powiedzcie mi wiec z wlasnego doswiadczenia lepiej miec Tactical Escort Retrofit czy Sao Paulo Class
niewidzialnosc/can load cannon przy czym prosze o opinie co do obu zdolnosci (czy ta niewidzialnosc daje taki efekt jak na statkach klingonow-atak i ucieczka w niewidzalnosc czy te po wyjściu z niewidzialnosci nie mozna jej ponownie zastosowac?), (jaki efekt daje can load cannon i czy mozna to zastąpić jakąś zdolnością oficerów?)
myślę też o konsolach z kilku innych statków więc moze o nie zapytam bo po co śmiecic gdzie indziej:
1. Rhode island class retrofit - consola Photonic displacer (z tego co zrozumialem maskuje on statek) ale w jaki sposób?
2. Heavy Escort Retrofit: Thunderchild class - konsola automatycznych dzialek phazerów (turrentow) prosilbym o opisanie jak ta konsola dziala? Czy jest efektywna w zwalczaniu celow oraz czy to dodaje nam kilka dodatkowych turrentów?
1. Konsola z Rhode Island działa w ten sposób, że "kopiuje" twój statek i ta kopia przez chwilę strzela do przeciwnika, w tym samym czasie twój statek dostaje bonus do maskowania i możesz zwiać dzięki temu.
2. Ta konsola działa jak dodatkowy turret który sam sobie wybiera cele i do nich automatycznie strzela. Jeżeli ktoś nie odpali ciężkiej torpedy z bardzo bliska albo kilku na raz to możesz się doładowanymi torpedami nie przejmować z tą konsolą.
Na eskortowcu latam z tarczami z dużym capem i małą regeneracją. Ze skilli stawiam nie na leczenie osłon, a na zwiększanie ich odporności. Jak potrzebuje je zregenerować to zwiewam albo ginę jak się nie da 😀
Quady dają trochę większy dps niż dual heavy na tym samym lvl ale nie mają żadnych bonusów, czyli będą słabsze niż dual heavy DMGx3 (a pewnie też x2), no i -10 do silników na eskorcie zaboli 🙁
Pamiętajcie tylko, że Feedback Pulse I jest prawie bezużyteczny - procent obrażeń jaki odbija w przeciwnika jest po prostu śmieszny.
Za każdym razem kiedy wbijasz nową rangę (poza RA upper i VA) dostajesz możliwość wyboru 1 statku za free nieważne jakie masz konto. Jedyna różnica to to, że konta gold na lv 10 i 50 dostają retrain token.
Latając takiem na eskorcie chcesz zadawać (przeważnie) max obrażeń w minimalnym czasie. Pomyśl o inwestowaniu w skille takie jak Starship Weapons Training,Starship Energy Weapons,Starship Targeting Systems,Starship Energy Weapon Specialization, Starship Projectile Weapons, Starship Projectile Weapon Specialization. Skile zwiększające zasób mocy są przydatne dla praktycznie każdej jednostki więc: Starship Warp Core Efficiency, Starship Warp Core Potential, Starship Shield Performance, Starship Engine Performance, Starship Weapon Performance. Jeżeli korzystasz z regeneracji osłon od Science Oficerów pomyśl o paru pkt w Starship Auxiliary Performance.Jeżeli używasz skilli z attack patterns (a jako tac pewnie to robisz) to weź : Starship Attack Patterns. Eskort mają problemy z przetrwaniem więc zastanów się nad paroma punktami w:Structural Integrity, Starship Hull Plating, Starship Armor Reinforcements,Starship Shield Emitters, Starship Shield Systems oraz skilami "unikowymi" jak : Starship Maneuvers oraz pozwalającymi Ci szybciej zwiać: Starship Impulse Thrusters (ten poza tym pomaga zwłaszcza jak walczysz z innymi eskortami).Ciężko podać jakiś konkretny build bo powinieneś dostosować swój to własnego stylu grania. Jeżeli koncentrujesz się na pure dmg. to więcej pkt wepchniesz w drzewko Tactical Systems, jeżeli chcesz zwiększyć przeżywalność to dopakujesz bardziej Eng.Sys., a jak często pomagasz sobie skilami Sci. to w Science and Operations Sys.Sprawdź jakich skilów najczęściej używasz, poczytaj które umiejętności je wzmacniają i w te pakuj.
W takim razie jakie umiejętności są przydatne na okręcie ?? Dla mojego poziomu ??
Skoro grasz taciem na krążowniku to powinieneś zainwestować w parę leczeń/buffów. Hazzard emitters, Sci Team dla oficera Science, Emergency power to Shields, Aux to Structural, Eng Team jako skille dla EngOfficer. Ciekawe jest też Reverse Shield Polarity ale one są lepsze na wyższych poziomach, ewentualnie Polarize Hull. Dla oficera taktycznego weź Beam Overload, Torpedo HY albo Tac Team w zależności od tego jakiej broni używasz.
frogern, ten build jest na starszą wersję gry, jak sprawdzisz to zobaczysz, że teraz są inne skille - więc nie, to nie jest "dobry" build.
Do 25 lvl możesz bez problemu dojść w 2-3 dni jak akurat masz wolne.