Forum › Fandom › Sesje RPG, PBF i inne › Sesja RPG › Obowiązujące Zasady Bitew RPG i Systemu PBF › Re: Obowiązujące Zasady Bitew RPG i Systemu PBF
Nie aktualne zestawienie, obowiązujące post poniżej.
Uzbrojenie:
Uzbrojenie federacji:
Uzbrojenie przed-fazerowe
Działo fazowe - 45
Laser - 48
Pociski przed torpedami fotonowymi
Rakieta fuzyjna - 1 500
Torpedy fotoniczne - 76 000 vs oslony/38 000 vs pancerz
Fazery:
Bank Fazerów MK II 1 000
Bank Fazerów MK III 2 500
Bank Fazerów MK IV 3 500
Bank Fazerów MK V 3 800
Bank Fazerów MK VI 5 500
Bank Fazerów MK VII 7 800
Bank Fazerów MK VIII 9 200
Bank Fazerów MK IX 9 600
Pas Fazerów MK VI 9 400
Pas Fazerów MK VII 9 800
Pas Fazerów MK VIII 12 000
Pas Fazerów MK IX 20 000
Pas Fazerów MK X 28 000
Pas Fazerów MK XI 30 000
Pas Fazerów MK XII 40 000
Fazery Pulsacyjne 20 500 ( 5 125 x 4 strzały w serii)
Torpedy:
Torpedy Fotonowe MK 1 150 000 / 75 000
Torpedy Fotonowe MK II 200 000 / 100 000
Torpedy Fotonowe MK III 300 000 / 150 000
Torpedy Fotonowe MK IV 400 000 / 200 000
Torpedy Kwantowe 1 000 000 / 500 000
Torpedy Trikobaltowe 1 800 000 / 900 000 + 1k6x 50 000
Uzbrojenie klingońskie:
Uzbrojenie przed-dezruptorowe
Bezłuskowy karabin magnetyczny - 4
Szybkostrzelny, bezłuskowy karabin magnetyczny - 25 (5x5)
Laser wysokoenergetyczny - 10
Laser cząsteczkowy - 170
Ciężki laser cząsteczkowy - 240
Pulsacyjne działo cząsteczkowe - 600 (200x3)
Ciężkie pulsacyjne działa cząsteczkowe - 750 (250x3)
Pociski przed torpedami fotonowymi
Rakieta fuzyjna - 1 750
Torpedy M/AM - 68 000 vs oslony/34 000 vs pancerz
Disruptory pulsowe:
Mk 2 - 3 900 (1 300x3)
Mk 3 - 1 800 (600x3)
Mk 4 - 7 500 (2 500x3)
Mk 5 - 2 250 (750x3)
Mk 6 - 15 000 (5 000x3)
Mk 8 - 21 000 (7 000x3)
Mk 10 - 24 000 (8 000x3)
Mk 12 - 45 000 (15 000x3)
Mk 14 - 60 000 (20 000x3)
Mk 16 - 90 000 (30 000x3)
Mk 18 - 375 000 ( 125.000x3)
Mk 20 - 50 000 (10 000x5)
Działa disruptorowe:
Mk 2 - 400
Mk 3 - 600
Mk 4 - 1 000
Mk 5 - 1 600
Mk 6 - 2 000
Mk 7 - 2 500
Mk 8 - 8 000
Mk 10 - 20 000
Mk 12 - 28 000
Mk 14 - 30 000
Mk 16 - 32 000
Mk 18 - 40 000
Mk 20 - 45 000
Sieć: 5 000 - 20 000 (w zależności od przydzielonej mocy)
Torpedy:
Torpedy Fotonowe (przed 2200 rokiem) 200 000 vs osłony/100 000 vs pancerz
Torpedy Fotonowe (po 2200 roku)- 300 000 vs osłony/150 000 vs pancerz
Torpedy Fotonowe (po 2300 roku)- 400 000 vs osłony/200 000 vs pancerz
Zaawansowane torpedy fotnowe – 450 000 vs osłony/225 000 vs pancerz
Torpedy Polaronowe - 700 000vs osłony/350.000 vs pancerz + 60 000 uszkodzeń pancerza przy każdym trafieniu, 20% szans na przenikniecia zwykłych osłon, 10% od automodulacyjnych do lepszych
3. Jonowe - 2 000 000 vs osłony/1 000 000 vs pancerz
Uzbrojenie kardaziańskie:
Dezruptor spiralny małej mocy - 5 000
Dezruptor spiralny średniej mocy - 9 800
Dezruptor spiralny dużejmocy - 15 000
Fazer durzej mocy - 20 000
Torpedy:
Torpedy Fotnowe – 250 000 vs osłony/125 000 vs pancerz
Torpedy Kwantowe – 1 000 000 vs osłony/500 000 vs pancerz
Uzbrojenie dominium:
Emiter wiązki polaronowej - 15 000
Cięzkie pulsowe działo polaronowe - 50 000 (2x 25 000)
Torpedy:
Torpedy fotnowe: - 230 000 vs osłony/125 vs pancerz
Uzbrojenie romulanskie:
Dezruptory wiązkowe
lekkie:
*Klasa 3 - 2 200*
Klasa 8 - 9 500
Klasa 10- 12 500
średnie:
*Klasa 5 - 7 500*
Klasa 7 - 17 000
Klasa 14 - 20 500
Klasa 16 - 21 500
Klasa 18 - 24 000
ciężkie:
Klasa 20 - 30 000
Klasa 21 - 36 000
Dezruptory pulsowe:
Lekkie:
*Klasa 6 - 3 000 (1 500 x 2)*
średnie:
*Klasa 10 - 11 000 (5 500 x 2)*
Klasa 18 - 30 000 (15 000 x 2)
ciężkie:
Klasa 21 40 000 (20 000 x 2)
Torpedy:
Torpedy fotonowe (w 23 wieku)- 250 000 vs osłony/125 000 vs pancerz
Torpedy fotonowe (w 24 wieku)– 350 000 vs osłony/175 000 vs pancerz
Zaawansowane klingonskie zawansowane torpedy fotnowe – 550 000 vs osłony/275 000 vs pancerz
Torpedy plazmowe – 1 350 000 vs osłony/675 000 vs pancerz
Uzbrojenie borg:
Wiązka tnąca małej mocy (np Sfera) - 125 000
Standardowa wiązka tnąca (np Sześcian) - 250 000
Wiązka tnąca dużej mocy (np Sześcian taktyczny) - 375 000
Projektory plazmy - 150 000 (75 000 x2)
Torpedy:
Torpedy grawimetryczne – 1 625 000 vs osłony/812 500 vs kadłub
*Uzbrojenie gorn:*
Fazery:
*Fazer typu C - 5 800*
*Fazer typu D - 7 000*
*Fazer typu E - 9 300*
*Fazer typu F - 13 000*
Torpedy:
*Klingońskie torpedy fotonowe - 400 000 vs osłony/200 000 vs kadłub*
*Romulańskie torpedy plazmowe - 1 350 000 vs oslony/625 000 kadłub*
*Uzbrojenie lyran:*
Dezruptory pulsowe:
*Klingońskie MK 6: 15 000 (5 000x3)*
*Klingońskie MK 8: 21 000 (7 000x3)*
Dezruptory wiązkowe:
*Klingońskie MK 5: 1 600*
*Klingońskie MK 6: 2 000*
*Klingońskie MK 7: 2 500*
*Klingońskie MK 8: 8 000*
Generatory Sfery Rozszerzającej (czas ładowania 5 tur)
*Typ II: 100 000*
***********************
Rodzaje wyrzutni torped a ich amunicja:
Wyrzutnie federacyjne:
Wyrzutnie drugiej klasy - Federacyjne torpedy MK 1 (150 000/75 000)
Wyrzutnie standardowe - Federacyjne torpedy MK 1 (150 000/75 000)
Wyrzutnie seryjne typ 1 - Federacyjne torpedy MK 2 (200 000/100 000)
Wyrzutnie seryjne typ 2 - Federacyjne torpedy MK 2 (200 000/100 000)
Wyrzutnie seryjne typ 3 - Federacyjne torpedy MK 3 (300 000/150 000)
Wyrzutnie seryjne typ 4 - Federacyjne torpedy MK 4 (400 000/200 000)
Wyrzutnie pulsowe - Federacyjne torpedy kwantowe (1 000 000/500 000)
Wyrzutnie szybkostrzelne - Federacyjne torpedy kwantowe (1 000 000/500 000)
Wszystkie są w stanie odpalac torpedy trikobaltowe 1 800 000/900 000 +1k6 x 50 000
Wyrzutnie klingońskie:
Wyrzutnie podstawowe - Klingońskie torpedy fotnowe (400 000/200 000)
Wyrzutnie durzej mocy - Klingońskkie zaawansowane torpedy fotnowe (450 000/225 000)
Wyrzutnia potrujna - Klingońskie torpedy polaronowe (700 000/350 000) (wczesniej zaawnsowane fotnowe, choc to jeszcze do przedyskutowania)
Wszystkie są w stanie odpalac torpedy jonowe (2 000 000/1 000 000)
Wyrzutnie romulańskie:
Wyrzutnia S1 - Romulanskie torpedy fotnowe (350 000/175 000)
Wyrzutnia S2 - Romulańskie torpedy fotnowe (350 000/175 000)
Wyrzutnia S3 - Zaawansowane klingońskie zawansowane torpedy fotnowe
(550 000/275 000)
Wszystkie są w stanie strzelać torpedami plazmowymi (1 350 000/675 000)
Wyrzutnie kardaziańskie:
Model 1 - Kardaziańskie torpedy fotnowe (250 000/125 000)
Model 2 - Kardaziańskie torpedy fotnowe (250 000/125 000)
Model 3 - Kardaziańskie torpedy kwantowe (1 000 000/500 000)
Wyrzutnie dominium:
Mk 1 - Torpedy fotnowe Dominium (230 000/115 000)
Mk 2 - Torpedy fotnowe Dominium (230 000/115 000)
Wyrzutnie borg:
Wszystkie typy – torpedy grawimetryczne (1 625 000/812 500)
*********************
Kadłub - odnośnik klasa Galaxy kadłub 100% = 1.350.000 i z tego procent odpowiedni + długość okrętu w tys.
*************************
Mamy dwa rodzaje pól integrujących :
Mocne pole integracyjne = 150.000
Normalne pola integrujące = 100.000
I teraz tak po zniszczeniu osłon pocisk uderza w kadłub. Uszkodzenie
jest odejmowane od kadłub + pole integrujące.