Forum Fantastyka Star Trek Co dalej z trekiem w tv w Polsce? Re: Co dalej z trekiem w tv w Polsce?

Piotr
Keymaster
#13639

Jakie 07?

07 zgłoś się 😉

Mnemen, zglos sie na pokladzie 07, Vidmo juz pada z nog od ciaglego sprzatania, zastapisz go. ;>

Mowilem o treku, nie o polskis serialach. 😉 Zlote czasy, gdy Star trek lecial na 3 polskich kanalach minely raczej bezpowrotnie, bo niestety, nasze telewizje zaczely traktowac sci-fi jako zapchajdziure w ramowce i rozrywke dla dzieci i mlodziezy. Gdzie te czasy gdy polsat pokazywal Ziemie 2 lub SAABa w niedziele wieczorem? Albo pozniej, gdy C+ pokazywal Voya a polsat2 DS9... wszystko wieczorem, zdaje sie kolo 19-20. Nie wiem, moze traktowali to jako dobranocke i to dlatego. 😛 Problem w tym, ze nikt nie wpadl na pomysl, jak pokazac tym ludziom ktorzy decyduja co ogladamy, jak sprawic zeby zrozumieli, ze sci-fi to cos wiecej niz fajne efekty i smiesznie wygladajacy obcy. Wiem ze nie odkrylem Ameryki, ale zrozumialem czemu nikt nie wpadl i dlugo nie wpadnie na ten pomysl. Problem nie lezy w ludziach gdzies tam u gory w zarzadach telewizji, tylko tu na dole. Ile razy juz slyszelismy na tym forum, jak jakis mlody treker opowiadal ze jedyne co slyszy gdy oglada w domu ST to "co Ty za bzdury ogladasz?" itp.? Nie mowa tylko o ludziach doroslych (tu by cudzyslow chyba pasowal 😉 ). Rodzenstwo, koledzy w szkole, wszyscy w najlepszym wypadku "toleruja" fakt bycia fanem, jakby to byla jakas odmiennosc. Szkoda ze zadnemu z tych ludzi nie przyszlo do glowy przekonac sie z czego sie tak nasmiewaja. I nie ma sie co dziwic ze w telewizji nie ma treka i innych sci-fi, po prostu za malo ludzi to rozumie, a wiec za malo ludzi chce to ogladac, czyli telewizji nie oplaca sie tego puszczac. Coz... Polska to dziwny kraj. Niedawno przeczytalem na zagranicznym trekowym forum, ze jakas nauczycielka do tematu o zbrodniach wojennych pokazywala DS9 Duet. Star Trek w szkolach, toz to u nas szczyt marzen.

searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram