Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • V'Las
    Participant
    #122349

    Popularność gry spada. Nie dziwi mnie to, bo kierunek w jakim idzie od dodatku romulańskiego nie jest dobry. Przede wszystkim gra nie daje już takiej frajdy początkującym. Kiedyś zdobywanie topowego sprzętu było dzięki misjom STF bardziej losowe i każdy, nawet żółtodziób, niedzielny gracz (a takich w grze jest miażdżąca większość) dzięki w miarę częstej grze (a nie jak dziś orce) mógł wyposażyć okręt w dobry sprzęt. Dziś jest to o wiele trudniejsze, a i tak najlepszy sprzęt mają grający najwięcej, których stać na upgrade do poziomu XIV. Zakładanie nowych postaci w tej chwili traci dla mnie sens, bo aby je doprowadzić do poziomu w którym mogą one na równi ze starymi graczami uczestniczyć w STFach potrzeba za dużo czasu). Druga sprawa to zdecydowanie za trudne i skomplikowane STFy. Może są one wyzwaniem dla grupki harduserów, ale pustki w kolejkach pokazują, że reszta graczy ich nie lubi. Ludzie jeszcze grają w to co znają (choć i tak rzadziej niż kiedyś), czyli stare STFy borgowe, w nowe nie gra praktycznie nikt. Kolejna sprawa to... nadmiar kontentu. Opcji wyboru, sprzętu, reputacji, trybów itp. jest już tak dużo, że często się w tym połapać. Do tego dochodzi jeszcze dość słaba szata graficzna, która od początku praktycznie się nie zmieniła. No i mamy efekty. I jeszcze jedno - nie rozumiem dlaczego Cryptic upiera się w sprzeciwie dla postulowanej od dawna możliwości zmiany koloru munduru, czyli ścieżki kariery. Mnie by to skłoniło do wielu nowych zakupów, a postaci budować od nowa naprawdę mi się nie chce.

    V'Las
    Participant
    #122040

    Aaaa, to może coś takiego jest. Choć wydaje mi się, że jeden mam cały czas, a drugi pojawił się wczoraj. Przyjrzę się;-)

    V'Las
    Participant
    #122038

    Zauważyłem. Zauważyłem też, że wśród dostępnych do zadań Admirality okrętów mam także 2 takie, których nigdy nie kupowałem i nie posiadam ich na stanie (oba z tieru 6);-) To jakiś bonus czy bug?;-P

    V'Las
    Participant
    #121106

     

    Jeżeli misje PvE są nawet na najniższym poziomie trudności zbyt wymagające to coś robisz niewłaściwie. Świeża postać, wyposażona jedynie w zdobyczne przedmioty może naprawdę bez większego trudu przejść przez wszystkie epizody fabularne.

     

    Z epizodami fabularnymi sobie radzę, moje zastrzeżenie dotyczy PvE, zwłaszcza nowych misji z 9 i 10 sezonu. Być może jako grupa robimy coś źle, ale np. zniszczenie kosmicznego bossa na koniec obrony Kronosa trwa z 15-30 min nawet na najniższym poziomie. Nie wiem, może potrzeba tu jakiejś specyficznej taktyki?

    V'Las
    Participant
    #121102

    A mnie się nie chce grać, bo gra dla gracza bawiącego się nią kilka razy w tygodniu (i nie grindującego milionów dilitu i ec) staje się po prostu zbyt trudna. Misje PvE nawet na najniższym poziomie trudności dłużą się w nieskończoność, te na wyższym często kończą się porażką mimo wielu podejść w najróżniejszych konfiguracjach. Do tego właściwie martwe floty na najwyższym poziomie (wszystko już zostało tam zbudowane i nie ma czego robić)... Prawdę mówiąc dla mnie gra sprzed reputacji, z itemami wypadającymi w borgowych misjach PvE pozwalającymi na zakupy na DS9 bardziej zachęcała do powrotów.

    V'Las
    Participant
    #120992

    A co z rozważanymi zmianami w pozostałych misjach PvE? Były wcześniej sygnały, ze od 10 sezonu mogą zniknąć "obowiązkowe optionale" w niektórych z nich.

    V'Las
    Participant
    #120878

    Cóż, właśnie to przesadne zwiększenie poziomu trudności w nowych PvE odstraszyło mnie od regularnego grania. 20 podejść zakończonych fiaskiem bo team nie jest w stanie ukończyć nawet pierwszego etapu na advanced to nic miłego 😉 Zniechęcająco też działaja na mnie nowe, wyższe ceny okrętów T6 i dziwna polityka Crypticu. Np. Guardian Cruiser którego kupiłem za ciężką kasę do dzis nie doczekał się wersji flotowej, a nowy-stary Galaxy T6 dostał ją od razu...

    V'Las
    Participant
    #116765

    Przyłączam się do wielu opinii szanownych kolegów, natomiast gdybym sam mógł wprowadzić jakąś nowość do gry, to zdecydowanie byłaby to możliwość zmiany ścieżki kariery - token przechodzenia między byciem taktykiem, inżynierem a naukowcem. W grze można obecnie zmienić rasę, a nie można zrobić tego co praktykowano we wszystkich filmach i serialach ST - zmiany koloru munduru. Od początku gry gram taktykiem, ale już w trakcie przekonałem się, że najbardziej odpowiada mi styl i cechy okrętów naukowych a niestety aby wydobyć w pełni wszystkie ich zalety trzeba być naukowcem. Oczywiście można stworzyć nową postać, ale przeciez nie dojdę w miesiąc do takich efektów i zasobów jakie dla mojej głównej postaci wypracowywałem przez ostatnie lata (zgromadzenie setów, broni itp).

    V'Las
    Participant
    #112647

    Hej, chciałbym dołączyć do floty moją nową romulańską postacią (Torral@tomaspiett). Mam już jedną postać federacyjną. Jest szansa na zaproszenie?

    V'Las
    Participant
    #112420

    Nie wiem czy to utrzymano, ale we wcześniejszej becie zmieniono też sposób wybuchania romulańskich okrętów. Bo przecież osią ich napędu jest mała czarna dziura, stąd w trakcie wybuchu zapadają się one w nią na chwilę. Efekt jest naprawdę fajny.

    V'Las
    Participant
    #112419

    Ta Akira waląca wiązkami wcale mnie nie śmieszy. Sam należę do osób którym działa po prostu nie odpowiadają. Są oczywiście sporo mocniejsze od beam arrays, ale np. w moim, "spokojnym" stylu gry bardziej przeszkadzają niż pomagają.

    V'Las
    Participant
    #111698

    Nie wiem jak inni, ale ja czekam prawie z wypiekami na twarzy. Pograłem chwilę w betę i na tyle mi się podobała, że przestałem by nie psuć sobie zabawy i przejść całość jak już wszystko będzie gotowe.

    V'Las
    Participant
    #111570

    IMHO nie jest źle;-) Przynajmniej na początku, natomiast rzeczywiście statystyki Warbirdów odstraszają, np. turn rate na poziomie 2 to jakiś dramat. ale może coś jeszcze się zmieni. Ciekawy pomysł z tym singularity core, tak przy okazji - czy okręty federacji dostaną możliwość ulepszania warp core?

    V'Las
    Participant
    #111500

    Ale jak rozumiem nadal nie będzie możliwości (wielokrotnie praktykowanej w serialach i filmach) przechodzenia z sekcji dowodzenia do operacyjnej lub naukowej? IMO to by się przydało. Np. moja główna postać to oficer taktyczny i chętnie bym zmienił go na inżyniera, bo lepiej pasuje do krążowników które okazały się najlepszymi dla mojego stylu gry okrętami.

    V'Las
    Participant
    #110058

    Dziś widzę też nie można uruchomić gry;-(

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
searchclosebars linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram