Fotonowe MK IV 400 000 / 200 000

Torpedy Kwantowe 1 000 000 / 500 000

Torpedy Trikobaltowe 1 800 000 / 900 000 + 1k6x 50 000

Uzbrojenie klingońskie:

Uzbrojenie przed-dezruptorowe

Bezłuskowy karabin magnetyczny - 4

Szybkostrzelny, bezłuskowy karabin magnetyczny - 25 (5x5)

Laser wysokoenergetyczny - 10

Laser cząsteczkowy - 170

Ciężki laser cząsteczkowy - 240

Pulsacyjne działo cząsteczkowe - 600 (200x3)

Ciężkie pulsacyjne działa cząsteczkowe - 750 (250x3)

Pociski przed torpedami fotonowymi

Rakieta fuzyjna - 1 750

Torpedy M/AM - 68 000 vs oslony/34 000 vs pancerz

Disruptory pulsowe:

Mk 2 - 3 900 (1 300x3)

Mk 3 - 1 800 (600x3)

Mk 4 - 7 500 (2 500x3)

Mk 5 - 2 250 (750x3)

Mk 6 - 15 000 (5 000x3)

Mk 8 - 21 000 (7 000x3)

Mk 10 - 24 000 (8 000x3)

Mk 12 - 45 000 (15 000x3)

Mk 14 - 60 000 (20 000x3)

Mk 16 - 90 000 (30 000x3)

Mk 18 - 375 000 ( 125.000x3)

Mk 20 - 50 000 (10 000x5)

Działa disruptorowe:

Mk 2 - 400

Mk 3 - 600

Mk 4 - 1 000

Mk 5 - 1 600

Mk 6 - 2 000

Mk 7 - 2 500

Mk 8 - 8 000

Mk 10 - 20 000

Mk 12 - 28 000

Mk 14 - 30 000

Mk 16 - 32 000

Mk 18 - 40 000

Mk 20 - 45 000

Sieć: 5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy)

Torpedy:

Torpedy Fotonowe (przed 2200 rokiem) 200 000 vs osłony/100 000 vs pancerz

Torpedy Fotonowe (po 2200 roku)- 300 000 vs osłony/150 000 vs pancerz

Torpedy Fotonowe (po 2300 roku)- 400 000 vs osłony/200 000 vs pancerz

Zaawansowane torpedy fotnowe – 450 000 vs osłony/225 000 vs pancerz

Torpedy Polaronowe - 700 000vs osłony/350.000 vs pancerz + 60 000 uszkodzeń pancerza przy każdym trafieniu, 20% szans na przenikniecia zwykłych osłon, 10% od automodulacyjnych do lepszych

3. Jonowe - 2 000 000 vs osłony/1 000 000 vs pancerz

Uzbrojenie kardaziańskie:

Dezruptor spiralny małej mocy - 5 000

Dezruptor spiralny średniej mocy - 9 800

Dezruptor spiralny dużejmocy - 15 000

Fazer durzej mocy - 20 000

Torpedy:

Torpedy Fotnowe – 250 000 vs osłony/125 000 vs pancerz

Torpedy Kwantowe – 1 000 000 vs osłony/500 000 vs pancerz

Uzbrojenie dominium:

Emiter wiązki polaronowej - 15 000

Cięzkie pulsowe działo polaronowe - 50 000 (2x 25 000)

Torpedy:

Torpedy fotnowe: - 230 000 vs osłony/125 vs pancerz

Uzbrojenie romulanskie:

Dezruptory wiązkowe

lekkie:

*Klasa 3 - 2 200*

Klasa 8 - 9 500

Klasa 10- 12 500

średnie:

*Klasa 5 - 7 500*

Klasa 7 - 17 000

Klasa 14 - 20 500

Klasa 16 - 21 500

Klasa 18 - 24 000

ciężkie:

Klasa 20 - 30 000

Klasa 21 - 36 000

Dezruptory pulsowe:

Lekkie:

*Klasa 6 - 3 000 (1 500 x 2)*

średnie:

*Klasa 10 - 11 000 (5 500 x 2)*

Klasa 18 - 30 000 (15 000 x 2)

ciężkie:

Klasa 21 40 000 (20 000 x 2)

Torpedy:

Torpedy fotonowe (w 23 wieku)- 250 000 vs osłony/125 000 vs pancerz

Torpedy fotonowe (w 24 wieku)– 350 000 vs osłony/175 000 vs pancerz

Zaawansowane klingonskie zawansowane torpedy fotnowe – 550 000 vs osłony/275 000 vs pancerz

Torpedy plazmowe – 1 350 000 vs osłony/675 000 vs pancerz

Uzbrojenie borg:

Wiązka tnąca małej mocy (np Sfera) - 125 000

Standardowa wiązka tnąca (np Sześcian) - 250 000

Wiązka tnąca dużej mocy (np Sześcian taktyczny) - 375 000

Projektory plazmy - 150 000 (75 000 x2)

Torpedy:

Torpedy grawimetryczne – 1 625 000 vs osłony/812 500 vs kadłub

*Uzbrojenie gorn:*

Fazery:

*Fazer typu C - 5 800*

*Fazer typu D - 7 000*

*Fazer typu E - 9 300*

*Fazer typu F - 13 000*

Torpedy:

*Klingońskie torpedy fotonowe - 400 000 vs osłony/200 000 vs kadłub*

*Romulańskie torpedy plazmowe - 1 350 000 vs oslony/625 000 kadłub*

*Uzbrojenie lyran:*

Dezruptory pulsowe:

*Klingońskie MK 6: 15 000 (5 000x3)*

*Klingońskie MK 8: 21 000 (7 000x3)*

Dezruptory wiązkowe:

*Klingońskie MK 5: 1 600*

*Klingońskie MK 6: 2 000*

*Klingońskie MK 7: 2 500*

*Klingońskie MK 8: 8 000*

Generatory Sfery Rozszerzającej (czas ładowania 5 tur)

*Typ II: 100 000*

***********************

Rodzaje wyrzutni torped a ich amunicja:

Wyrzutnie federacyjne:

Wyrzutnie drugiej klasy - Federacyjne torpedy MK 1 (150 000/75 000)

Wyrzutnie standardowe - Federacyjne torpedy MK 1 (150 000/75 000)

Wyrzutnie seryjne typ 1 - Federacyjne torpedy MK 2 (200 000/100 000)

Wyrzutnie seryjne typ 2 - Federacyjne torpedy MK 2 (200 000/100 000)

Wyrzutnie seryjne typ 3 - Federacyjne torpedy MK 3 (300 000/150 000)

Wyrzutnie seryjne typ 4 - Federacyjne torpedy MK 4 (400 000/200 000)

Wyrzutnie pulsowe - Federacyjne torpedy kwantowe (1 000 000/500 000)

Wyrzutnie szybkostrzelne - Federacyjne torpedy kwantowe (1 000 000/500 000)

Wszystkie są w stanie odpalac torpedy trikobaltowe 1 800 000/900 000 +1k6 x 50 000

Wyrzutnie klingońskie:

Wyrzutnie podstawowe - Klingońskie torpedy fotnowe (400 000/200 000)

Wyrzutnie durzej mocy - Klingońskkie zaawansowane torpedy fotnowe (450 000/225 000)

Wyrzutnia potrujna - Klingońskie torpedy polaronowe (700 000/350 000) (wczesniej zaawnsowane fotnowe, choc to jeszcze do przedyskutowania)

Wszystkie są w stanie odpalac torpedy jonowe (2 000 000/1 000 000)

Wyrzutnie romulańskie:

Wyrzutnia S1 - Romulanskie torpedy fotnowe (350 000/175 000)

Wyrzutnia S2 - Romulańskie torpedy fotnowe (350 000/175 000)

Wyrzutnia S3 - Zaawansowane klingońskie zawansowane torpedy fotnowe

(550 000/275 000)

Wszystkie są w stanie strzelać torpedami plazmowymi (1 350 000/675 000)

Wyrzutnie kardaziańskie:

Model 1 - Kardaziańskie torpedy fotnowe (250 000/125 000)

Model 2 - Kardaziańskie torpedy fotnowe (250 000/125 000)

Model 3 - Kardaziańskie torpedy kwantowe (1 000 000/500 000)

Wyrzutnie dominium:

Mk 1 - Torpedy fotnowe Dominium (230 000/115 000)

Mk 2 - Torpedy fotnowe Dominium (230 000/115 000)

Wyrzutnie borg:

Wszystkie typy – torpedy grawimetryczne (1 625 000/812 500)

*********************

Kadłub - odnośnik klasa Galaxy kadłub 100% = 1.350.000 i z tego procent odpowiedni + długość okrętu w tys.

*************************

Mamy dwa rodzaje pól integrujących :

Mocne pole integracyjne = 150.000

Normalne pola integrujące = 100.000

I teraz tak po zniszczeniu osłon pocisk uderza w kadłub. Uszkodzenie

jest odejmowane od kadłub + pole integrujące.

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram